|
TOYOTA 4RUNNER SR5 4WD - NAJRZADSZA SPECYFIKACJA - DIESEL
SILNIK 1KZ-TE, 3.0L R4, SKRZYNIA AUTOMATYCZNA AISIN A340F, czyli prosty wóz do którego możesz lać co chcesz...
To wersja dla zagorzałych zwolenników Diesla...
TOYOTA TRUCKS - gotowe na wszystko
Niezależny importer nowych i używanych samochodów terenowych 4x4 marki Toyota / Lexus. Oferujemy serwis, części standardowe i profesjonalne modyfikacje z użyciem części z pierwszej ligi sportu wyczynowego. Wypożyczalnia samochodów terenowych TOYOTA 4x4. Czym dokładnie się zajmujemy ?
Kod pojazdu: 3-12, OBNIŻKA CENY - 36 900 Pln, odbiór natychmiastowy - 10% za płatność w
Zarejestrowany, ubezpieczony.
Co kupujesz ?
TOYOTA 4Runner to prawdziwa, super wytrzymała terenówka na ramie - tu w najrzadszej wersjii - z silnikiem Diesla 1KZ-TE, znanym z Land Cruser'ów 90/95. Pojazd będący idealnym kompromisem pomiędzy szybkim autem osobowym, i małą ciężarówką o najwyższych możliwościach terenowych. Wóz o niebo mocniejszy, wytrzymalszy, szybszy i wygodniejszy od większości samochodów terenowych, w dodatku o znakomitym stosunku masy do mocy i w tym wariancie z mocnym, prostym, i mało wymagającym silnikiem R4, 3.0L, kod jednostki 1KZ-TE.
TOYOTA TRUCKS - gotowe na wszystko
Dlaczego 4Runner ?
Bo to znakomity wóz, nadający się właściwie do wszystkiego, od 3'ciej, przez 4'tą, aż do aktualnej 5'ej generacji bliźniak techniczny Land Cruisera w odpowiadających mu rocznikach, ale fajniej skonfigurowany i pomyślany jako pojazd do outdoor'owego stylu życia, uprawiania sportu i rekreacji. Wspólna z Land Cruiserami platforma techniczna, obejmująca wszystko od ramy, przez silniki, skrzynie, zawieszenia, hamulce, ect - ale w ciut niższym, lżejszym nadwoziu, która w odróżnieniu od Landów a podobnie jak pick'upy od których się wywodzi, ma standardowo napędzaną tylną oś a napęd na 4 koła dołączany jest mechanicznie, daje niespotykaną frajdę i satysfakcję z użytkowania tego sprzętu - bez względu na okoliczności. Z równie dobrym skutkiem jest to pojazd turystyczny, sportowy, rodzinny, transportowy czy biznesowy. Wizualnie bardziej muskularny, wysportowany, a fizycznie szybszy, lżejszy i bardziej skory do zabawy od odpowiadających mu technicznie, oferowanych na naszym kontynencie kolejnych generacji Land Cruiserów (90, 120, 150), 4Runner stał się jednym z najlepszych samochodów uniwersalnych, czyli tego co dziś nazywamy SUV. Mowa oczywiście o tym czym była w założeniach ta klasa, czyli pojazdów do szybkiej jazdy w każdych warunkach, w każdym terenie i z możliwością przewożenia znacznej ilości gratów, oraz - a jakże - z miejscem do noclegu dla 2 osób. Oczywiście, dzisiejsza klasa SUV, po tym jak trafiła do "dobrych" dzielnic, gdzie samonośne nadwozia na porażających blaskiem chromowanych felgach i nisko profilowych oponach lśnią dumnie na podjazdach przed garażami, nie ma nic wspólnego z tym, czym był i jest 4Runner. To jak powiedział niedawno dyrektor Toyoty USA: "to ostatni autentyczny SUV, reszta trafiła na przedmieścia". To pojazd którym wybierzesz się na wyprawę w lody i w dżunglę, ale na światłach odstawisz 95% pojazdów, potem przez otwieraną tylną szybę wypuścisz psa, po czym wsadzisz długą drabinę i wrzucisz bagaże. Zawsze da radę, zawsze wytrzyma, zawsze możesz na nim polegać. To po prostu Toyota 4Runner.
