Witam wszystkich.
Dziś mam do sprzedania swoją ulubienicę. Dużo by o niej opowiadać ale postaram się streścić jej piękną historię. Auto zakupiłem ponad rok temu od właściciela prywatnej firmy, gdzie służyło jako samochód do lansu. Po zakupie postanowiłem gruntownie doinwestować i stworzyć samochód idealny na rodzinne weekendowe eskapady. Samochód jest obecnie przystosowany do jazdy także w trudnym terenie, lecz nigdy takiego nie widział, do tego służy mi Patrol K160 (znawcy wiedzą w czym rzecz). Toyota dzięki dodatkowemu wyposażeniu stała się ulubienicą moich dzieci, ale o tym później. Dodam, że wszelkie modernizacje były robione na nowych częściach, bez żadnych kompromisów. Na dzień dzisiejszy auto nie wymaga najmniejszego nawet wkładu finansowego a sprawdzić to można w dowolnym serwisie. Przed zimą wymieniłem wszystkie płyny eksploatacyjne i filtry, z napędami włącznie. Panowie o średnim wzroście, mieszkający w kraju kwitnącej wiśni wpadli na pomysł aby zamontować w nim 3-litrowego diesla D4D, który dzięki konstrukcji 4-cylindrowej jest znacznie tańszy w eksploatacji od porównywalnych aut. Jego spalanie jest porównywalne do rodzinnego kombi, zaś rozmiar kabiny powoduje, że najdalsze nawet trasy są prawdziwą przyjemnością. Samochód, jak na rodowitego Japończyka przystało, nigdy nie sprawił mi przykrości, a przy 20-stopniowym mrozie pozwalał mi robić zabawne miny do właścicieli benzyniaków grzebiących pod maską lub szukających zaczepu do liny holowniczej :).
Pozostało mi jeszcze napisać jaki jest powód sprzedaży, a to proza życia. Staram się rozwinąć firmę i potrzebuję zastrzyku gotówki by nie musieć zatrzymać budowy nowego obiektu. Wybór trudny lecz oczywisty. Mam nadzieję, że przyjdzie dzień w którym będę mógł znów cieszyć się jazdą Toyotą LC.
A teraz trochę o samej Toyotce:
Silnik 3.0 D4D, 4-cyl. 163KM
rok produkcji 2002
przebieg 250 tys. km i wg mnie jest to stan faktyczny, potwierdził to również autoryzowany serwis
nadwozie 5-cio osobowe z przepastnym bagażnikiem
napęd 4x4, przód dołączany automatycznie, blokada dyferencjału tylnego, reduktor
skrzynia biegów automatyczna z „wolnobiegiem” dla zmniejszenia zużycia paliwa
wnętrze samochodu zadbane i bez woni nikotyny :) nigdy nie pozwoliłem w nim palić....
wyposażenie fabryczne:
klimatyzacja,
elektryka szyb, lusterek
dodatkowe ogrzewanie, w tym oddzielnie na tylną częsć kabiny
wspomaganie kierownicy
poduszki powietrzne
kompas, przechyłomierz, komputer pokładowy
pełnowymiarowe koło zapasowe na drzwiach bagażnika
oryginalne i nieuszkodzone osłony podwozia
wyposażenie dodatkowe, czyli to co najciekawsze:
zderzak przdni stalowy z blachy 4mm, pod wyciągarkę
wyciągarka elektryczna
bagażnik dachowy
dodatkowe oświetlenie LED z każdej strony auta (zamontowane na bagażniku) sterowane z kabiny
CB Radio, antena na bagażniku dachowym
zawieszenie - lift 4” oraz progi ułatwiające wsiadanie do auta, zwłaszcza dzieciom
stacja multimedialna 2-DIN Sony
dodatkowa stacja multimedialna z dużym wyświetlaczem pod sufitem dla pasażerów tylnej kanapy (rzecz nieoceniona przy podróży z dziećmi, posiada wbudowane gry dla najmłodszych i nie tylko, sterowane padem – w zestawie)
antena radia chowana elektrycznie – rzecz przydatna w jeździe między drzewkami itp.
snorkel
przednie reflektory dalekosiężne LED
osłony reflektorów przednich i tylnych
czujniki i kamera cofania – naprawdę przydatne w aucie o takich rozmiarach
przyciemnione szyby, nie chciałem by ktoś zaglądał mi do bagażnika przez okno
Dodatkowo posiadam również markizę typu „nietoperz” , całkiem nową, montowaną do bagażnika dachowego i zmieniającą Toyotę niemal w samochód kempingowy.
Oraz komplet kół z oryginalnymi felgami Alu.
Wszystkim zainteresowanym chętnie udostępnię więcej zdjęć, również na życzenie.
Bardzo proszę o kontakt w tej sprawie. Tel. 514 [zasłonięte] 126
Możliwa zamiana na coś ciekawego :)
ford f250, ram 1500