1) Uzgodnij szczegóły techniczne - model wersje i rok auta oraz numer części - jeśli ich nie uzgodnisz a zalicytujesz robisz to na swoje ryzyko - Pamiętaj przesyłki i prowizje pokrywasz Ty !!2) Nie przyjmuję reklamacji jeśli przed zalicytowaniem nie upewnisz się że to na 100% to co potrzebujesz, a stwierdzenie wydawało mi się - nie jest podstawą do reklamacji. Ostatnio coraz częściej zdarzają się laicy - którzy wiedzą lepiej bo im koledzy podpowiedzieli.3) Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej (nawet jeśli przesyłka wygląda na nieuszkodzoną!!) w momencie doręczenia przesyłki (sprawdzić czy niema uszkodzenia towaru). W przypadku usterki należy od razu w obecności kuriera spisać protokół szkody (formularz posiada kurier). 4) Uszkodzenia stwierdzone po odjeździe kuriera nie będą rozpatrywane i nie mają prawa do roszczeń.5) W przypadku otrzymania paczki uszkodzonej prosimy o niezwłoczny kontakt i wypełnienie w obecności kuriera protokołu zniszczenia przesyłki. Jest to jedyną podstawą do ubiegania się o odszkodowanie od firmy Kurierskiej lub Poczty. Reklamacje po odebraniu przesyłki nie będą uwzględniane !!7) Wszelkie reklamacje należy zgłaszać telefonicznie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zakupu celem uzgodnienia warunków wymiany bądź zwrotu.8) UWAGA: Nie odbieramy paczek pobraniowych, które nie zostały przez nas zamówione!!!9) Pieniądze za zwrócony towar wpłacamy na konto!!!10) Paczki wysyłam tylko Kurierem Siódemka, KEX bądź Pocztą Polską – zawsze z możliwością sprawdzenia zawartości. Koszty przesyłki obejmują koszty transportu, opakowania i pracy –nie chcesz ich ponosić - odbierz towar osobiście - a nie twierdź, że poczta kosztuje tyle i tyle Staramy się wysyłać najtańszymi przesyłkami - lecz czasem lepiej wybrać droższą ale np. szybszą lub ubezpieczoną przesyłkę. Ustal to z nami przed zalicytowaniem.