TRAJKA KOMPOZYTOWA silnik YAMAHA 340moc: 37 KMciąg: ok 105 kgśmigło: drewniane 144 cm (Piotrowski) z pokrowcemwaga: 98 kg1/2 osobowa nalot 25Hświeżo po pełnym przeglądzie gwarancyjnym
W zestawie z lawetą.Dodatkowo posiadam szyty na miarę pokrowiec widoczny na zdjęciach za dopłatą.
Trajkę zakupiłem nową w kwietniu 2014 od producenta Romana Jopka ze Środy Wielkopolskiej, w związku z tym, że miał być to sprzęt rekreacyjny wybrałem najmniejszą oferowaną jednostkę napędową Yamaha 340, która ma ciąg wystarczający do spokojnego latania a w dodatku jest bardzo ekonomiczna - tylko 6l/h lotu przy 2 osobach. Wybrałem model z najbogatszym wyposażeniem. Jest to sprzęt, który jak się później okazało daje również radę w lataniu zawodniczym. Po awarii sprzętu na MP użyczyłem swojej trajki załodze PL2 Balcerzewski/Kłoss i zdobyli na niej brązowy medal w Slalomowych Mistrzostwach Polski na Hadronie Cabrio 34.Wózek wyposażony w atestowany 30l zbiornik paliwa z wlewem na zewnątrz oraz podświetlanym wskaźnikiem paliwa. Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla pilota i pasażera. Rozruch ręczny (bardzo lekko odpala) lub elektryczny w manetce z możliwością bezproblemowego odpalenia w locie. Manetka produkcji Mielca na lewą dłoń z możliwością BEZPŁATNEJ wymiany wkrótce na nowy model z tempomatem. Łożyskowane sterowanie przednim kółkiem z hamulcem tarczowym. Kosz ze stali nierdzewnej dodatkowo z rurki 1,5 nigdy nie miałem okazji sprawdzać jego wytrzymałości.Wózek posiada dwa halogeny na tylnej goleni do oświetlenia pasa przy lądowaniu. Pasy atestowane z karabinkami Austia Alpin. Tapicerka w kolorystyce wózka dla pilota i pasażera. Trajka bez problemu startuje w wyższej trawie, prześwit pod wózkiem do kosza ok 28 cm, dzięki swoim małym gabarytom tj. długość całkowita trajki mierzona od osi przedniego kółka do osi śmigła 189 cm w locie nie odczuwa się bezwładności wózka. Trajka świeżo po przeglądzie gwarancyjnym u producenta, jeszcze nie latała w tym roku ale technicznie gotowa do pierwszego lotu.Latałem tym wózkiem na kursie PPGG i egzaminie samemu. Z racji, że głownie latam z nóg i na silniku o podobnym ciągu, trajka służyła do lotów najczęściej ze znajomymi, rodziną i rodziną lub znajomymi znajomych :).Nalot 25h. Skrzydła, z którymi latała trajka: Swing Twin 5 - świetnie wstawało, bardzo nośne, wolne w locie nawet po odpuszczeniu trymerów, po odpuszczeniu sterówek wpadało w wahadło. (pasażer 102 kg pilot 75 kg - ok 20 l paliwa)Nucleon Cabrio 42 - dłuższy rozbieg, w bezwietrzu gorzej wstawało od Twin5 ale w locie po odpuszczeniu sterówek leciało płasko jak po stole, niezwykle szybkie, wymagało większych obrotów do lotu poziomego (pilot ok 70 kg, pasażer do 100 kg - ok 20l paliwa)Hadron Cabrio34 - na tym skrzydle latał Balcerek z Magdą na slalomach i trajka zaskoczyła nie tylko mnie ale ich również - pozytywnie oczywiście.Do wózka dorzucam specjalnie szyty na miarę pokrowiec trzy-częściowy z podgumowanego materiału jak na zdjęciach. Przyczepka do transportu, która została wzmocniona, nowa instalacja elektryczna (laweta niezarejestrowana), bez problemu sam ładowałem wózek na nią a nie jestem ciężarowcem. W maju 2014 zakupiłem nowy duży tandemowy spadochron firmy Apco, który również jest w zestawie z wózkiem.
CENA KUP TERAZ DOTYCZY WÓZKA Z LAWETĄ
Osoby zainteresowane fakturą VAT proszone są o kontakt mailowy lub telefoniczny
Zestaw: wózek, laweta, pokrowiec na trajkę, oddam za kwotę 17800 + dorzucę NOWY interkom marki Navcom z możliwością podłączenia do instalacji wózka 12v nigdy nieużywany, bez intercomu 17500 PLNUPDATE (22.02.2015): RSH sprzedany !!
JAK LATA WÓZEK
Sprzedaję z powodu potrzeby zakupu drugiego silnika na zawody (backupu).W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego: 511 [zasłonięte] 258Preferowany odbiór osobistyZa zwrot kosztów paliwa mogę zaciągnąć przyczepę z trajką pod wskazany adres.