Witam wszystkich,
wystawiam na sprzedaż swoją Toyotę MR2 AW11, czyli dwuosobowy klasyk japońskiej motoryzacji z silnikiem za plecami kierowcy, dający mnóstwo frajdy z jazdy. Jest to wersja poliftowa, europejska, dach targa, rocznik 1989. Chcę w miarę dokładnie wszystko opisać, więc zapraszam zainteresowanych do lektury :) To po kolei:
SILNIK:
Standardowy 4A-GE na przepływomierzu, pełny remont w 2012 z wymianą rozrządu (pobierał olej, ale nie w katastroficznych ilościach), zalany pełnym syntetykiem Royal Purple 5W30 HPS. Przewody zapłonowe STI, dedykowane. Żadnych problemów z nim nie ma, jest jeden malutki wyciek z pod aparatu zapłonowego pomimo nowej uszczelki.
UKŁAD WYDECHOWY:
Robiony na zamówienie wydech 2,25 cali z kwasówki z możliwością włożenia silencer'a (w cenie :)). Kolektor miał pęknięcie w standardowym dla tego modelu miejscu, został naprawiony.
UKŁAD NAPĘDOWY:
Seria, skrzynia zalana Royal Purple Max Gear 75W90. Nie zgrzyta, biegi nie wypadają, sprzęgło się nie ślizga.
ZAWIESZENIE:
Seria, jakieś gumy z przodu były wymienione na poliuretany (drążków reakcyjnych chyba), ogólnie wszystko wymieniane na czas.
UKŁAD HAMULCOWY:
Seria oprócz przewodów w stalowym oplocie HEL dedykowanych. Tarcze, klocki i wszystkie gumki wymienione na nowe rok temu, działają bardzo dobrze.
KOŁA:
Lato: seryjne felgi 14 z nowymi (kupionymi dosłownie 3 tygodnie temu) oponami Uniroyal RainExpert w fabrycznym rozmiarze 185/60/R14. Posiadam też 15-calowe felgi Enzo H + opony Toyo T1R 195/50/R15 - tu jest zdjęcie tych kół: http://s27.postimg.org/jdznhsw6r/DSC_0006.jpg . Za dopłatą mogę dołożyć.
Zima: Stalówki 14 + jakieś Klebery.
CAR AUDIO:
Bez szału, wiadomo, auto dwuosobowe. Jakieś radio Sony CD/MP3 z line-in bez USB, głośniki z przodu Sony (nie pamiętam modelu, ale na pewno nie hi-end :)), z tyłu seria, pod siedzenia wepchnąłem trójdrożne Boschmanny :D.
ZEWNĄTRZ:
Seria, dodane oryginalne nakładki na progi. Poprzedni właściciel z niezrozumiałych dla mnie przyczyn wymienił kierunkowskazy boczne na tę z BMW. Póki co nie ruszałem tego.
ŚRODEK:
Seria, w stanie bardzo dobrym, siedzenia po zakupie wymieniłem na nowe OEM welurowe, bo stare były w paskudnej zniszczonej skórze. Uszczelki targi ciekną minimalnie, ale tylko gdy się je zakłada szybko i bez ustawienia, jak się spędzi z 10 sekund więcej, to nie ciekną.
To teraz mankamenty:
Auto dwa lata temu przeszło remont blacharki i było całe lakierowane w ten sam kolor - nadkola, progi i inne neurologiczne miejsca dopadała rdza. Blacharz się spisał w miarę, ale lakiernik totalnie sp******ł sprawę, więc nadaje się do polerki/poprawek. Rdza zresztą też już próbuje wrócić. Na zdjęciach w galerii z linku poniżej pokazałem problemowe miejsca.
Światła cofania nie działają - czujnik zmarł. Postaram się to naprawić.
Ręczny z jednej strony nie trzyma - jak wyżej.
Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia po dwóch latach już warto powtórzyć.
Ogólnie starałem się bardzo dbać o auto, większość napraw robiłem u mechanika, który bardzo dobrze się zna na tych autach, wszystko wymieniane było na czas.
Przegląd jest do 6 maja 2015, OC do 8 lipca 2015.
Dużo świeżych zdjęć tu: https://plus.google.com/photos/117[zasłonięte] 166226[zasłonięte] 390436/albums/602[zasłonięte] 982747[zasłonięte] 9025?authkey=CNbiyMjZpdvv5AE
Kontakt:
tel.: 695-[zasłonięte] -865 mail: [zasłonięte] @poczta.onet.eu
Auto się często przemieszcza pomiędzy Warszawą a Krakowem, więc po uzgodnieniu jest możliwość obejrzenia go w wyżej wymienionych miastach.