Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOYOTA LAND CRUISER J12 120 NAVI+SOL AUT.

10-06-2014, 12:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 57 900 zł     
Użytkownik gmconsulting
numer aukcji: 4279621436
Miejscowość Sandomierz
Wyświetleń: 241   
Koniec: 10-06-2014 12:00:13

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2004
Przebieg (km): 225420
Pojemność silnika (cm3): 2982
Moc silnika (KM): 163
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Złoty
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Parktronic, Tempomat, Blokada skrzyni biegów, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Nawigacja GPS, 4WD, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam wszystkich zainteresowanych,

Po czterech latach wspólnego pożycia przyszedł czas na wymianę na nowszy model. Dlatego proponuję do sprzedaży niezawodną, złotą TOYOTĘ LAND CRUISER typ J12 (120), w maksymalnej wersji wyposażeniowej NAVI+SOL AUT. LAND CRUISER to więcej niż instytucja, to ikona, ostatni samochód terenowy posadowiony na solidnej ramie, posiadający stały napęd 4x4 i mechaniczne "napędy terenowe". Data pierwszej rejestracji oferowanego pojazdu to 23 grudzień 2004r. Od tego czasu TOYOTA przejechała 225,5 tys. km (z czego ze mną 86 tys. km). W trakcie pokonywania wspólnych kilometrów dzielnie wspomagało mnie jej następujące wyposażenie

Turbodoładowany silnik diesla D4D o mocy 163 KM (przy 3400 obr) posiadający 343 Nm momentu obrotowego przekazywanego na cztery stale napędzane koła przy pomocy automatycznej skrzyni biegów. Ten zestaw pozwala na rozpędzenie ważącego 2000kg kolosa do prędkości ponad 175 km/h.

Bezpieczne zatrzymanie gwarantują hamulce tarczowe (z przodu zaciski czterotłoczkowe), wspomagane przez systemy ABS+EBD, oraz asystenta nagłego hamowania,

Będący na wyposażeniu, fabryczny hak holowniczy pozwala ciągnąć przyczepy o masie 2800 kg (katalogi podają nawet 3500 kg),

Rozruch w najgorsze nawet mrozy zapewnia system dwóch akumulatorów,

Gdy warunki terenowe wskazują, że stały napęd na cztery koła nie wystarczy, wtedy do dyspozycji kierowcy jest załączana manualnie, prawdziwa (nie elektroniczna namiastka) skrzynia redukcyjna, a gdy i to jest zbyt mało kierowca dysponuje centralną blokadą mechanizmu różnicowego. Wtedy auto jest nie do zatrzymania.

Pneumatyczne, półaktywne zawieszenie TEMS pozwala podnosić i opuszczać nadwozie w trzech zakresach wysokości, zaś komfort jazdy można płynnie regulować między ustawieniami Comfort (jak tankowiec na oceanie) a Sport (sztywne pozwalające na dynamiczną jazdę),

W przypadku zjazdu ze stromego wzniesienia do dyspozycji kierowcy jest asystent zjazdu, który nie pozwala by auto zbytnio się rozpędziło,

Strome górki pomaga pokonać asystent pokonywania wzniesień,

Gdyby kierowca przecenił swoje umiejętności na drodze, wspomogą go systemy kontroli trakcji TRC i stabilizacji toru jazdy VSC (z możliwością rozłączenia), zaś ruszanie w niepewnych warunkach wspomaga system SSECOND START (ruszania tylko z drugiego biegu),

Oczywiście manewrowanie pojazdem wspomaga niezwykle wydajne wspomaganie układu kierowniczego,

Do auta posiadam dwa komplety kół (lato-zima) oba na felgach aluminiowych,

Doskonałą widoczność do tyłu zapewniają dwa elektrycznie regulowane, podgrzewane i elektrycznie składane, wielkie lusterka zewnętrzne,

Gdyby lusterka nie wystarczyły, cofanie wspomaga fabryczny system Parktronic z czujnikami w zderzaku i podgrzewana tylna szyba zaopatrzona w wycieraczkę,

Tylne drzwi pozbawione są ciężkiego koła zapasowego a co za tym idzie są lżejsze i łatwiejsze w obsłudze. Koło zapasowe podwieszone jest fabrycznie pod bagażnikiem pojazdu,

Komfort termiczny zapewnia w pełni zautomatyzowana, niezwykle wydajna, dwustrefowa klimatyzacja z czujnikami temperatury (CLIMATRONIC), sterowana poprzez duży ekran dotykowy,

Zima w celu przyspieszenia nagrzeania wnętrza można skorzystać z systemu POWERHEAT,

