Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Toyota Previa 2.0 D4D DIESEL 6osób skóra PRYWATNIE

18-11-2014, 23:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 900 zł     
Użytkownik PPHUPAJM
numer aukcji: 4768779571
Miejscowość RADOM
Wyświetleń: 641   
Koniec: 18-11-2014 23:15:06

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2002
Przebieg (km): 236433
Pojemność silnika (cm3): 1995
Moc silnika (KM): 116
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Van
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Bordowy
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Parktronic, Tempomat, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Nawigacja GPS, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  Witam na mojej aukcji.

NA SAMYM DOLE OPISU DUŻO ZDJĘĆ OFEROWANEGO SAMOCHODU- POCZEKAJ NA ICH ZAŁADOWANIE


Niestety przyszedł ten moment, kiedy musimy sprzedać samochód, z którym przez cały okres użytkowania, czyli prawie 7 lat byliśmy całą rodziną bardzo zżyci.

A że jest to najstarszy z posiadanych przez nas samochodów, to padło na nią.

Trochę o niej, historii i nie tylko:

Toyotkę kupiliśmy pod koniec 2007 roku, z przebiegiem 102000 km, od Pana który sprowadził ją dla siebie w lutym 2007, ale z racji tego że mu się życie skomplikowało musiał ją sprzedać.

Szukaliśmy takiej PREVI prawie pół roku, po uprzednim obejrzeniu i wykluczeniu z listy zakupów wszelkich porównywalnych do niej wielkością Vanów, czyli samochodów typu VW SHARAN, SEAT ALHAMBRA, CHRYSLER VOYAGER, FORD GALAXY, tylko PREVIA oprócz Chryslera oferuje tyle miejsca w bagażniku podczas podróży 6 osób. A wygląda i prowadzi się 100 razy lepiej od niego.Pozostałe to podniesione osobówki, przy 6 osobach bagażnika wystarcza na małą walizeczkę.A naszą Toyotką zabieraliśmy się w 6 osób z bagażami na Chorwację i każdy mógł siedzieć komfortowo w kapitańskich skórzanych regulowanych fotelach.

 

Kupując ją, zapłaciliśmy 40% więcej niżby wskazywała na to cena rynkowa Previi z tego roku (67 tysięcy), i nigdy nie żałowaliśmy nawet 1 złotówki na niej wydanej, samochód miał i ma oryginalny przebieg, nigdy nie było nic przy niej majstrowane przy zegarach, nigdy nie była rozbita, oprócz uszkodzenia którego zdjęcie zamieściłem na samym dole. Zrobiliśmy to bo wstyd sprzedawać takie auto z takimi uszkodzeniami. Jedyne co zostało do ewentualnej naprawy blacharskiej to wgniotka pod lewa tylną lampą. 

 

Zawsze wszystko było robione na czas, jest to samochód dopisany do naszej firmy więc nie musieliśmy na nim oszczędzać, ani na paliwie ani na częściach, których zresztą wiele nie potrzebowała. Wymieniane były standardowe pozycje które się zużywają, czyli tarcze, klocki, w tamtym roku guma tylnego wachacza (oryginał z ASO Toyota 800zł - trochę przegięcie jak za kawałek gumy, ale za zamiennik było 400, stwierdziłem że jak oryginał wytrzymał 10 lat to warto w niego znowu zainwestować), zresztą części zawsze były do niej montowane z najwyższej półki, a ona nam się za to rewanżowała przyjemnością z jazdy i bezawaryjną pracą. Ostatnio zużył się zawór DGR, wymieniony oczywiście na nowy. Przy okazji wymiany zaworu sprawdzono i wyczyszono turbinę, chciałem ją regenerować, ale szpece od turbin stwierdzili że nie ma co jej ruszać bo jej parametry są idealne. Ostania faktura za wymianę filtrów paliwa, zaworu, turbine itp to 2000zł. 

Jedyne co nie do końca działa to Webasto, dlaczego nie do końca?, bo działa tylko wtedy gdy jest przekręcona stacyjka. Coś padło, jakiś przekaźnik pewnie, niestety najbliższy mniej serwis Webasta do osobówki jest w Raszynie, więc prawie 100km, i zabrakło mi czasu i motywacji by się do nich wybrać. Zaznaczam że jest to pełnoobiegowe Webasto, czyli tak jak działało wcześniej, to można ustawić sobie jak w budziku godzinę o której się załączy i będziemy mogli wsiąść do cieplutkiego samochodu i ciepłym silnikiem.

 

Zawsze cieszył nas jej wygląd, a najbardziej komfort podróżowania, czy to w 4, 5 czy 6 osób.

 

Była z nami 4 razy w Chorwacji, 3 razy w górach (tylko raz pod posesje musieli nas wciągać ciągnikiem, bo nie dała rady na samym końcu 300 metrowego stromego podjazdu, niestety wtedy też urwaliśmy i zgubiliśmy klapkę od wkręcanego zaczepu) 

 

Nigdy nas nie zawiodła, niestety na obecną chwilę jest to już 4 samochód który mamy a tylko 2 z nas ma prawko :)

 

Prevkę użytkowała głównie żona, ja tylko wtedy gdy jechaliśmy gdzieś w trasę, i zawsze przesiadając sie z nowego Berlingo, miałem banana na twarzy gdy miałem możliwość czerpania przyjemności z prowadzenia Prewki, Berlingo przy niej to wóz drabiniasty z układem kierowniczym od traktoru, a zawieszeniem nie wiem od czego, bo mimo tego że ma dopiero 4 lata już 2 razy było naprawiane a przebieg raptem 70 tyś.