4Runner to model prawie nie znany w młodszych rocznikach w Europie, tu nie oferowany. Owszem, 4Runner był oferowany w Europie, ale w II generacji, czyli w latach od '90 do '96, i auta te dalej jeżdżą, trzymają się świetnie, i bardzooo trzymają cenę ... Przedstawiany tu egzemplarze są przedstawicielami 3 generacji, która była produkowana od '96 do '02, i są bratankiem technicznym Land Cruisera serii 90/95. Następnie w roku 2003 przyszedł 4Runner 4 generacji i Land Cruiser 120, zaś w roku 2010, świat poznał 4Runner'a 5 generacji i Land Cruiser'a 150. 4Runnera sprzedają w obydwu Amerykach, Azji, gdzieniegdzie w Afryce ( RPA ) i krajach Arabskich. Czyli tam gdzie paliwa tanie, drogi nie koniecznie dobre albo ich brak a klient bywa zamożny. Pojazd ekstremalnie wytrzymały ( chyba wszyscy widzieli jak Jeremy Clarkson z TOP GEAR chciał zniszczyć mniejszego brata 4Runnera, czyli Hilux'a ? ) Tak, 4Runner został stworzony na bazie pickupa TOYOTA, czyli pojazdu przeznaczonego do ciężkiej pracy na budowie, w lesie, ect - co oznacza że wytrzyma naprawdę dużo ...
Specyfikacja seryjna:
Pojazd klasy TRUCK 4x4, silnik Diesla 1KZ-TE, R4, 3.0L, Diesel, skrzynia automatyczna z możliwością ręcznej zmiany biegu w czasie jazdy, rama nośna, zawieszenie przód wahacze podwójne, tył sztywny most, napęd tył lub 4x4 - wszystkie możliwe blokady i kombinacje napędów - standard na tyl, 4wd, 4wd z reduktorem, blokada LSD, ect., wykrzyż - mega, sportowe wykończenie wnętrza i tapicerki siedzeń, otwierana elektrycznie tylna szyba, moc seryjna silnika 140 KM, moment 310 Nm.
Przebieg ok. 160000 km, kolor srebrny, wnętrze szare, stan mechaniczny i wizualny bardzo bardzo dobry, 2 właścicieli, bezwypadkowy.
Cośmy w nim zrobili?
Ano sporo, zaczynając od kompletnej obsługi eksploatacyjnej i serwisowej, zawierającej wszystkie oleje, płyny i filtry w silniku, skrzyni i napędach, przez wymianę tulei i sworzni wahaczy, drążków i końcówek kierowniczych (wszystko Sankei 555), wymianę 2 (dwóch) akumulatorów, regenerację przekładni kierowniczej, wymianę klocków hamulcowych (EBC), naprawę kilku drobiazgów. Następnie wzięliśmy się za modyfikacje zawieszenia które urosło o 3" cale przez lift zawieszenia przez dłuższe sprężyny i amortyzatory OME. Do kompletu trafiły na pokład opony BF Goodrich MT 33", a nadwozie zostało oklejone czarną, specjalnie wzmocnioną folią (już prawie całkowicie, do zrobienia została jeszcze tylna klapa). Na błotniku zauważysz także now snorkel. Aktualnie wymieniamy komplet wtryskiwaczy i pompę wtryskową.
Na Twoje życzenie pojazd może przejść modyfikacje wg. uznania, które mogą objąć silnik, zawieszenie, układy hamulcowy, kierowniczy, chłodzenia silnika, chłodzenia skrzyni biegów, dolotu, wydechu, zasilania, paliwa, wspomagania, oświetlenia, konserwacje podwozia i zmiany we wnętrzu, np. przez naprawę istniejącej lub montaż nowej, oryginalnej skórzanej tapicerki. Dodatkowo, zawsze dobrym rozwiązaniem jest montaż systemu nawigacyjno-multimedialnego NAVI-MEDIA. Jeśli chcesz zobaczyć co można, sprawdź cośmy popełnili na innych sprzedanych bądź oferowanych teraz TOYOTACH 4x4.
