Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Toyota MR2 AW11 1989 Youngtimer

14-08-2014, 16:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 500 zł     
Użytkownik Client:37101971 (0)
numer aukcji: 4473925017
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 993   
Koniec: 14-08-2014 16:08:51

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1989
Przebieg (km): 184300
Pojemność silnika (cm3): 1600
Moc silnika (KM): 120
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Centralny zamek, Elektryczne szyby, Radio+CD, Alufelgi, Elektryczne lusterka
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam wszystkich,

wystawiam na sprzedaż swoją Toyotę MR2 AW11, czyli dwuosobowy klasyk japońskiej motoryzacji z silnikiem za plecami kierowcy, dający mnóstwo frajdy z jazdy. Jest to wersja poliftowa, europejska, dach targa, rocznik 1989. Chcę w miarę dokładnie wszystko opisać, więc zapraszam zainteresowanych do lektury :) To po kolei:

SILNIK:

Standardowy 4A-GE na przepływomierzu, pełny remont w 2012 z wymianą rozrządu (pobierał olej, ale nie w katastroficznych ilościach), zalany pełnym syntetykiem Royal Purple 5W30 HPS. Przewody zapłonowe STI, dedykowane. Żadnych problemów z nim nie ma, jest jeden malutki wyciek z pod aparatu zapłonowego pomimo nowej uszczelki.

UKŁAD WYDECHOWY:

Robiony na zamówienie wydech 2,25 cali z kwasówki z możliwością włożenia silencer'a (w cenie :)). Kolektor miał pęknięcie w standardowym dla tego modelu miejscu, został naprawiony.

UKŁAD NAPĘDOWY:

Seria, skrzynia zalana Royal Purple Max Gear 75W90. Nie zgrzyta, biegi nie wypadają, sprzęgło się nie ślizga.

ZAWIESZENIE:

Seria, jakieś gumy z przodu były wymienione na poliuretany (drążków reakcyjnych chyba), ogólnie wszystko wymieniane na czas.

UKŁAD HAMULCOWY:

Seria oprócz przewodów w stalowym oplocie HEL dedykowanych. Tarcze, klocki i wszystkie gumki wymienione na nowe rok temu, działają bardzo dobrze.

KOŁA:

Lato: seryjne felgi 14 z nowymi (kupionymi dosłownie 3 tygodnie temu) oponami Uniroyal RainExpert w fabrycznym rozmiarze 185/60/R14. Posiadam też 15-calowe felgi Enzo H + opony Toyo T1R 195/50/R15 - tu jest zdjęcie tych kół: http://s27.postimg.org/jdznhsw6r/DSC_0006.jpg. Za dopłatą mogę dołożyć.

Zima: Stalówki 14 + jakieś Klebery.

CAR AUDIO:

Bez szału, wiadomo, auto dwuosobowe. Jakieś radio Sony CD/MP3 z line-in bez USB, głośniki z przodu Sony (nie pamiętam modelu, ale na pewno nie hi-end :)), z tyłu seria, pod siedzenia wepchnąłem trójdrożne Boschmanny :D.

ZEWNĄTRZ:

Seria, dodane oryginalne nakładki na progi. Poprzedni właściciel z niezrozumiałych dla mnie przyczyn wymienił kierunkowskazy boczne na tę z BMW. Póki co nie ruszałem tego.

ŚRODEK:

Seria, w stanie bardzo dobrym, siedzenia po zakupie wymieniłem na nowe OEM welurowe, bo stare były w paskudnej zniszczonej skórze. Uszczelki targi ciekną minimalnie, ale tylko gdy się je zakłada szybko i bez ustawienia, jak się spędzi z 10 sekund więcej, to nie ciekną.

To teraz mankamenty:

Auto dwa lata temu przeszło remont blacharki i było całe lakierowane w ten sam kolor - nadkola, progi i inne neurologiczne miejsca dopadała rdza. Blacharz się spisał w miarę, ale lakiernik totalnie sp******ł sprawę, więc nadaje się do polerki/poprawek. Rdza zresztą też już próbuje wrócić. Na zdjęciach w galerii z linku poniżej pokazałem problemowe miejsca.

Światła cofania nie działają - czujnik zmarł. Postaram się to naprawić.

Ręczny z jednej strony nie trzyma - jak wyżej.

Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia po dwóch latach już warto powtórzyć.

Ogólnie starałem się bardzo dbać o auto, większość napraw robiłem u mechanika, który bardzo dobrze się zna na tych autach, wszystko wymieniane było na czas.

Przegląd jest do 6 maja 2015, OC do 8 lipca 2015.

Dużo świeżych zdjęć tu: https://plus.google.com/photos/117[zasłonięte]166226[zasłonięte]390436/albums/602[zasłonięte]982747[zasłonięte]9025?authkey=CNbiyMjZpdvv5AE

Kontakt:

tel.: 695-[zasłonięte]-865
mail: [zasłonięte]@poczta.onet.eu

Auto się często przemieszcza pomiędzy Warszawą a Krakowem, więc po uzgodnieniu jest możliwość obejrzenia go w wyżej wymienionych miastach.