Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOYOTA 4RUNNER V6SportEdition4WD brat LAND CRUISER

24-07-2014, 13:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54 900 zł     
Użytkownik NAVI-MEDIA_PL
numer aukcji: 4411031841
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 658   
Koniec: 24-07-2014 12:13:32

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2004
Przebieg (km): 264000
Pojemność silnika (cm3): 4000
Moc silnika (KM): 249
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Blokada skrzyni biegów, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, 4WD
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Pierwszy właściciel, Serwisowany w ASO, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2004 TOYOTA 4RUNNER V6 SportEdition 4WD

SILNIK 1GR-FE, 4.0L V6, SKRZYNIA AISIN z ECT, zawieszenie X-REAS - to co najlepsze z platformy J120

czyli ... czołg T34 o osiągach i komforcie szybkiego sedana klasy premium...

TOYOTA TRUCKS - gotowe na wszystko

Niezależny importer nowych i używanych samochodów terenowych 4x4 marki Toyota / Lexus. Oferujemy serwis, części standardowe i profesjonalne modyfikacje z użyciem części z pierwszej ligi sportu wyczynowego. Wypożyczalnia samochodów terenowych TOYOTA 4x4. Czym dokładnie się zajmujemy ?

Kod pojazdu: 4-3, OBNIŻONA CENA 54 900 Pln, - 10% za płatność w

Pojazd nie zarejestrowany, opłacone cło i VAT, do opłacenia akcyza, odbiór natychmiastowy.

 

 

Skoro tu trafiłeś...

...to pewnie szukasz TOYOTY 4x4, a najprawdopodobniej Land Cruiser'a, w tym brata 4R gen 4, czyli LC120, prawda ? To świetnie, bo masz okazję wybrać lepiej. TOYOTA 4Runner gen. 4, to model zbudowany na platformie TOYOTA 120, czyli tej samej co Land Cruiser 120/Prado, Lexus GX470, FJ Cruiser i Toyota Tacoma 2 gen. Generalnie to to samo auto, jednak różniące się stylizacją i skonfigurowaniem napędu, nawet mimo używania tych samych ram, silników, skrzyń biegów, zawieszeń, hamulców, ect. Cała część mechaniczna jest wspólna, choć są oczywiście różnice w konfiguracji. Wozy mają inne nadwozia i wnętrza, to modele przeznaczone dla różnych grup odbiorców - 4Runner to przystojny, wysportowany lekkoatleta, o bardzo dynamicznie wyglądającym, niższym, szerszym i dłuższym nadwoziu i znacznie niższej masie niż LC120 i GX470. Te 2 ostatnie to dystyngowany i solidny, ale mniej porywający wizualnie facet.

TOYOTA 4Runner to prawdziwa, super wytrzymała terenówka na ramie - ale z bazą do pokazania tuningowcom w Golfach czy BMW gdzie ich miejsce. Pojazd będący idealnym kompromisem pomiędzy szybkim, luksusowym autem osobowym, i małą ciężarówką o najwyższych możliwościach terenowych. Wóz o niebo mocniejszy, wytrzymalszy, szybszy i wygodniejszy od większości samochodów terenowych, w dodatku o znakomitym stosunku masy do mocy i z bardzo mocnym, benzynowym motorem V6, 4.0L, kod jednostki 1GR-FE. Dodatkowo, w wersji SportEdition znajdziesz zaawansowany system zawieszenia X-REAS, łączący hydraulicznie amortyzatory po przekątnej pojazdu, tzn. lewy przód z prawym tyłem, lewy tył, z prawym przodem, i znajdujący się po środku drogi zbiornik płynu hydraulicznego. Ten przepływa swobodnie podczas przechyłów pojazdu pomiędzy amortyzatorami, znakomicie poziomując auto w szybkich manewrach, ale też w terenie. System przeciwdziała i ogranicza przechyły pojazdu przód/tył i na boki. Działa bezobsługowo bez sterownika i siłowników.

