Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOYOTA LAND CRUISER HDJ100 4.2TD VX WYPRAWY TUNING

15-06-2015, 7:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 69 999 zł     
Użytkownik Portokales
numer aukcji: 5411543857
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 867   
Koniec: 15-06-2015, 7:33

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2002
Przebieg (km): 236815
Pojemność silnika (cm3): 4164
Moc silnika (KM): 204
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Kontrola trakcji, Nawigacja GPS, 4WD, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Homologacja na ciężarowe, Kupiony w salonie, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ki  TOYOTA LAND CRUISER HDJ100 4.2TDz 2002r.


Wersja HDJ100. 4.2 TD VX automat. czyli następca legendarnego HDJ80 (mieliśmy poprzednio). Ostatnie auto terenowe Toyoty z ograniczoną elektroniką i prostym silnikiem.
Samochód zakupiony w polskim salonie. Najbogatsza wersja VX w rewelacyjnym stanie technicznym. Jesteśmy jego trzecimi właścicielami.
Samochód posiada homologację ciężarową.


Auto używane jako drugie w rodzinie.
Najbogatsza wersja wyposażeniowa VX, w zasadzie w 2002 nie dało się niczego więcej już wepchnąć. Niezawodny rzędowy 6-ciocylindrowy diesel, na szczęście jeszcze nie Common Rail więc nieczuły na jakość paliwa.

Samochód został przebudowany w profesjonalnym warsztacie w Gdańsku (poprzedni właściciel współwłaściciel firmy XTB, później pod opieką eXpedycja.pl).

Poniżej lista modyfikacji samochodu:

  •  stalowe zderzaki oraz progi boczne na zamówienie według własnego projektu, oryginalny zderzak dodaję
  • usunięte oryginalne zawodne zawieszenie pneumatyczne i w miejsce tego:
  •  zawieszenie Old Man Emu z nowymi drążkami skrętnymi oraz amortyzatorami Nitrocharger Sport
  •  samochód został podniesiony łącznie o 3 cale oraz zamontowano aluminiowe osłony podwozia
  •  wyciągarka MORE 16800 (7620 kg) - obecnie zdeinstalowana - ale dodajemy, została wyjęta - ale całe okablowanie jest, wystarczy zamocować w przygotowanym miejscu w zderzaku, dodatkowo pilot do wyciągarki oraz sterowanie z wewnątrz kabiny (nigdy jej nie używaliśmy)
  • Safari Snorkel
  • kute przewody hamulcowe
  • regeneracja przekładni kierowniczej
  • odłączanie ABS do off-road
  • wyprowadzenie elektryczne do kompresora
  • wymienione wszystkie oleje łącznie z tylny mostem i skrzynią biegów
  • audio/video 2 DIN Pioneer mp3 SD z navi + łącznie z nowymi głośnikami, wzmacniaczem, wygłuszeniem drzwi
  • koła – opony BF Goodrich AT 295/75 R16 na oryginalnych felgach aluminiowych Toyoty + dystanse
  • skóry zostały solidnie zaimpregnowane
  • nowy grill
  • dodaję zestaw HID biksenonowy (ksenonowe światła mijania i drogowe) + tylne światła LED (Lexus) sprowadzane wszystko z USA
  • autoalarm
  • ogrzewanie postojowe Webasto sterowane pilotem (nigdy nie używaliśmy, do przejrzenia)
  • dołączam Powerbox Chip (sprawny, nieużywany) podnoszący moment obrotowy jeśli ktoś chciałby założyć opony MT 33" w trudny teren
  • dołączam też metromierz

Wszystkie zmiany zrobione w profesjonalnym serwisie off-road w Trójmieście, bez oszczędności na materiałach.
Do auta mam oryginalny przedni zderzak oraz kratę do tyłu - dodaję.

Kupione w polskim salonie. Do 2010 serwisowane w autoryzowanym serwisie Toyota (naprawy wszystkie na AC robione oryginalne części etc., można sprawdzić po VIN w ASO Toyota), od tego czasu używane do przewozu dziecka w mieście i serwisowane w niezależnym serwisie aut japońskich. Napędy nie używane od dawna, pewnie trzeba będzie rozruszać blokady.

Na swój wiek i możliwości ma naprawdę malutki przebieg. Jesteśmy 3-cim użytkownikiem.

Auto do obejrzenia w Łodzi.

Zainteresowanym podam numer telefonu do kontaktu.

Całą historię serwisową do 2010 można sprawdzić w ASO Toyota (mam wydruki i manual serwisowy).
Zainteresowanym oczywiście podam nr VIN.


Samochód robi ogromne wrażenie i jest naprawdę nietuzinkowy.


Powód sprzedaży - zwyczajnie znudziła się już formuła posiadania tak dużego auta i zakupiliśmy mniejsze nowe auto z automatem i 4x4 do jazdy "bliżej ziemi".

Jeśli jesteś handlarzem i liczysz na zakup i duży zarobek - to pamiętaj proszę: szanuj swój i mój czas i bądź rozsądny ze składanymi propozycjami.


To jest auto dla osoby znającej się na rzeczy, jak rozmawiasz poważnie i masz ochotę naprawdę kupić to napisz i umów się - przyjdź obejrzeć czy zgadza się to z Twoimi wyobrażeniami.


O pieniądzach rozmawiam dopiero na końcu, najpierw upewnij się, że to auto spełnia Twoje wymagania.

Samochód stoi na podwórku i czeka na swojego nowego właściciela, który potrafi docenić jego zalety.

Nie interesuje mnie możliwość zamiany na inny, tylko na legalne banknoty płatnicze.