Jeśli chcesz zobaczyć co można, sprawdź cośmy popełnili na innych sprzedanych bądź oferowanych teraz TOYOTACH 4x4.
Historia:
Link do mojego pierwszego 4Runnera z silnikiem 3.4L V6 na LPG, doładowanego kompresorem mechanicznym
Link do 3 identycznych 4R'ów gen 3 z silnikiem 3.4L V6 na LPG
Link do pierwszego 4R gen. 4 z silnikiem 4.0L V6 na LPG
Link do pierwszego 4R gen. 4 z silnikiem 4.7L V8 na LPG, doładowanego kompresorem mechanicznym
Link do 4R gen. 4 z silnikiem 4.7L V8
Link do pierwszej Tacomy gen. 1 z silnikiem 3.4L V6
Wytrzymałość i moc tego auta widać tutaj - w dżungli, w błocie, pod górkę, wyciąga ciężarówkę załadowaną pniami drzew, tak na oko o wadze z 10 - 15 ton ...
Filmy video prezentujące możliwości terenowe pierwszego ze zbudowanych przezemnie 4Runnerów, zobaczysz na Youtube:
Zresztą wrzućta w Youtube'a hasło 4Runner ... Tu mała próbka, chłopaki w kilku Runner'ach na pustyni Moab, stan Utah, pokonują Kanion ... To trzeba zobaczyć:)
Acha, dla tych co nie wiedzą co to jest i jak trudne jest Moab, podrzucam małe foto:
Tutaj kilka zdjęć i plików video prezentujących przebudowanie i sprzedane przez nas 4Runnery
Tak dla reklamy modelu - jakiego sprzętu w Afganistanie używa US Army oprócz Hummera ? Oczywiście 4Runner i Tacoma ( jego wersja pickup ). Bo Hummer 8 razy droższy, to głośny diesel ( a na pustyni dźwięk sie niesie ), jest drogi i kłopotliwy w utrzymaniu, a Toyota jak to Toyota ...
Tu link do strony MILITARY TACOMAS - http://www.brian894x4.com/MilitaryTacoma.html
A tu foto zaczerpnięte z tej strony - pozdrawiam Autora :)
OPCJE DOSTĘPNE NA ŻYCZENIE
serwis i modyfikacje silników, skrzyń biegów, układów hamulcowych,
elektrycznych, elektronicznych i dolotowo-wydechowych,
serwis i modyfikacje zawieszeń i liftów, seryjnych i wyczynowych
felgi i opony szosowe, AT lub MT
oświetlenie zewnętrzne standardowe, LED,
snorkel, zderzak stalowy, wyciągarka,
bagażnik dachowy, antena CB
systemy nawigacyjno-multimedialne NAVI-MEDIA
instalacja gazowa
nowa tapicerka
kompresor elektryczny
pneumatyczna poduszka zasilana gazami spalinowymi do awaryjnego podnoszenia pojazdu, udźwig 4 tony.
osłony, progi
homologacje
inne na życzenie
[zasłonięte]@toyotatrucks.pl
Coby dodać wzrostu...:) Przykład 4R gen. 3 na lifcie 2'5", koła seryjne
Nowe felgi i opony
Listwa LED 120 W
Snorkel, zderzak stalowy
Bagażnik dachowy, listwa LED, antena CB
Bagażnik dachowy - gumowa tuleja odbojowa
Zderzak stalowy ze zintegrowaną wyciągarką elektryczną 6 ton
Amortyzatory i sprężyny OME
Wnętrze przód, nowe pokrowce
Wnętrze tył, nowe pokrowce
Wnętrze, przechyłomierz
Wnętrze, nowe radio CB, nowe radio Mp3/SD/USB ( bez CD )
Wnętrze, skrzynia automat z możliwością ręcznego wyboru przełożeń w czasie jazdy, drążek napędu 2WD/4WD/reduktor
Wnętrze, włączniki listwy LED, zasilania wyciągarki, instalacji gazowej LPG
Kompresor elektryczny
pneumatyczna poduszka zasilana gazami spalinowymi do awaryjnego podnoszenia pojazdu, udźwig 4 tony.
Przy okazji, na tym foto. widać prześwit pojazdu w stosunku do średniego wzrostu człowieka.
|
|