Witam
Sprzedam Celicę z 1995r której jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Kupiłem ją jako sposób na odstresowanie od dnia codziennego. Jako ze to trzecie auto w rodzinie miało służyć rekreacyjnie a praca przy jego przerabianiu i dażeniu do ideau miała przyspożyć mi wiele przyjemności. Niestety brak czasu jest najgorszą przeszkodą w realizowaniu marzeń.Nie mam czasu na grzebanie a co najgorsze na jazdę ze względu na pracę jaka wykonuje. W tamtym roku zrobiłem zaledwie 700 kilometrów. Teraz po krótce przybliże modyfikacje które udało mi się zrobić i które są jeszcze do zrobienia.
Nadwozie:
Front GT4 , lampy jdm przód i tył ( przednie sam ściągałem z Hiroszimy ) , maska i dach malowane na czarno ( w komorze bezpyłowej serwisu RENAULT ). Rozpórki przód i tył + ori. Stan blacharki w bardzo dobrym stanie. Naprawiałem jeden próg ale to bardziej kosmetyka ( zdjęcia do wglądu ). Do lamp przednich nowe ksenony do założenia.
Silnik:
Silnik który był to 7-afe i kto w temacie ten wie że nie była to udana jednostka. Została zamieniona na oryginalny 2.0 japoński o mocy 180koni z przebiegiem 108 tyś mil. W silniku zmieniony został kompletny rozrząd wraz z czyszczeniem i regulacjami wykonany przez mechanika z ASO TOYOTY. Silnik jest na filtrach K&N ( powietrze i olej ). Silnik w wersji japońskiej ma ograniczenie prędkości do 180 kilometrów ( odcięcie paliwa ). Mam do wpięcia w komputer FUEL CUT DEFENCER firmy HKS który pozwoli uzyskać predkość maksymalną.
Wnętrze:
Tapicerka skórzana , licznik TRD wyskalowany do 300km ( rarytas! ) , ramka 2din ,pedały TRD wnętrze czyste i schludne.
Audio:
Wszystko robione od podstaw na nowych komponentach: Radio pioneer 2din bluetooth avh 2400 bt, głośniki JBL przód i tył , subwofer MB QUART , monoblock Rockford fosgate prime ( z indiwidualnym certyfikatem mocy), kondesator Dietz 1f. Wszystkie przewody zostały wymienione na nowe. Nie ma sladu po oryginalnym okablowaniu .Kamera cofania.Elektryczna antena ori. Drzwi i boki wytłumione. Do założonych komponentów audio posiadam faktury i oryginalne pudełka.
Koła i hamulce:
Felgi OZ superturismo 17 z nowymi oponami Toyo proxxes ( jeszcze mają paski i prawie trzy letnią gwarancję). Hamulce seryjne z wersji 1,8 ( nowe tarcze nawiercane i nacinane,klocki TRW wszystko zakładane w tamtym roku ).
Do założenia mam tarcze na przód nowe nawiercane i nacinane wraz z zaciskami dwutłoczkowymi z serii SSS do których mam oryginalny zestaw naprawczy z ASO. Również na tylne zaciski mam zestaw naprawczy z ASO. Dodatkowo mam nowe przewody w metalowym oplocie firmy HEL.
Zawieszenie:
Seryjne z 1,8 jakie było od początku na którym auto jedzie jak po szynach. Miałem przez pół roku założone zawieszenie gwintowane BC racing ( koszt 4300zł ) które zostało zdemontowane ze względu demontażu całego zawieszenia i oddania do malowania proszkowego ( nie miałem na to czasu ). Zawieszenie gwintowane dorzucam do auta które jest w stanie idealnym. Dodatkowo nowe łączniki stabilizatora tył ASO.
Auto ma autoalarm ( odcięcie paliwa i zapłonu ) z domykaniem szyb i centralnym zamkiem. Swiatła do jazdy dziennej które są zdemontowane ponieważ nie pasują do frontu GT4. Jest też akcesoryjny układ wydechowy z nierdzewki ( rury zwykłe ) + uszczelki z ASO ( do założenia ). Nowy akumulator kupiony w tamtym roku. Celica nie widziała śniegu,zawsze zalewana najlepszym paliwem, stoi od listopada do kwietnia w ogrzewanym garażu. Przegląd i OC do czerwca 2014. Komplet dokumentów i trzy kluczyki z immo + prospekt oryginalny. Same modyfikacje takie jak front GT4 z lakierowaniem, zawieszenie,lampy jdm,silnik który zjada 175 konne europejskie wersje, hamulce nowe klocki i tarcze , skóra, klima której nie było itd przewyższają znacząco cenę za którą chce sprzedać celicę.
Nie mam ciśnienia żeby ja sprzedawać wiec proszę tylko o poważne propozycje. Nie zamieniam się na nic innego chce po prostu sprzedać auto komuś kto poświeci trochę czasu i założy te wszystkie rzeczy do tego auta.Sprzedaje tylko w całości. Wszystkie oryginalne części które zostały po wymianie ( lampy, maski itd ) dorzucam do auta.
Proszę nie marnować mojego i swojego czasu. Auto ma 19 lat i na ten wiek jest w stanie bardzo dobrym. Na wszelkie pytania odpowiem telefonicznie. A uto do obejrzenia w Wałbrzychu.
tel: 791 [zasłonięte] 017
WCIŚNIĘCIE OPCJI " KUP TERAZ " TYLKO PO OGLĘDZINACH AUTA