AKCJA „PL”
Robiąc zakupy w sklepach internetowych lub w serwisach aukcyjnych klienci często nie zwracają uwagi na kraj, z którego kupują lub nie pytają się dystrybutora, gdzie zaopatruje się w oferowane produkty. Pamiętaj, że kupując
u dystrybutora w innym kraju lub jeśli Twój dystrybutor zaopatruje się nie w polskiej dystrybucji
to twój produkt może nie podlegać gwarancji w Polsce.
Polski dystrybutor może odmówić naprawy takich urządzeń, co też najczęściej czyni.
Z tego powodu sklep Olimp Fit rozpoczął akcję „PL”.
Kupując produkty oznaczone logiem „PL” macie Państwo 100% pewność, że nie spotkacie Państwo nigdy problemów z naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi zakupionych produktów. Produkty ze znakiem „PL” pochodzą od oficjalnych polskich przedstawicieli. Tylko oni mogą zagwarantować Państwu pełną gwarancję
przez pełen okres jej trwania.
AKCJA „SELEKCJA”
Olimp Fit od pierwszego dnia po rejestracji firmy,
rozpoczął akcję „SELEKCJA”.
Celem akcji jest wysoko zaawansowana selekcja firm i produktów dostępnych w naszym sklepie. Każda firma i każdy produkt są sprawdzane przez naszych specjalistów, którzy po konsultacjach ze sportowcami oceniają czy dany produkt umieścimy w sklepie. Klienci, którzy nie orientują się w jakości sprzętu sportowego dzięki temu mają pewność, że nie kupią produktu z którego będą niezadowoleni. Natomiast bardziej zaawansowani klienci mają pewność, że dołączając swoją wiedzę, wybierą produkt najlepszy z najlepszych.
Pamiętaj, że wszystkie produkty oferowane w sklepie Olimp Fit są
wyselekcjonowane i umieszczone w naszym sklepie po licznych
konsultacjach z polskimi sportowcami.
Dzięki akcji „SELEKCJA” nie zobaczycie Państwo u nas w sklepie 10 tysięcy produktów, tak jak to można zobaczyć w innych sklepach. Pamiętajcie, z tych produktów do użytkowania nadaje się tylko 3-4 tysiące. Właśnie tylko te produkty znajdziecie Państwo na aukcjach Olimp Fit.
AKCJA „POMOC 24”
Sklep Olimp Fit prowadzi akcję „POMOC 24”.
Gwarantujemy wszystkim klientom, że nasza rola jako sprzedawcy nie zakończy się tylko na wysłaniu Państwu produktu. Obiecujemy pełną pomoc i odpowiedzi na Państwa wszystkie pytania i wątpliwości.
Gwarantujemy także pełną pomoc w procesie zgłaszania usług gwarancyjnych. Nie zostawimy Państwa z problemami samych i nie odeślemy Was wyłącznie do dystrybutora danego sprzętu.
Możecie Państwo być pewni, że dzięki akcji „POMOC 24” zostaniecie Państwo obsłużeni w sposób wcześniej niespotykany w polskich sklepach. „POMOC 24” w połączeniu z naszą resztą akcji zagwarantuje Państwu szybkie rozwiązanie każdego problemu.