Cena kup teraz: 27 000 zł
Użytkownik
vayato
numer aukcji: 4157239124
Miejscowość Jelenia Góra
Wyświetleń: 7643
Koniec: 29-04-2014, 20:45
Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1996 Przebieg (km): 134000 Pojemność silnika (cm3): 1998 Moc silnika (KM): 300 Skrzynia biegów: Manualna Rodzaj paliwa: Benzyna Typ: Sport/Coupe Liczba drzwi: 2/3 Kolor: Czarny Stan: Używany Uszkodzony: Nie Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Nawigacja GPS, Podgrzewane fotele Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
Na sprzedaż Toyota Celica GT (ST202) VI generacji. Rok - koncówka '96, przebieg 134 000 km. Jestem pasjonatem modelu, auto posiadam od 3,5 roku, wcześniej posiadałem również Celicę przez ponad 4 lata.
Celica była traktowana hobbystycznie, nie służyła do codziennego jeżdżenia. Przez cały okres posiadania przejechałem 3 tys. km. - przez większość czasu stała garażowana, nie użytkowana w zimie. Bardzo wiele części wymienione - większość z ASO.
Auto bez konieczności jakichkolwiek nakładów finansowych. Wszelkie sprawy serwisowe typu rozrząd wraz z napinaczem, pompa wody, klima, termostat, płyny i wiele innych rzeczy zrobione profilaktycznie ze względu na wiek auta. Dopieszczone w prawie każdym względzie, praktycznie połowa auta jest nowa. Celica w takim stanie i z takim wyposażeniem jest rzadkością.
Absolutnie bezwypadkowa, oryginalny lakier z wyjątkiem przedniego zderzaka, który został lakierowany po modyfikacji (zderzak polift + wlot z GT-Foura). Lakier po profesjonalnej polerce, więc wygląda jak nowy.
Bardzo wiele dodatkowych elementów, w większości sprowadzanych z zagranicy.
Opis modyfikacji:
uturbiony silnik - nie jest to 3S-GTE z modelu ST205, tylko uturbione od podstaw 3S-GE, turbo Garrett GT2871R, moc zależnie od doładowania od 250 do ponad 300 ps.
komputer typu Stand Alone firmy Perfect Power, sonda szerokopasmowa Bosch LSU4, HKS EVC IV, kute tłoki, turbo timer, stożek AEM DRYFLOW
oryginalna szpera z krótszą skrzynią
wydech 2,5 cala z katalizatorem i tłumikiem środkowym
zawieszenie gwintowane BC Racing oraz poliuretan (bez tulei w tylnych wachaczach)
zaciski przednie czterotłoczkowe z ST205, tarcze 300 mm i przewody w stalowym oplocie firmy Earl's
ori rozpórki przednia i tylna
lampy jdm przód i tył (zrobione na ruch prawostronny)
chromowane nakładki na progi z SS-III JDM
maska z ST205 + wlot w zderzaku poliftowym i wysoki spojler
oryginalna ogrzewana skóra w idealnym stanie
elektrycznie składane lusterka oraz owiewki z wersji JDM
stacja multimedialna Clarion z nawigacją (mapa PL)
profesjonalne audio - subwoofer DLS, głośniki przód i tył Rainbow SLX Deluxe, kable audison, wzmacniacz Infinity 5350A, auto wytłumione
koła 18' Inovit STVI z oponami Conti SportContact 3
oryginalne dokładki przednie i tylne z modelu SS-III (z absu - nie laminat)
zegary - doładowanie, egt i paliwo STRI Racing
Powyższe to tylko niewielka część wszystkich prac wykonanych w aucie. Opis projektu można zobaczyć na forum Celica-Club.
Proszę szanować mój i swój czas - proszę o kontakt wyłącznie osoby zainteresowane. Telefon 601[zasłonięte] 259, po godz. 17.