Kontakt :
Tel. : 12[zasłonięte]636-98 wew 21,22 Tel. : 12[zasłonięte]636-20 wew 21,22 email : [zasłonięte]@dekanexsystem.pl
Koszty wysyłki :
Poczta priorytet - 15
Poczta pobranie - 20
Kurier UPS - 25
Kurier pobranie - 35
O ile nie jest inaczej w ustawieniach aukcji.
Dane do wpłaty :
DEKANEX SYSTEM S.C. J.BEDNARSKI, M.KUSTRA UL.REYMONTA 42 30-073 KRAKÓW BANK MILLENIUM S.A. 02-017 WARSZAWA AL. JEROZOLIMSKIE 123A NR: 91-[zasłonięte]02202-[zasłonięte]000010[zasłonięte]5306
Regulamin
Aukcje: Licytowany towar jest zawsze zgodny z opisem technicznym uzyskanym ze strony producenta. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne i zdjęcia nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń Przed dokonaniem licytacji prosimy dokładnie zapoznać się z opisem aukcji. W razie wątpliwości co do opisów prosimy o kontakt. Na wpłatę czekamy 7 dni, po tym czasie rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji WYSYŁKA NASTĘPUJE W (24-48H) OD OTRZYMANIA PRZELEWU (W WEEKENDY NIE WYSYŁAMY)
Gwarancja i serwis :
Każdy towar, który kupujesz u nas jest objęty gwarancją, której okres opisany jest w aukcji.Gwarancja ważna jest wyłącznie z dowodem zakupu wylicytowanego towaru oraz na podstawie stickera- numeru seryjnego. Termin realizacji gwarancji: od 14 do 28 dni roboczych od momentu dostarczenia od Państwa uszkodzonego sprzętu. Uszkodzenie mechaniczne jest podstawą do odrzucenia roszczeń gwarancyjnych. Szczegółowe warunki gwarancji podane są w karcie gwarancyjnej. Nie ponosimy odpowiedzialności za niekompatybilność sprzętową oraz nieumiejętne użytkowanie i montaż towaru.
Przebieg reklamacji:
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zakupionego sprzętu należy go odesłać do siedziby firmy: Sklep Komputerowy DEKANEX SYSTEM S.C.ul. Reymonta 42, 30-073 Kraków. Wysyłany towar musi zawierać opis usterki, kopię dokumentu zakupu, oraz adres zwrotny. Reklamowany towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu. UWAGA!! Reklamujący dostarcza sprzęt na własny koszt. Standardowy serwis trwa od 14 do 28dni roboczych od momentu dostarczenia paczki do nas. Serwisowany towar jest reperowany lub w przypadku niemożności naprawy wymieniany jest na nowy o podobnych parametrach. Serwisowany towar odsyłany jest do klienta na koszt sprzedawcy. W przypadku niesłusznego roszczenia serwisowego (wysłany do nas towar okaże się sprawny) odesłanie go odbywa się na koszt kupującego.
|