Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Toyota Celica VI, sekwencyjny gaz, bez wkładu

05-12-2014, 1:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 5 390 zł     
Użytkownik LeeMc93
numer aukcji: 4821478274
Miejscowość Białystok
Wyświetleń: 1448   
Koniec: 05-12-2014 01:39:09

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1995
Przebieg (km): 230000
Pojemność silnika (cm3): 1762
Moc silnika (KM): 116
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

 

Wystawiam na sprzedaż swoją Celice VI generacji z japońskim silnikiem 1.8 116KM (produkcja yamah’y). Samochód jest w moich rękach od dwóch lat. Przez ten czas spisywał się bez zarzutów. Przejechał spory kawałek Europy bez żadnej niespodzianki. Samochód ma założoną sekwencyjną instalację gazową, bezobsługową, którą serwisowałem na bieżąco. Podchodziłem do gazu w japońskim samochodzie sceptycznie ale muszę powiedzieć że jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Samochód pracuje na gazie idealnie, nie ma historii typu falowanie obrotów czy spadek mocy. Przejechanie 100 km w cyklu całkowicie miejskim = 25 zł !.

Co do stanu technicznego. Wszystkie wymiany były robione na bieżąco. Samochód prowadzi się pewnie, zawieszenie jest OK, bez luzów. Toyota posiada z przodu nawiercane tarcze hamulcowe, tylne tarcze był zmieniane niecały rok temu.

 

Za mojej kadencji z ważniejszych rzeczy było zrobione:

- wymiana kompletnego sprzęgła marki Exedy ( w tym symering itp., koszt około 1500zł)

- wymiana bębnów i tarczy tylnich wraz z klockami

- akumulator centra

- regeneracja całej lewej kolumny McPhersona (problemem była korozja na jednym z elementów - została zlikwidowana, amortyzator, sprężyna odbój - wszystko jest w bardzo dobrym stanie)

 

Oczywiście o rzeczach typu oleje, klocki i inne elementy eksploatacyjne nawet nie wspominam, wszystko było robione na czas. W samochodzie została zrobiona geometria w sierpniu.

Teraz pora na minusy. Samochód ma parę zarysowań, wgniotek, na progach i klapie bagażnika pojawiła się korozja ale spód samochodu jest zdrowy. Wszystkim zainteresowanym chętnie wyślę zdjęcia z uszkodzeniami lakieru.Fotele są w dobrym stanie ( zero przetarć) ale są poplamione (nieudolne czyszczenie tapicerki).

Elektryka w pełni działa (szyberdach, lusterka), jest mały problem z prawą szybą, wolno się opuszcza i w 99% jest to związane z jakimś brudem, który dostał się do mechanizmu.

Samochód prezentuję się świetnie, stoi na ładnych felgach OZ i jest utrzymany w 100% w oryginalnym japońskim stylu. Wszystkie lampy, wydech to części z jakimi toyota wyjechała z fabryki. Nie ma tu żadnego druciarstwa, świateł z lexusa czy spojlera z Boeinga. Zdjęcia przedstawiają samochód w takim stanie jaki jest sprzedawany, nie znam się na photoshopie.

 

Samochód stoi już na 15 calowych stalówkach z oponami zimowymi.

Alufelgi ze zdjęć z oponami letnimi dołączam do samochodu.

 

 

Samochód jest w 100% przygotowany do jazdy. Nie wymaga żadnego wkładu. Ekonomiczny, świetnie wyglądający klasyk z całkiem dynamicznym silnikiem. Przegląd do 11 sierpnia 2015, OC do 22 lutego 2015. Wszystkich informacji udzielę telefonicznie. Samochód jest do obejrzenia w Białymstoku, zgadzam się na sprawdzenie Toyoty w dowolnym warsztacie. Opcja "Kup Teraz" tylko po oględzinach samochodu. Cena do małej negocjacji.

 

 

Polecam !!!

 

Kontakt

tel. 607 [zasłonięte] 559 (mogę nie odpisywać na smsy)