Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOYOTA RAV4 4x4 DIESEL SALON POLSKA PRYWATNIE

20-07-2014, 1:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 53 500 zł     
Użytkownik Cosimo
numer aukcji: 4397764914
Miejscowość Sulęcin
Wyświetleń: 208   
Koniec: 20-07-2014 01:53:28

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2008
Przebieg (km): 134600
Pojemność silnika (cm3): 2200
Moc silnika (KM): 136
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: SUV
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Parktronic, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, 4WD
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

NIE JESTEŚMY HANDLARZAMI -  TO JEST OGŁOSZENIE PRYWATNE

 

TOYOTA RAV 4 4x4  2,2 Diesel 136 KM 6 biegów  bez filtra DFP

 

Samochód kupiony  w polskim salonie Toyoty. Auto użytkowaliśmy rozsądnie, jeździła przeważnie kobieta (lekarz) i w większości na trasie. Nie woziliśmy ciężarów, nie ciągneliśmy przyczep, nie woziliśmy zwierząt. Wnętrze auta czyste i bardzo zadbane, nie wyaga wkładu finansowego.

 

RAVka nigdy nas nie zawiodła, silnik pali na przysłowiowy "dotyk" nawet podczas dużych mrozów. W ogóle można powiedzieć, że to wdzięczne, wielozadaniowe i do tego ładne auto, szczególnie w tej wersji silnikowej. Z jednej strony nadspodziewanie ekonomiczne - podczas spokojnej jazdy można osiągnąć wynik sporo poniżej 6 litrów - wtedy Toyota ma zasięg prawie jak samolot: na pełnym baku można przejechać ponad 1000 km!


Dynamiczna jazda to naturalnie większe spalanie, ale nigdy nie udało nam się przekroczyć 7,5 l/100 km. Duża zasługa w tym 6 biegowej skrzyni biegów (pracuje precyzyjnie, szóstka to faktycznie "nadbieg" służący oszczędnej jeździe), ale także żwawych 136 koni pod maską

Można powiedzieć: no tak, 2,2 diesel i tylko 136 KM? Olbrzymią zaletą tego silnika jest fakt,że nie jest wysilony ( a przez to o wiele bardziej "długowieczny" (choć z łatwością, za pomocą chipa można podnieść moc o ponad 40KM). Ponadto w silniku nie ma filtra DPF - odpada więc problem dopalania, czyszczenia czy innych kombinacji mających na celu sprawną jazdę. Reasumując: same plusy.

Poprzednio również mieliśmy RAV4  w wersji II (z 2005 roku i też diesel) i w porównwnaiu z tamtym modelem RAV4 III jest zdecydowanie cichszy w środku, auto jest o wiele żwawsze i ma więcej miejsca. Jedym słowem to inna galaktyka! 

 

Do fabrycznych 17 calowych felg aluminiowych dodajemy w cenie 16" felgi metalowe z oponami zimowymi Pirelli Scorpion. Moim zdaniem to najlepsze w klasie opony zimowe, doświadczyliśmy tego podczas poprzedniej zimy, kiedy drogowców jak zwykle zaskoczył padający śnieg.

 

RAV4 jest przede wszystkim autem praktycznym: bagażnik ma 470 l pojemności, dodatkowo siedzenia składają się również za pomocą dźwigni w bagażniku ( nie trzeba biegać wokół auta pakując coś większego). Tylna kanapa jest przesuwana i można zwiększyc przez to wielkość bagażnika. Ponadto - jak to w SUVie - siedzi się wyżej i abstrahując od mody, jest po prostu bezpieczniej. Jeśli ktoś się waha, co kupić w tym przedziale cenowo/wyposażeniowo/rocznikowym to Toyota RAV4 jest bezsprzecznie optymalnym wyborem (mieliśmy ten dylemat sami, dlatego piszę te słowa). Nasz egzemplarz potwierdza też legendarną bezawaryjność marki.

 

Auto w kolorze czarnym, dobrze się prezentuje (czarny kolor nadwozia, aulfelgi 17"). W środku nigdy nie było palone, samochód jest zadbany. 

