ki TOYOTA LAND CRUISER HDJ100 4.2TD z 2002 r.
Wersja HDJ100. 4.2 TD VX automat. czyli następca legendarnego HDJ80 (mieliśmy poprzednio). Ostatnie auto terenowe Toyoty z ograniczoną elektroniką i prostym silnikiem. Samochód zakupiony w polskim salonie. Najbogatsza wersja VX w rewelacyjnym stanie technicznym. Jesteśmy jego trzecimi właścicielami. Samochód posiada homologację ciężarową. Auto używane jako drugie w rodzinie. Najbogatsza wersja wyposażeniowa VX, w zasadzie w 2002 nie dało się niczego więcej już wepchnąć. Niezawodny rzędowy 6-ciocylindrowy diesel, na szczęście jeszcze nie Common Rail więc nieczuły na jakość paliwa. Samochód został przebudowany w profesjonalnym warsztacie w Gdańsku (poprzedni właściciel współwłaściciel firmy XTB, później pod opieką eXpedycja.pl). Poniżej lista modyfikacji samochodu:
stalowe zderzaki oraz progi boczne na zamówienie według własnego projektu, oryginalny zderzak dodaję
usunięte oryginalne zawodne zawieszenie pneumatyczne i w miejsce tego:
zawieszenie Old Man Emu z nowymi drążkami skrętnymi oraz amortyzatorami Nitrocharger Sport
samochód został podniesiony łącznie o 3 cale oraz zamontowano aluminiowe osłony podwozia
wyciągarka MORE 16800 (7620 kg) - obecnie zdeinstalowana - ale dodajemy, została wyjęta - ale całe okablowanie jest, wystarczy zamocować w przygotowanym miejscu w zderzaku, dodatkowo pilot do wyciągarki oraz sterowanie z wewnątrz kabiny (nigdy jej nie używaliśmy)
Safari Snorkel
kute przewody hamulcowe
regeneracja przekładni kierowniczej
odłączanie ABS do off-road
wyprowadzenie elektryczne do kompresora
wymienione wszystkie oleje łącznie z tylny mostem i skrzynią biegów
audio/video 2 DIN Pioneer mp3 SD z navi + łącznie z nowymi głośnikami, wzmacniaczem, wygłuszeniem drzwi
koła – opony BF Goodrich AT 295/75 R16 na oryginalnych felgach aluminiowych Toyoty + dystanse
skóry zostały solidnie zaimpregnowane
nowy grill
dodaję zestaw HID biksenonowy (ksenonowe światła mijania i drogowe) + tylne światła LED (Lexus) sprowadzane wszystko z USA
autoalarm
ogrzewanie postojowe Webasto sterowane pilotem (nigdy nie używaliśmy, do przejrzenia)
dołączam Powerbox Chip (sprawny, nieużywany) podnoszący moment obrotowy jeśli ktoś chciałby założyć opony MT 33" w trudny teren
dołączam też metromierz
Wszystkie zmiany zrobione w profesjonalnym serwisie off-road w Trójmieście, bez oszczędności na materiałach. Do auta mam oryginalny przedni zderzak oraz kratę do tyłu - dodaję. Kupione w polskim salonie. Do 2010 serwisowane w autoryzowanym serwisie Toyota (naprawy wszystkie na AC robione oryginalne części etc., można sprawdzić po VIN w ASO Toyota), od tego czasu używane do przewozu dziecka w mieście i serwisowane w niezależnym serwisie aut japońskich. Napędy nie używane od dawna, pewnie trzeba będzie rozruszać blokady. Na swój wiek i możliwości ma naprawdę malutki przebieg. Jesteśmy 3-cim użytkownikiem. Auto do obejrzenia w Łodzi.
Zainteresowanym podam numer telefonu do kontaktu.
Całą historię serwisową do 2010 można sprawdzić w ASO Toyota (mam wydruki i manual serwisowy). Zainteresowanym oczywiście podam nr VIN. Samochód robi ogromne wrażenie i jest naprawdę nietuzinkowy. Powód sprzedaży - zwyczajnie znudziła się już formuła posiadania tak dużego auta i zakupiliśmy mniejsze nowe auto z automatem i 4x4 do jazdy "bliżej ziemi". Jeśli jesteś handlarzem i liczysz na zakup i duży zarobek - to pamiętaj proszę: szanuj swój i mój czas i bądź rozsądny ze składanymi propozycjami.
To jest auto dla osoby znającej się na rzeczy, jak rozmawiasz poważnie i masz ochotę naprawdę kupić to napisz i umów się - przyjdź obejrzeć czy zgadza się to z Twoimi wyobrażeniami. O pieniądzach rozmawiam dopiero na końcu, najpierw upewnij się, że to auto spełnia Twoje wymagania. Samochód stoi na podwórku i czeka na swojego nowego właściciela, który potrafi docenić jego zalety.
Nie interesuje mnie możliwość zamiany na inny, tylko na legalne banknoty płatnicze.