Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOYOTA POD OSTRZAŁEM - LIKER, OGDEN - NOWA !!!!10

11-03-2012, 13:32
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 48.90 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 2113575571
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 10   
Koniec: 11-03-2012 18:09:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

ARKA 
Warszawa

 


 

Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

 

CZARODZIEJKA_PL na platformie Allegro

Księgarnia internetowa CZARODZIEJKA_PL na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka
TOYOTA POD OSTRZAŁEM
WYKORZYSTYWANIE MOŻLIWOŚCI, KTÓRE NIESIE KRYZYS
 

Autor: Jeffrey K.Liker, Timothy N. Ogden
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2011
Okładka: twarda
Wymiary: 136 x 210
Ilość stron: 272
ISBN:[zasłonięte]978-8346-110-5

Cena detaliczna: 59,90

Opis:Prawdziwa opowieść o akcjach serwisowych Toyoty

Przez kilkadziesiąt lat Toyota wyznaczała standardy, które były przedmiotem zazdrości i wzorem do naśladowania dla organizacji z całego świata. Jej legendarne zasady zarządzania i filozofia biznesu – po raz pierwszy przedstawiona w popularnej książce Jeffreya K. Likera Droga Toyoty – zmieniły w świecie biznesu pogląd na to, jak może wyglądać idealnie prowadzona działalność.

Jeffrey K. Liker i Thimothy N. Ogden, mając bezprecedensowy dostęp do fabryk Toyoty na całym świecie, zbadali od środka, w jaki sposób korporacja podjęła wyzwania rzucone przez recesję i kryzys wywołany akcjami serwisowymi w latach 2009–2010. W obydwu przypadkach przedsiębiorstwo zostało wytrącone z równowagi, ale dzięki temu zrozumiano, że najważniejszą przyczyną kłopotów było nieprzestrzeganie własnych zasad. Niemniej jednak Toyota nadal posiadała silne fundamenty i w końcu wyszła znacznie wzmocniona z największego kryzysu w swojej powojennej historii.
Szczegółowa relacja z wydarzeń związanych z recesją i wezwaniami do serwisów zawarta w Toyocie pod ostrzałem stanowią dla każdego lidera cenne lekcje, jak przetrwać i poradzić sobie w choćby największym kryzysie:
• reakcja na kryzys musi zaczynać się od stworzenia silnej kultury długo przed jego nadejściem
• kultura liczy się bardziej niż decyzje podejmowane przez dyrekcję
• inwestowanie w ludzi, nawet podczas głębokiej recesji, stanowi najpewniejszą drogę do długotrwałej zyskowności
Ponieważ kultura Toyoty opiera się na takich właśnie zasadach, firma nie musiała zatrudniać armii prawników, specjalistów od marketingu oraz public relations do „gaszenia pożaru”. Zamiast tego zwiększyła wysiłki, aby przestrzegać fundamentalnych zasad i wrócić do podstaw. Wychodzenie z kryzysu rozpoczęła 70 lat temu, gdy po raz pierwszy wprowadzono jej kulturę organizacyjną.
Zastosuj lekcje zawarte w Toyocie pod ostrzałem, a do każdego nadchodzącego kryzysu będziesz podchodził spokojnie, odpowiedzialnie i skutecznie – zgodnie z Drogą Toyoty. 

 

 
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.