Pojazdy zbudowane na platformie TOYOTA 120 zdecydowanie różnią się osiągami. Najszybszy jest 4R, który jest lżejszy od typowej 120'ki o 200-300 kg (120'ka ma mnóstwo wygłoszeń do uciszania diesla), choć mamy tu tą samą platformę integrującą całą cześć mechaniczną oraz wymiary zewnętrzne (no prawie, 4R jest ciut dłuższy). W tym 4R na pokładzie znajdziesz napęd z J120 w najlepszej wersji, czyli benzynowe V6 4.0L 1GR-FE. Jak pewnie wiesz, J120 choć jest dość ciężka, to z tym silnikiem jeździ "nieźle" mając na stałe sprzęgnięty napęd 4x4, który przecież nie jest potrzebny 100% czasu, prawda ? W 4R V6 domyślnie masz napęd przekazywany na tył, zaś 4x4 włączasz na życzenie, dzięki czemu większość czasu jeździsz szybkim wozem tylno napędowym (czyli tak jak tygryski lubią najbardziej), co ma niebagatelny wpływ na osiągi i zużycie paliwa. Włączenie 4WD, 4WD z blokadą centralnego mechanizmu różnicowego oraz reduktora - na życzenie przez pokrętło na desce rozdzielczej.

 

Wiesz co to oznacza ?

A no to że już seryjny 4R V6 jest pociskiem ziemia-ziemia, zbudowanym na rynek obu Ameryk, rodzimej Japonii i niektórych krajów afrykańskich przez grupę inżynierów TOYOTY którzy wzięli pancerność platformy J120 i okrasili ją rewelacyjnymi osiągami już w serii (0-100 km/h w 7.8 sek).

 

 

 

 

4Runner to model prawie nie znany w młodszych rocznikach w Europie, tu nie oferowany. Owszem, 4Runner był oferowany w Europie, ale w II generacji, czyli w latach od '90 do '96, i auta te dalej jeżdżą, trzymają się świetnie, i bardzooo trzymają cenę ... Przedstawiany tu egzemplarze są przedstawicielami 4 generacji, która była produkowana od '03 do '09. Następnie w roku '10 świat poznał 4Runner'a 5 generacji i Land Cruiser'a 150. 4Runnera sprzedają w obydwu Amerykach, Azji, gdzieniegdzie w Afryce ( RPA ) i krajach Arabskich. Czyli tam gdzie paliwa tanie, drogi nie koniecznie dobre albo ich brak a klient bywa zamożny. Pojazd ekstremalnie wytrzymały ( chyba wszyscy widzieli jak Jeremy Clarkson z TOP GEAR chciał zniszczyć mniejszego brata 4Runnera, czyli Hilux'a ? ) Tak, 1 i 2 generacja 4Runnera została stworzony na bazie pickupa TOYOTA, czyli pojazdu przeznaczonego do ciężkiej pracy na budowie, w lesie, ect, od 3 generacji wzwyż to brat Land Cruiser'a średniej wielkości, co oznacza że wytrzyma naprawdę dużo ...

 

Co kupujesz ?

Maszyna którą oglądasz to TOYOTA 4Runner generacja 4, rok 2004, przebieg ok. 264 000 km,, wersja SportEdition 4WD, V6 4.0L benzyna, kod sinika 1GR-FE, skrzynia automatyczna Aisin z możliwością ręcznej zmiany przełożeń, kolor ciemnoniebieski metalik, wnętrze szary welur, jeden właściciel od nowości, bezkolizyjny. Bardzo dobra ocena AutoCheck, czysta baza CarFax.

Obecny setup określa tą maszynę jako hiperszybki, luksusowy środek transportu do przemieszczania się w każdym terenie i w każdych warunkach włącznie z wyprawami długodystansowymi, z wyłączeniem ekstremalnego przeprawowego offroadu... chyba że nabywca zażyczy sobie zmianę przeznaczenia i za dopłatą wymianę zawieszenia, montaż zderzaka stalowego, wyciągarki, osłon silnika i skrzyni oraz progów stalowych.

 

Cośmy w nim zrobili?