 

Zawsze mnie ciekawiło to, jak żwawa jest ta Prevka, i dopiero w tym roku, przy okazji szukania nowego autka, sprawdzając dane techniczne samochodu który chcieliśmy kupić, sprawdziłem dane Previ, i doznałem ciężkiego szoku, gdy sprawdziłem że samochód który zamówiliśmy mimo 12 koni  i 70 Nm więcej, mimo mniejszej wagi przyspiesza wg. katalogu o 4 sek do 100 wolniej niż Previa, która przyspieszeniem do setki nie musi się wstydzić przed nie jednym sportowym autkiem, bo ma katalogowo tylko 7,2s do 100.

Apetyt na paliwko też miała mniejsze niż nowy nabytek :(

Poniżej katalogowe dane techniczne:

Toyota Previa II 2.0 D-4D 116KM

Produkowany od 2001 do 2005 roku.

Podstawowe parametry Toyota Previa II 2.0 D-4D 116KM

Produkowany od 2001 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 116 KM przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,6 : 1 : 1

Przeniesienie napędu Toyota Previa II 2.0 D-4D 116KM

Manualna skrzynia biegów 5-biegowa
Rodzaj napędu na przednią oś

Osiągi Toyota Previa II 2.0 D-4D 116KM

Prędkość maksymalna skrzynia manualna 175 km/h
Przyspieszenie (0 do 100km/h) skrzynia manualna 7,2 s

Zużycie paliwa/emisja spalin Toyota Previa II 2.0 D-4D 116KM

Średnie (cykl mieszany) skrzynia manualna 7,2 l/100km

Masy Toyota Previa II 2.0 D-4D 116KM

Masa auta skrzynia manualna 1705 kg
Dopuszczalna masa auta skrzynia manualna 2405 kg

Opony Toyota Previa II 2.0 D-4D 116KM

Opony podstawowe 205/65 R15

Hamulce Toyota Previa II 2.0 D-4D 116KM

Rodzaj hamulców przód tarczowe wentylowane tył tarczowe
 
A jeśli ktoś przebrnął przez mój opis i chce poczytać podobne do mojej opinie to niech kliknie w ten link :

 

Więc z wielkim żalem, ale z olbrzymią pewnością, że komuś innemu też będzie dawać dużo radości i przyjemności z jazdy oferuję:

Toyotę Previę D4D  w wersji Executive z roku 2002, wyposażoną w:

Rewelacyjny silnik D4D 2.0 116 PS 1995cm3

Oryginalny przebieg 236433 km

5 -biegową skrzynie manualną

Klimatronic 2 strefowy

Webasto z pilotem

2 poduszki powietrzne

Parktronic przód tył

Abs

Wspomaganie kierownicy

Tempomat

Elektrycznie regulowane i składane lusterka boczne

Elektryczne wszystkie szyby

Elektrycznie regulowane reflektory

Regulacja kierownicy

Kierwnica skórzana z dodatkami drewna (która mimo olbrzymiej przyjemności jej trzymania, dosyć nieładnie się zużywa)

Nawigacja fabryczna

Wbudowane w przednie lampy halogeny przeciwmgielne

Fabryczne radio z CD i komputerem pokładowym

Przednie fotele podgrzewane

Centralny zamek

Roleta bagażnika

Relingi dachowe

6 skórzanych kapitańskich foteli,  jako jedna, ta wersja, dzięki przejściu pomiędzy drugimi rzędami siedzeń pozwala bezproblemowo zająć miejsca w ostatnim rzędzie siedzeń

2 komplety alufelg (lato 16", opony na jeszcze jeden sezon, może 2, zima 15" opony z tamtego roku) + pełnowymiarowy zapas też na alufeldze

3 kluczyki ( niestety jak to szpec od dorabiana kluczy stwierdził, mają tendencję do łamania się i tak też jest u nas)

Pełną dokumentację

Numer VIN JTEGG32M200[zasłonięte]326

W SAMOCHODZIE NIGDY NIE BYŁO PALONE

Jeśli tylko będę miał czas możemy podjechać do jakiejkolwiek stacji diagnostycznej, autoryzowanej itp.

Cena jest do rozsądnej negocjacji, nie mam parcia na jej sprzedaż, bo już się zastanawiam jak w przyszłym roku zabierzemy się do Chorwacji. Jak się szybko nie sprzeda, to z małym żalem wystawię Berlingo, a ją zostawię sobie, żona będzie mi zazdrościć :)

Na samochód z racji prowadzonej działalności wystawiam fakturę Vat Marża, jako kupujący jesteś zwolniony z opłaty skarbowej.

Prevkę można obejrzeć w Radomiu, przy siedzibie naszej firmie PAJM, ul.Kierzkowska 2 róg ulicy Kieleckiej czyli trasy Warszawa - Kraków. Mapka poniżej.

Telefon kontaktowy do mnie 601[zasłonięte]352, proszę o telefon tylko od zdecydowanych kontrahentów, niestety nie mam czasu na rozmowy o pierdołach, opisana jest dokładnie, zdjęć jest dużo.

ŻADNA ZAMIANA NIE WCHODZI W GRĘ !

Uprzedzając pytania, oczywiście z racji tego że samochód ma 12 lat, więc jakieś ryski się na nim znajdą, tak na lakierze jak i w środku. Była naprawiona szkoda która jest na poniższych zdjęciach, i przy okazji zrobiona pobieżna polerka, ale nowej z niej ten zabieg nie uczynił.

Zapraszam do oglądania auta w godzinach mojej pracy pon-piąt od 10-18 w soboty od 9-14

GALERIA ZDJĘĆ:

 






























[DANE_EU][KOD][/KOD][EAN][/EAN][WYS]0[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]4[/WZN][/DANE_EU]