TOYOTA AVENSIS 2.0 D-4D v. Prestige 2005
Samochód pierwsze trzy lata przejeździł w hiszpańskim banku, pierwsza rejestracja w Polsce 2.09.2008 (miał wówczas 118 000 km na liczniku). Do bogatego wyposażenia fabrycznego (wersja Prestige), ma dołożony zintegrowany z radiem zestaw bluetooth (łączył się chętnie z wszystkimi moimi kolejnymi telefonami), a także auto-alarm (zintegrowany z kluczykiem) - wymagany przez ubezpieczyciela. Jest to wersja bez nawigacji - i dobrze, bo w chwili obecnej tylko by irytowała. Obecnie ma na liczniku ok. 188 000 (ciągle nią jeżdżę, jeśli ciągłą jazdą można nazwać wyjeżdżanie ok. 12000 km/rocznie;), przegląd ważny do 11.06.2015. Samochód NIGDY się nie zepsuł (jedynie kilka przepalonych żarówek - głównie z tyłu). Rozrząd wymieniony wkrótce po zakupie, do kolejnej wymiany zostało jeszcze ok. 50 000 km, wymienione świece żarowe, akumulator. Jeździ na Mobil 1 ESP formula, między wymianami nawet nie kontroluję poziomu - nieznaczny ubytek mieści się w granicach dopuszczalnego poziomu. Niebawem trzeba będzie wymienić klocki, no i światła mijania nie są rewelacyjne, co ponoć jest typowe w tym modelu (ja sobie z tym spokojnie radzę, ale regeneracja "czegoś tam" pewnie by się przydała). Spalanie zależy w dużym stopniu od techniki jazdy - na początku spalałem w trasie nawet 6,5 l/100km, ale odkąd stałem się maniakiem "eko-jazdy" na trasie pali mi ok. 4,0 l (rekordowo "delikatne" przejazdy Lublin-Warszawa to nawet 3,8 l), a 6,5 l to teraz średnia dla miasta. Samochód sprzedaję z dwoma kompletami opon (aktualnie na zimówkach - Dunlop Winter Sport, letnie - Uniroyal Rain Expert). Cały czas eksploatacji w Polsce "garażowana" na podziemnym parkingu. tel. kontaktowy: 696 [zasłonięte] 157 Oczywiście będę próbował sprzedać ten samochód innymi "kanałami" - więc zastrzegam sobie możliwość wcześniejszego wycofania oferty
Sprzedaję bo zmieniam na... Toyotę Avensis - czekam na telefon od dilera (wyprzedaż rocznika 2014). Będzie nieco ciemniejsza (czarna), ale wnętrze również beżowe :).