Woz trafił w moje ręce jako zupełny stock, kompletna seria razem z innymi 10 TOYOTAMI 4x4 w końcu listopada 2013 (foto z rozładunku). Przeszedł podstawową obsługę eksploatacyjną i serwisową, zawierającej wymianę olej i filtry w silniku, wymianę akumulatora, wymianę klocków hamulcowych (EBC), naprawę kilku drobiazgów. Dodatkowo wypraliśmy wnętrze i wypolerowaliśmy nadwozie. Na Twoje życzenie pojazd może przejść kompletny serwis i ew. modyfikacje wg. uznania, czyli mogą objąć silnik, zawieszenie, układy hamulcowy, kierowniczy, chłodzenia silnika, chłodzenia skrzyni biegów, dolotu, wydechu, zasilania, paliwa, wspomagania, oświetlenia, zmiany koloru nadwozie przez lakierowanie lub oklejanie specjalną folią, konserwacje podwozia i zmiany we wnętrzu, np. przez naprawę istniejącej lub montaż nowej, oryginalnej skórzanej tapicerki. Dodatkowo, zawsze dobrym rozwiązaniem jest montaż systemu nawigacyjno-multimedialnego NAVI-MEDIA. Jeśli chcesz zobaczyć co można, sprawdź cośmy popełnili na innych sprzedanych bądź oferowanych teraz TOYOTACH 4x4.

Link do mojego pierwszego 4Runnera z silnikiem 3.4L V6 na LPG, doładowanego kompresorem mechanicznym

Link do 3 identycznych 4R'ów gen 3 z silnikiem 3.4L V6 na LPG

Link do pierwszego 4R gen. 4 z silnikiem 4.0L V6 na LPG

Link do pierwszego 4R gen. 4 z silnikiem 4.7L V8 na LPG, doładowanego kompresorem mechanicznym

Link do 4R gen. 4 z silnikiem 4.7L V8

Link do pierwszej Tacomy gen. 1 z silnikiem 3.4L V6

 


Tak dla reklamy modelu - jakiego sprzętu w Afganistanie używa US Army oprócz Hummera ? Oczywiście 4Runner i Tacoma ( jego wersja pickup ). Bo Hummer 8 razy droższy, to głośny diesel ( a na pustyni dźwięk sie niesie ), jest drogi i kłopotliwy w utrzymaniu, a Toyota jak to Toyota ...

Tu link do strony MILITARY TACOMAS - http://www.brian894x4.com/MilitaryTacoma.html

A tu foto zaczerpnięte z tej strony - pozdrawiam Autora :)

 

A wiesz co jest w nich najlepsze ?

 

To że standardowo jeździ się tym z napędem na tył, a dodając to co on ma pod maską daje to zdecydowanemu, doświadczonemu i wprawionemu kierowcy nieprawdopodobną frajdę. Musisz zobaczyć zdumione miny kapeluszników w Fabiach i Punto, dresiarzy w Golfach i Beemkach, biznesmenów i managerów w Mercedesach i "terenowych" Navarach jak ubłocony do cna driftuje nim po asfaltowym placu lub ruszam na światłach z totalnym piskiem opon i zostawiam ich zdumionych 100 metrów za sobą, zbierających szczęki z asfaltu ... A że dyskretny ryk benzynowego V6 i wydechu obwieszcza że to nie diesel, to ich szok jest jeszcze większy. Generalnie jeżdżenie nimi to czad nie z tej ziemi, bo masz bardzo mocny wóz tylnonapędowy ze wszystkimi tego konsekwencjami, ładowność ciężarówki, a przesunięcie wajchy powoduje że możesz wbijać się w bajoro do 1 m głębokości :)

Koszty utrzymania na gazie - jak Corolli diesel ( poważnie - mam kilka Corolli diesli i Runner na gazie to ok. 10-15 % więcej na paliwo przy tych samych przebiegach - a mam ciężką stopę ) a osiągi to lekko ponad 8 sek. do setki - co na 1[zasłonięte]750-18 kg i 2m wys. jest wynikiem naprawdę niezłym. Z terenówek - brak konkurencji po za obozem Toyoty - a z Toyot tylko nowszy 4Runner, FJ Cruiser i Taco Pre Runner ). generalnie, na twardym żaden terenowiec mu nie równa, a z SUV to tylko Cayenne, ML i X5/X6 w wersjach Turbo, AMG i M. Ale oni musza zatrzymać się przed krawężnikiem, a ja nie ... :)

 

 

Specyfikacja seryjna:

 


