Przedstawiam wam stylowe samochody lat 70’80’90 w stanie kolekcjonerskim lub bliskim takiego stanu.
Kierując się pasją do maszyn z tamtych lat jako chłopak wychowany w Berlinie i od małego obcujący z tamtejszą motoryzacją często wyszukiwałem kultowe auta dla swoich znajomych a także do mojej kolekcji.
Szukam samochodów z niewielkim przebiegiem ,w stanie oryginalnym i bez oznak korozji co jest główną bolączką polskich klasyków.Na moim FACEBOOKU można w kategoriach "albumy" zobaczyć auta które sprzedałem ,które posiadam do sprzedania i troszkę moich !
Tym razem sprowadziłem piękną i niezniszczoną TOYOTĘ SUPRĘ od drugiego właściciela.Jest nie zmęczona tuningiem i w pełni sprawna .Auto zostało zakupione od prywatnego właściciela (urodzonego w1962 roku) który dbał o swoje 'cacko' w jego rękach była od 1997 roku .Toyota stała dosłownie przykryta białą płachtą w magazynie jego firmy .Aby potwierdzić stan techniczny auta ,sprzedający chciał koniecznie udowodnić mi faktyczny stan i udał się ze mną na stacje diagnostyczną (TUV) abym osobiście się przekonał ,że auto jest w 100% sprawne i przy okazji obejrzał sobie podwozie .I oczywiście tak było ,nie stwierdzono ani jednej usterki i Toyota dostała przegląd na dwa lata !Ten fakt mówi sam za siebie ,każdy wie jak dokładnie są sprawdzane wiekowe auta w Niemczech . Do auta -więc jak już pisałem ,stan techniczny bez zarzutów wszystko w aucie działa (klima również) .Podłoga ideał ,ani jednego pęcherza i nigdy nie spawana .Karoseria bez w gniotek lub większych rys i oczywiście bez rdzy .Lakier jest również oryginalny ,ale trzy elementy były lakierowane .Po sprawdzeniu miernikiem lakieru był lewy błotnik,lewe drzwi,i lewy tylny błotnik lakierowany -ale nie szpachlowany ,więc jak na ten rocznik (1989) jest to moim zdaniem rewelacja .Żaden z elementów nie ma innego odcienia ,więc trudno dojrzeć że coś było lakierowane .Radio nie jest oryginalne Toyoty ,ale bardzo wysokiej klasy z lat 90 tych
Skóra na przednich fotelach ,jest troszkę w innym odcieniu ,ponieważ wymieniono ją w 2003 roku na nową .I to są jedyne minusy auta .Silnik (3,0l.o mocy 230 PS) jak i skrzynia automatyczna pracują tak jak w dniu opuszczenia fabryki .Do dziś Supra przejechała oryginalne 249.000 tkm ,a wygląda zewnątrz jak i wewnątrz na 150.000 tyś.km ! A więc jeżeli szukasz szybkiego japońskiego wozu ,który nie będzie taniał ,wręcz przeciwnie ,to proszę o tel. Auto stoi w ŁODZI ,zapraszam na oględziny .Koszt rej w Polsce to 2000zł,które ponosi kupujący .Umowa kupna - sprzedaży jest podpisywana przez ze mnie .Posiada również oryginalne Niemieckie tablice rejestracyjne ,możliwość powrotu na kołach .