Ekran dotykowy to swoiste centrum multimedialne. Zawiera fabryczną nawigację (mapy Polski i Europy), sterowanie zestawem audio (9 głośników, radioodtwarzacz kasetowy oraz fabryczna zmieniarka CD w schowku), kalendarz z możliwością prowadzenia terminarza, centrum wspomagania serwisu (możliwość zaprogramowania czasu i przebiegu dla wielu czynności serwisowych - oleje, filtry, płyny, hamulce, i wiele innych)

Gdyby kierowca nie lubił korzystać z klimatyzacji - ma do dyspozycji 4 sterowane elektrycznie szyby, oraz elektrycznie sterowany, uchylno rozwieralny szklany szyberdach (ładnie rozświetla wnętrze w ponure dni). Dodatkowo uchylne są szyby boczne w bagażniku  (zawierające anteny do systemu audio). Wszystkie szyby atermiczne - przeciwdziałające nagrzewaniu się wnętrza, bagażnik wyposażony w roletę zasłaniającą zawartość przed amatorami cudzej własności,

Miejsce pracy kierowcy i pasażera to elektrycznie sterowane, regulowane w wielu płaszczyznach, wentylowane i podgrzewane fotele. Wszystkie fotele pokryte są beżową, niezniszczoną, wentylowaną skórą (regularnie czyszczona i konserwowana niemieckim zestawem do skór samochodowych). Całe wnętrze utrzymane jest w jasnej, beżowej tonacji z elementami ze skóry i drewna. Wnętrze czyste, niezniszczone (zdjęcia oddają jego stan).

Nad bezpieczeństwem podróżujących TOYOTĄ czuwa system 9 poduszek i kurtyn powietrznych,

Fabryczny komputer z dodatkowym wyświetlaczem pozwala śledzić parametry pojazdu (średnie spalanie, zasięg, czas jazdy) oraz aktualną wysokość nad poziomem morza, ciśnienie atmosferyczne, temperaturę zewnętrzną, aktualny czas, kierunki geograficzne (kompas).

Znudzonemu kierowcy na autostradzie umili czas TEMPOMAT, zaś kolumna kierownicza regulowana w obu płaszczyznach pozwala na ustalenie optymalnej pozycji za kierownicą.

Dodatkowe wyposażenie to widoczne na zdjęciu masywne orurowanie przednie o niebagatelnej wartości, do którego zamocowane są dalekosiężne reflektory, sprzężone przez elektryka ze światłami drogowymi pojazdu - nocą "jasno jak w dzień"

Pojazd fabrycznie wyposażony w relingi dachowe (nabywca otrzymuje widoczny na zdjęciach bagażnik dachowy), boczne stopnie ułatwiające wsiadanie i wysiadanie niższym osobom.

Nad bezpieczeństwem pojazdu czuwa fabryczny immobiliser oraz alarm sprzężony z centralnym zamkiem (z możliwością ryglowania od środka). Do auta posiadam komplet 3 kluczyków (w tym serwisowy - co jest rzadkością).

 



TOYOTA w pełni sprawna, podzespoły suche, bez wycieków i zapoceń. Językiem rzeczoznawców samochodowych „stan pojazdu i podzespołów odpowiedni dla wieku i przebiegu pojazdu”. O pojazd dbałem przeprowadzając wszelkie czynności serwisowe w terminie, (oleje, płyny, filtry, klocki, tarcze hamulcowe etc.) klimatyzacja regularnie odgrzybiana, wymieniany czynnik chłodniczy co dwa lata. Auto garażowane. W zamian za serwis TOYOTA odwdzięczyła się bezawaryjną eksploatacją. Jestem głęboko przekonany, że nowy właściciel jeszcze długo będzie cieszył się bezawaryjną eksploatacją przemierzając drogi i bezdroża. Zapraszam do oględzin a w konsekwencji do zakupu opisywanego pojazdu za cenę 57.900 zł. Oczywiście zakładam, że wyjątkowi esteci znajdą drobne mankamenty – dlatego dopuszczam drobną korektę ceny. Auto było moim środkiem trwałym zatem nabywca zwolniony będzie z opłaty PCC-3 w Urzędzie Skarbowym – wystawię fakturę. W przypadku pytań proszę pisać poprzez "zadaj pytanie sprzedającemu", telefon nie zawsze mogę odebrać (664 [zasłonięte] 007).

 

Uprzejmie proszę wszelkich amatorów łatwych okazji i „profesjonalistów w zakresie obrotu pojazdami mechanicznymi” o uszanowanie mojego czasu. Nie jestem zainteresowany telefonami typu za ile oddam. Ja nie oddam,  ja sprzedam – a cena wskazana w treści ogłoszenia.

 

Dziękuję za uwagę