1/16 Boss 302 Ford Mustang.
Karoseria czarna
Umięśniony samochód Forda z napędem Velineon Power!
- oficjalna licencja na wzór karoserii Forda Mustanga Boss 302
- 48km/h prosto z opakowania… 80km/h po tuningu!
- Permanentny napęd na cztery koła
- Największy w tej klasie silnik bezszczotkowy Velineon 380
- Regulator VXL-3m
- Gotowy do jazdy z pakietem napędowym NiMh
Ford Mustang Boss 302 Traxxas’a – legendarny samochód wyścigowy, ma oficjalną licencję Ford Motor Company - światowego lidera w branży motoryzacyjnej.
Boss 302 zaopatrzony w bezszczotkowy napęd Velineon osiąga prędkość 80km/h, a maksymalnie obniżona sylwetka pozwala na pełne wykorzystanie tej mocy i przeniesienie jej na koła. Model jest oparty na innowacyjnym podwoziu w skali 1/16, zaprojektowanym w celu osiągnięcia jak największej wydajności samochodu. Innowacyjny układ zawieszenia został zaprojektowany pod kątem maksymalnej przyczepności samochodu do podłoża i amortyzacji wszystkich wstrząsów.
Sprzęgło „Control Traxxas "™ zapewnia płynne i bezstratne przeniesienie mocy jednostki napędowej na cztery koła. Zastosowanie łożysk i teleskopowych wałów napędowych sprawia, że wydajność napędu jest maksymalna. To wszystko pozwala na pełną satysfakcję w czasie jazdy tym legendarnym samochodem wyścigowym.
Bezszczotkowy zespół napędowy Velineon.
Stworzona specjalnie dla model Traxxas’a w skali 1/16 jednostka napędowa składa się z elektronicznego regulatora obrotów VXL-3m i bezszczotkowego silnika napędowego Velineon ® 380. Regulator VXL-3m jest w pełni kompatybilny z pakietami LiPo, wykrywa niskie napięcie pakietów 2S i 3S oraz pakietów 6-12 NiMH.
To wszystko powoduje możliwość precyzyjnej kontroli przepustnicy i pełnego wykorzystania mocy jednostki napędowej. Opatentowany tryb „Training Mode ™”, umożliwia doskonalenie swoich umiejętności przy używaniu 50% przepustnicy. Pozwala to młodym lub początkującym kierowcom bezpiecznie rozwijać swoje umiejętności zanim użyją pełnej mocy i poczują prędkość80km/h. Napęd Velineon to najmocniejszy napęd w tej klasie samochodów. Silnik zaopatrzony jest w wysokiej jakości – wysokoobrotowe łożyska kulkowe, spiekane magnesy neodymowe i pozłacane złącza 3,5mm. To wszystko daje 50000 obr/minprzekładające się na piekielną moc i prędkość.
Aparatura zdalnego sterowania “Traxxas TQ 2.4GHz”.
Nadajnik posiada sprawdzoną i ergonomiczną budowę uchwytu „TQ”. System 2.4 GHz uwalnia użytkownika od problemów nakładania się kanałów radiowych i pozwala na bezpieczne użytkowanie modelu niezależnie od liczby kierowców.
To nie wszystko.
Tą aparaturę wyposażono w system Traxxas Link™.
System Traxxas Link™ , to nic innego jak pamięć ustawień 20 różnych modeli. Uruchamiając kolejny ze swoich samochodów, możesz być pewien, że nadajnik automatycznie rozpozna odbiornik i załaduje wszystkie ustawienia przyporządkowane wcześniej do tego właśnie modelu. Przełącznik wielofunkcyjny „Multi-Function” może być zaprogramowany do regulowania czułości i zakresu skrętu kół, czułości przepustnicy, procentu siły hamowania i neutrum wychyleń.
Wodoszczelna elektronika.
1/16 Boss 302 wyposażono w wodoszczelny układ elektroniczny pozwalający na zabawę w każdych warunkach pogodowych.
Zamknięta obudowa odbiornika 2.4GHz Link Traxxas, wodoszczelny regulator obrotów VXL-3m i zamknięte serwomechanizmy układu sterowania sprawiają, że można dobrze się bawić w prawie każdych warunkach terenowych.
W 100% gotowy do jazdy.
1/16 Ford Mustang Boss 302 jest w pełni złożony z systemem R/C 2.4GHz TQ, bezszczotkowym zespołem napędowym Velineon, malowaną kroserią, przyklejonymi oponami, pakietem napędowym NiMh, ładowarką i szczegółową instrukcją.
To wszystko sprawia, że w krótkim czasie po wyjęciu z opakowania możesz cieszyć się wyjątkową przyjemnością jazdy tym kultowym samochodem wyścigowym.
TRAXXAS 1/16 FORD MUSTANG BOSS 302 - MODEL 7304
- w pełni zmontowany – gotowy do jazdy
- aparatura zdalnego kierowania TQ™ 2.4GHz z systemem Traxxas Link™
- bezszczotkowy silnikiem napędowy Velineon 380
- elektroniczny regulator obrotów VXL-3m
- pakiet napędowy NiMh 7.2 V
- ładowarka pakietu napędowego
- malowana karoseria z oficjalną licencją
- 48km/h w wersji podstawowej, 80km/h z dodatkowym pakietem NiMh
- napęd na cztery koła
- wodoszczelna elektronika
- sprzęgło „Control Traxxas "™
- zamknięte dyferencjały
- wysokoprądowe złącza elektryczne
- metryczny system złącz
- łożyska kulkowe
Sposób użycia dodatkowych pakietów napędowych.
W modelu możliwe jest zainstalowanie dodatkowego pakietu napędowego NiMh lub LiPo.
Zalecane jest używanie pakietów tej samej marki i tego samego producenta. Pakiety muszą mieć takie same napięcie i pojemność.
Dodatkowy pakiet NiMh.
Wolno stosować połączenie równoległe i szeregowe.
- dwa pakiety połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi7.2V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie podwaja czas pracy zespołu napędowego przy takiej samej mocy i może być zastosowane w jeździe terenowej i w jeździe szybkiej.
- dwa pakiety połączone szeregowo za pomocą przejściówki Traxxas [103063]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi14.4V, a pojemność wyjściowa pozostaje bez zmian. To rozwiązanie wymaga zmiany zębatki atakującej opisanej w instrukcji i jest dopuszczalne wyłącznie do jazdy szybkiej na terenie płaskim.
Brak opcjonalnej zębatki i jazda w terenie spowoduje zniszczenie napędu i utratę gwarancji.
To rozwiązanie wymaga monitoringu poziomu temperatury regulatora obrotów i silnika. Temperatura silnika nie może przekroczyć 90stC.
Dodatkowy pakiet LiPo.
Wolno stosować jedynie połączenie równoległe. Regulator obrotów nie akceptuje pakietów powyżej 3C.
- dwa pakiety 2C połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 7.4V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie podwaja czas pracy zespołu napędowego przy takiej samej mocy i może być zastosowane w jeździe terenowej i w jeździe szybkiej.
- dwa pakiety 3C połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi11.1V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie wymaga zmiany zębatki atakującej opisanej w instrukcji i jest dopuszczalne wyłącznie do jazdy szybkiej na terenie płaskim.
Brak opcjonalnej zębatki i jazda w terenie spowoduje zniszczenie napędu i utratę gwarancji.
To rozwiązanie wymaga monitoringu poziomu temperatury regulatora obrotów i silnika. Temperatura silnika nie może przekroczyć 90stC.