Pojazd klasy TRUCK 4x4, rocznik 2004, przebieg ok. 260 000km (wóz w ciągłej eksploatacji), rama nośna, silnik 1GR-FE, V6, 4,0L, benzyna/gaz LPG, moc seryjna silnika wolnossącego 249KM, moment 377Nm, oszałamiające jak na seryjny samochód na ramie 0-100 km/h w 7,8 sekundy na oponach szosowych. skrzynia automatyczna Aisin A340F z możliwością ręcznej zmiany biegu w czasie jazdy, system zawieszenia X-REAS, przód - wahacze podwójne, tył - sztywny most, napęd 4x4 - wszystkie możliwe blokady i kombinacje napędów - standard na tył, dołączany na sztywno napęd 4wd, 4wd z reduktorem (L4), blokada LSD, ect., wykrzyż - mega, luksusowo-sportowe wykończenie wnętrza, pełna elektryka, szyberdach, klimatyzacja, welurowe sportowe fotele, otwierana elektrycznie tylna szyba, kontrola zjazdu DAC, tempomat



Serwis i modyfikacje:

Pojazd przeszedł podstawową
obsługę eksploatacyjną i serwisową, zawierającej wymianę olej i filtry w silniku, wymianę akumulatora, wymianę klocków hamulcowych (EBC), naprawę kilku drobiazgów. Dodatkowo wypraliśmy wnętrze i wypolerowaliśmy nadwozie.

 

Na Twoje życzenie pojazd może przejść kompletny serwis i ew. modyfikacje wg. uznania, czyli mogą objąć silnik, zawieszenie, układy hamulcowy, kierowniczy, chłodzenia silnika, chłodzenia skrzyni biegów, dolotu, wydechu, zasilania, paliwa, wspomagania, oświetlenia, zmiany koloru nadwozie przez lakierowanie lub oklejanie specjalną folią, konserwacje podwozia i zmiany we wnętrzu, np. przez naprawę istniejącej lub montaż nowej, oryginalnej skórzanej tapicerki. Dodatkowo, zawsze dobrym rowiązniem jest montaż systemu nawigacyjno-multimedialnego NAVI-MEDIA. Jeśli chcesz zobaczyć co można, sprawdź cośmy popełnili na innych sprzedanych bądź oferowanych teraz TOYOTACH 4x4.

Link do mojego pierwszego 4Runnera z silnikiem 3.4L V6 na LPG, doładowanego kompresorem mechanicznym

Link do 3 identycznych 4R'ów gen 3 z silnikiem 3.4L V6 na LPG

Link do pierwszego 4R gen. 4 z silnikiem 4.0L V6 na LPG

Link do pierwszego 4R gen. 4 z silnikiem 4.7L V8 na LPG, doładowanego kompresorem mechanicznym

Link do 4R gen. 4 z silnikiem 4.7L V8

Link do pierwszej Tacomy gen. 1 z silnikiem 3.4L V6

 

 

 

 

Opcja na życzenie - nowa, oryginalna skórzana tapicerka - od 3500 Pln

 

 

Opcjonalnie, za dopłatą na pokład może trafiłć też dedykowany do Toyoty, nowy system nawigacyjno-multimedialny NAVI-MEDIA 7109 z AutoMapa Europa, oparty o Android OS z dostępem do Internetu, oraz DVD, SD, USB, Bluetooth, radiem FM i digital TV. Cena od 3500 Pln.

 

 

Opcj na życzenie - odbiornik i antena telewizji cyfrowej DVB-T od 600 Pln

 

 

OPCJE DOSTĘPNE NA ŻYCZENIE

 

 

serwis i modyfikacje silników, skrzyń biegów, układów hamulcowych,

elektrycznych, elektronicznych i dolotowo-wydechowych,

serwis i modyfikacje zawieszeń i liftów, seryjnych i wyczynowych

felgi i opony szosowe, AT lub MT

oświetlenie zewnętrzne standardowe, LED,

snorkel, zderzak stalowy, wyciągarka,

bagażnik dachowy, antena CB

systemy nawigacyjno-multimedialne NAVI-MEDIA

instalacja gazowa

nowa tapicerka

kompresor elektryczny

pneumatyczna poduszka zasilana gazami spalinowymi do awaryjnego podnoszenia pojazdu, udźwig 4 tony.

osłony, progi

homologacje

inne na życzenie

 

[zasłonięte]@toyotatrucks.pl

 

 

Coby dodać wzrostu...:) Przykład 4R gen. 3 na lifcie 2'5", koła seryjne