Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOYOTA LAND CRUISER HDJ100 4.2TD VX WYPRAWY TUNING

19-03-2015, 6:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 73 469 zł     
Użytkownik Portokales
numer aukcji: 5149025908
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 865   
Koniec: 19-03-2015 06:29:06

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2002
Przebieg (km): 236663
Pojemność silnika (cm3): 4164
Moc silnika (KM): 204
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Kontrola trakcji, Nawigacja GPS, 4WD, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Homologacja na ciężarowe, Kupiony w salonie, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ki  Z wielkim smutkiem rozstajemy się z naszą ukochaną TOYOTA LAND CRUISER HDJ100 4.2TD z 2002 roku.


Wersja HDJ100. 4.2 TD VX automat. czyli następca legendarnego HDJ80 (mieliśmy poprzednio). Ostatnie auto terenowe Toyoty z ograniczoną elektroniką i prostym silnikiem.
Samochód zakupiony w polskim salonie. Najbogatsza wersja VX w rewelacyjnym stanie technicznym. Jesteśmy jego trzecimi właścicielami.
Samochód posiada homologację ciężarową.


Auto używane jako drugie w rodzinie.
Najbogatsza wersja wyposażeniowa VX, w zasadzie w 2002 nie dało się niczego więcej już wepchnąć. Niezawodny rzędowy 6-ciocylindrowy diesel, na szczęście jeszcze nie Common Rail więc nieczuły na jakość paliwa.

Samochód został przebudowany w profesjonalnym warsztacie w Gdańsku (poprzedni właściciel współwłaściciel firmy XBT, później pod opieką eXpedycja.pl).

Poniżej lista modyfikacji samochodu:

 

  •  stalowe zderzaki oraz progi boczne na zamówienie według własnego projektu, oryginalny zderzak dodaję
  • usunięte oryginalne zawodne zawieszenie pneumatyczne i w miejsce tego:
  •  zawieszenie Old Man Emu z nowymi drążkami skrętnymi oraz amortyzatorami Nitrocharger Sport
  •  samochód został podniesiony łącznie o 3 cale oraz zamontowano aluminiowe osłony podwozia
  •  wyciągarka MORE 16800 (7620 kg) - obecnie zdeinstalowana - ale dodajemy, została wyjęta - ale całe okablowanie jest, wystarczy zamocować w przygotowanym miejscu w zderzaku, dodatkowo pilot do wyciągarki oraz sterowanie z wewnątrz kabiny (nigdy jej nie używaliśmy)
  • Safari Snorkel
  • kute przewody hamulcowe
  • regeneracja przekładni kierowniczej
  • odłączanie ABS do off-road
  • wyprowadzenie elektryczne do kompresora
  • wymienione wszystkie oleje łącznie z tylny mostem i skrzynią biegów
  • audio/video 2 DIN Pioneer mp3 SD z navi + łącznie z nowymi głośnikami, wzmacniaczem, wygłuszeniem drzwi
  • koła – opony BF Goodrich AT 295/75 R16 na oryginalnych felgach aluminiowych Toyoty + dystanse
  • skóry zostały solidnie zaimpregnowane
  • nowy grill
  • dodaję zestaw HID biksenonowy (ksenonowe światła mijania i drogowe) + tylne światła LED (Lexus) sprowadzane wszystko z USA
  • autoalarm
  • ogrzewanie postojowe Webasto sterowane pilotem (nigdy nie używaliśmy, do przejrzenia)
  • dołączam Powerbox Chip (sprawny, nieużywany) podnoszący moment obrotowy jeśli ktoś chciałby założyć opony MT 33" w trudny teren

 

Wszystkie zmiany zrobione w profesjonalnym serwisie off-road w Trójmieście, bez oszczędności na materiałach.
Do auta mam oryginalny przedni zderzak oraz kratę do tyłu - dodaję.

Kupione w polskim salonie. Do 2010 serwisowane w autoryzowanym serwisie (naprawy wszystkie na AC robione oryginalne części etc.) Toyota, od tego czasu używane do przewozu dziecka w mieście i serwisowane w niezależnym serwisie aut japońskich. Napędy nie używane od dawna, pewnie trzeba będzie rozruszać blokady.

Na swój wiek i możliwości ma naprawdę malutki przebieg. Jesteśmy 3-cim użytkownikiem.

Auto do obejrzenia w Łodzi.
Całą historię serwisową do 2010 można sprawdzić w ASO Toyota (mam wydruki i manual serwisowy).
Zainteresowanym oczywiście podam nr VIN.


Samochód robi ogromne wrażenie i jest naprawdę nietuzinkowy.

Szkoda, aby woził się tylko po mieście.
Jedyny powód sprzedaży - kiedy dziecko zaczęło samo wsiadać, potrzebna mu jest drabina (nie przewidujemy montażu), wiec chyba nam się już zwyczajnie znudziła formuła posiadania tak dużego auta i zakupiliśmy mniejsze nowe auto z automatem i 4x4 do jazdy "bliżej ziemi".

Jeśli jesteś handlarzem i liczysz na zakup i duży zarobek - to pamiętaj proszę: szanuj swój i mój czas i bądź rozsądny ze składanymi priopozycjami.

 

Niezmiennie zapraszam wszystkich zainteresowanych do kontaktu nr telefonu 732-[zasłonięte]-755.

Standardowym "oglądaczom" też z góry bardzo dziękuję.
To jest auto dla osoby znającej się na rzeczy, jak rozmawiasz poważnie i masz ochotę naprawdę kupić to napisz i umów się - przyjdź obejrzeć czy zgadza się to z Twoimi wyobrażeniami.


O pieniądzach rozmawiam dopiero na końcu, najpierw upewnij się, że to auto spełnia Twoje wymagania.


Na obecnym etapie jego strata wartości w czasie jest realnie niewielka.
Landek odpalany jest regularnie co kilka dni aby akumulator nie padł i jest minimalnie jeżdżony dla "przesmarowania".
Generalnie stoi na podwórku i czeka na swojego nowego właściciela, który potrafi docenić jego zalety.

 

Adnotacja dla pytających o możliwość zamiany:

tak oczywiście możliwa jest zamiana - na legalne banknoty płatnicze najlepiej emitowane przez NBP, ale dopuszczam inne waluty EUR CHF USD GBP; RUB i innych raczej nie ale nie wykluczam.

Poważnie mówiąc - tylko pieniądze - nie szukam auta bo już na jego miejsce mam inne.