|
Kontakt |
|
|
tel: 0 505 [zasłonięte] 117 |
|
|
|
|
|
Zasady aukcji |
|
|
1. Wystawiam komentarz dopiero po wystawieniu przez Kupujacego!
2. Proszę o przemyślane zakupy! Lepiej sie upewnij!
3. Osoby mające poniżej 5 pozytywnych komentarzy prosze o potwierdzenie chęci zakupu e-mailem!
4. Po przelaniu pieniedzy na konto wysyłam przedmiot, ewentualnie po wcześniejszym uzgodnieniu za pobraniem. |
|
|
|
|
|
Przesyłka |
|
|
Wysyłam Pocztą Polska w opcji priorytet, POCZTEX oraz firmą kurierską DPD
Koszt przesyłki to koszt: przesyłu, koperty lub kartonu, taśmy i dojazd na pocztę lub do firmy kurierskiej.
Paczka pocztowa priorytetowa |
11zł |
Przesyłka pobraniowa priorytetowa |
14zł |
Przesyłka kurierska |
20zł |
Przesyłka kurierska pobraniowa |
22zł |
|
|
|
|
|
|
|
Opis przedmiotu |
|
|
Uszczelniacz półosi lewej zewnętrzny z tzw.łącznika(disconnect) średnica otworu w środku uszczelniacza ok.32mm,zew.średnica 61,34mm typ mostu GM.7.25 do modeli General Motors takich jak:
BUICK |
RAINIER |
(2004 - 2007) |
CADILLAC |
ESCALADE |
(1999 - 2012) |
CHEVROLET |
AVALANCHE |
(2007 - 2012) |
CHEVROLET |
AVALANCHE 1500 |
(2002 - 2006) |
CHEVROLET |
K1500 PICKUP |
(1997 - 1999) |
CHEVROLET |
K1500 SUBURBAN |
(1997 - 1999) |
CHEVROLET |
K2500 PICKUP |
(1997 - 2000) |
CHEVROLET |
K2500 SUBURBAN |
(1997 - 1999) |
CHEVROLET |
SILVERADO 1500 |
(1999 - 2012) |
CHEVROLET |
SILVERADO 1500 CLASSIC |
2007 |
CHEVROLET |
SUBURBAN 1500 |
(2000 - 2012) |
CHEVROLET |
TAHOE |
(1997 - 2012) |
CHEVROLET |
TRAILBLAZER |
(2002 - 2009) |
GMC |
ENVOY |
(2002 - 2009) |
GMC |
K1500 PICKUP |
(1997 - 1999) |
GMC |
K1500 SUBURBAN |
(1997 - 1999) |
GMC |
K2500 PICKUP |
(1997 - 2000) |
GMC |
K2500 SUBURBAN |
(1997 - 1999) |
GMC |
SIERRA 1500 |
(1999 - 2012) |
GMC |
SIERRA 1500 CLASSIC |
2007 |
GMC |
SIERRA C3 |
2001 |
GMC |
YUKON |
(1997 - 2012) |
GMC |
YUKON XL 1500 |
(2000 - 2012) |
HUMMER |
H2 |
(2003 - 2009) |
ISUZU |
ASCENDER |
(2003 - 2008) |
SAAB |
9-7X |
(2005 - 2009) |
Info tel.050[zasłonięte]0117 w godz.10-17 w dni robocze lub mail [zasłonięte]@tlen.pl
|
|
|
|
|
|