Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TRANSPORT DROGOWY KOLEJOWY LOTNICZY W POLSCE 2011

28-01-2012, 2:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 58 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2061599768
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 10   
Koniec: 26-01-2012 22:26:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:






 
 
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439   
 


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 8,50 zł
*2 książki - priorytet 9zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka
- ekonomiczna - 12,50 zł
- priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł

____K U R I E R (DHL,UPS)____
I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 14 zł
*3 - 10 książek - 18 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 18,00 zł
* 3- 10 książek 22,00 zł *  





PRZEKSZTAŁCENIA INFRASTRUKTURY TRANSPORTOWEJ W POLSCE
STANISŁAW KOZIARSKI
160 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011


_________________________________________________________________________________
OPIS:

Transport w Polsce w ostatnich latach znajduje się w fazie znacznych zmian zarówno w zakresie infrastruktury, jak i przewozów. Okres rozwoju zaznacza się w nowoczesnych, elastycznych i dostosowujących się do potrzeb rynku przewozów gałęziach, takich jak transport samochodowy, lotniczy i częściowo morski. Regres natomiast uwidacznia się w takich gałęziach, jak transport kolejowy i wodny śródlądowy, których infrastruktura ze względu na kapitałochłonność i inercję układu połączeń ma trudności z adaptacją do zmieniających się oczekiwań rynku. W takiej sytuacji trudno się spodziewać spełnienia wymogów zrównoważonego rozwoju wszystkich gałęzi transportu stawianych w UE polityce transportowej i priorytetów dla proekologicznych gałęzi transportu, jakimi niewątpliwie są transport kolejowy czy transport wodny śródlądowy.
Analizy przekształceń infrastruktury transportowej Polski dokonano w odniesieniu do lat 1[zasłonięte]945-20, szczególnie wiele miejsca poświęcono zmianom zachodzącym po przemianach społeczno-gospodarczych w 1989 r. Układ analizy infrastruktury transportowej oparto na podziale gałęziowym transportu, przedstawiając w kolejności transport drogowy, kolejowy, lotniczy, wodny w rozbiciu na żeglugę morską i śródlądową. Uwzględniono również wybrane gałęzie transportu specjalistycznego, takie jak sieć rurociągów ropy naftowej, gazu ziemnego i sieci przesyłowej wysokich napięć. Zestawione w opracowaniu aktualne dane statystyczne dotyczą w większości 2008 r. i pochodzą z publikacji Głównego Urzędu Statystycznego: Transport - wyniki działalności w 2008 r. Szczegółowe dane dotyczące sieci poszczególnych gałęzi transportu pochodzą z wyspecjalizowanych agencji zajmujących się określonymi działami transportu: w części dotyczącej autostrad i dróg szybkiego ruchu - z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA), w części dotyczącej linii kolejowych ze spółek grupy PKP - zwłaszcza Polskich Linii Kolejowych, w zakresie transportu lotniczego - z Urzędu Lotnictwa Cywilnego i poszczególnych krajowych portów lotniczych, w części dotyczącej żeglugi morskiej i śródlądowej - z Ministerstwa Transportu. Działy specjalistyczne transportu, takie jak przesył ropy naftowej i gazu, sieci elektroenergetyczne, opracowano na podstawie danych przedsiębiorstw i spółek eksploatujących dany rodzaj sieci, np. PERN, Gaz-System czy PSE.

SPIS TREŚCI:

1.Wstęp

2.Transport drogowy

2.1.Sieć drogowa
2.2.Drogi szybkiego ruchu
2.3.Rozwój sieci autostrad
2.4.Drogi w budowie

3.Transport kolejowy

3.1.Rozbudowa i modernizacja kolei (1[zasłonięte]945-20)
3.2.Regres sieci kolejowej
3.3.Charakterystyka ogólna sieci kolejowej
3.4.Charakterystyka grupy PKP

4.Transport lotniczy

4.1.Linie lotnicze LOT
4.2.Porty lotnicze

5.Transport wodny śródlądowy

5.1.Stan infrastruktury dróg wodnych
5.2.Sytuacja armatorów

6.Transport morski

6.1.Porty morskie

7.Transport specjalistyczny

7.1.Rurociągi ropy naftowej i paliw płynnych
7.2.Rurociągi gazu ziemnego
7.3.Sieci przesyłowe wysokich napięć

8.Wnioski końcowe

9.Literatura
10.Aneks tabelaryczny :
11.Spis rysunków
12.Wykaz tabel
Summary