 

Wersja SOL, optymalne wyposażenie:

 

- wersja napędu 4x4 z blokadą napędu,

- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa (wszytsko oczywiście sprawne)

-  niezależne ogrzewanie postojowe (szczególnie można je docenić zimą - wnętrze auta bardzo szybko się nagrzewa niezależnie od temperatury silnika - co jest istotne np. w sytuacji kiedy przewozimy dzieci zimą rano do przedszkola/szkoły),

- ABS z systemem BA (wspomaganie nagłego hamowania), EBD - elektroniczny rozdział siły hamowania i VSC - stabilizacja toru jazdy

- asystent ruszania pod górę (docenią nie tylko kobiety:) )

- 8 poduszek powietrznych

- 4 szyby sterowane elektrycznie, szyby boczne i tylna przyciemniane fabrycznie,

- wysokociśnieniowe spryskiwacze lamp przednich, podgrzewany płyn spryskiwaczy i podgrzewane wycieraczki przednie

- alarm i centralny zamek (sterowanie w kluczyku),

- elektrycznie podgrzewane i składane lusterka,

- czujniki parkowania tył,

- wspomaganie kierownicy,

- mechaniczna regulacja położenia kierownicy, kierownica skórzana ze sterowaniem do radia, gałka zmiany biegów skórzana,

- fabryczne radio z MP3, wejściem na pendrive i zmieniarką na 6 płyt + 6 głośników, 

- zestaw głośnomówiący bluetooth  firmy Parrot MKi9200 zespolony z radiem (poza tym,że ratuje przed mandatem, jest to chyba najlepszy zestaw głośnomówiący montowany dodatkowo. )

- zegary typu Optitron, tapicerka materiałowa w kolorze czarnym

- reflektory soczewkowe + przeciwmgielne,

- hak (sprytnie chowany pod zderzakiem)

- oryginalne felgi aluminiowe 17" + dodatkowo opony zimowe 16" na felgach stalowych z kołpakami (opony Pirelli Scorpion - rewelacyjna trakcja na (nie) odśnieżanych polskich drogach),

- roleta bagażnika oraz plastikowa mata zabezpieczająca w bagażniku

- pełnowymiarowe koło zapasowe (nigdy nie użyte!)

- relingi dachowe, progi boczne aluminiowe.

 

 

Autem przejechaliśmy bezawaryjnie ok. 50 000 km od momentu kupna, obecny przebieg to 134 660 km (poprzedni właściciel równiez był lekarzem). STAN LICZNIKA NIE BYŁ W ŻADEN SPOSÓB "KORYGOWANY" i wiemy, że z tego tytułu telefon nie będzie się urywał, ale podkreślam: przebieg auta jest oryginalny.


Samochód pod względem technicznym w bardzo dobrym stanie:

- regularne zmiany oleju (tylko Castrol) i wszystkich filtrów, odgrzybienie i ozonowanie klimatyzacji (to ostatnie raz na kwartał);

- przy przebiegu ok. 100 000 wymieniony olej w napędach ( Castrol),

- ze względu na fakt,że bardzo cenimy sobie nasze własne bezpieczeństwo wymieniliśmy: amortyzatory przód (KYB), tarcze hamulcowe (przód i tył) + klocki hamulcowe (przód tył), łączniki stabilizatorów przód (to ostatnie wymienione w ASO Toyota).

W aucie nic nie stuka w zawieszeniu, nie użytkowaliśmy RAVki w terenie, większość na trasie, trochę w mieście. Tankowany tylko na stacjach Orlen, BP i Shell. 

 

Skoro to takie dobre auto to dlaczego sprzedajemy?

 

Z dwóch  powodów: potrzebujemy większego samochodu i do tego w automacie ze względu na dużą aktywność zawodową i konieczność dalekich wyjazdów. W przeciwnym wypadku nawet nie pomyślelibyśmy o zmianie auta tym bardziej, że nasza RAV4 nigdy się nie popsuła i jest samochodem, w który sporo zainwestowaliśmy (wymiany części o których powyżej). Kolejna sprawa to fakt,że szukaliśmy takiego auta bardzo długo (salonowe, z prywatnego ogłoszenia nie od handlarzy - takich "nie kombinowanych" aut jest jak na lekarstwo - kto szuka ten wie o czym piszemy...).

 

Cena którą proponujemy jest naszym zdaniem realnym odzwierciedleniem wartości auta. Poza wyposażeniem fabrycznym dodatkowo zamontowaliśmy zestaw głośnomówiący dobrej firmy (Parrot) oraz dokładamy w cenie koła zimowe. Samochód ma OC ważne do lutego 2015 (opłacone) oraz przegląd ważny do stycznia 2015.

 

 

Tel. 669 [zasłonięte] 623  lub 601 [zasłonięte] 200

 

Bez wcześniejszego zobaczenia auta na żywo prosimy nie używac opcji "Kup Teraz".