Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOYOTA 4-RUNNER SR5 3.0V6 STAN KOLEKCJONERSKI

08-12-2014, 20:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22 850 zł     
Użytkownik bolid3
numer aukcji: 4833566093
Miejscowość puszczykowo
Wyświetleń: 2218   
Koniec: 08-12-2014 19:48:53

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1995
Przebieg (km): 165000
Pojemność silnika (cm3): 2959
Moc silnika (KM): 150
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Elektryczne szyby, Szyberdach, Radio+CD, Tempomat, Blokada skrzyni biegów, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, 4WD
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Homologacja na ciężarowe, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

TOYOTA 4-RUNNER

SR5 3.0 V6 EFI

rocznik 1995

 

 

 

W 2013 roku zamontowano instalację sekwencyjnego wtrysku gazu LPG. Samochód posiada napęd na tył, z możliwością załączenia na przód, plus reduktor. Auto ma 5 elektrycznie opuszczanych szyb, szyby przyciemniane termicznie, tempomat, szyberdach, klimatyzację, elektryczne lusterka, centralny zamek, blokady drzwi, niezależne tylne ogrzewanie, opony terenowe bfgoodrich AT 31`

 

Toyota posiada dodatkowe zabezpieczenia przed kradzieżą - ukryte wyłączniki.

Nie ukrywam żadnych tajemnic i bardzo chętnie podzielę się uwagami dotyczącymi eksploatacji oferowanego przeze mnie samochodu.

 

Wszelkie uzupełnienia eksploatacyjne, naprawy czy poprawy stanu auta wykonywane są na bieżąco - wszystkie urządzenia w aucie są sprawne. Auto jest w stanie do podróżowania; użytkowane na bieżąco i podkreślam, bezwypadkowe. Jest to zasługą także poprzedniego użytkownika, który nie szczędził środków na jego utrzymanie.Lista prac, wykonana w samochodzie jest następująca:

 

- wymiana: świece na NGK, rozrząd z pompą wody, klocki hamulcowe, zaciski - reparaturki, sworznie wahaczy, końcówki drążków, wspornik drążka kierowniczego plus inne;

- progi (stopnie), zderzak przedni i tylny, osłona przednia silnika, mocowanie koła zapasowego włącznie z mechanizmem opuszczania zostały zdemontowane wypiaskowane i pomalowane najpierw farbą podkładową epoksydową, a następnie pokryte konserwacją bądź lakierem;

- przednie błotniki zdemontowano i wymieniono na nowe-oryginalne;

- całe podwozie zostało gruntownie przejrzane, nie było konieczności zdejmowania nadwozia, a następnie wymyte gorącą wodą pod ciśnieniem (co miało odejść to odeszło), pokryte epoksydową farbą, a następnie konserwacją - rama wewnątrz została wypłukana i zapuszczona środkiem konserwującym;

- po zdemontowaniu nagrzewnic i układu sterowania przepływem powietrza wszystkie przysłony wyklejono nową pianką - stara była miejscami zmurszała - roboty mnóstwo, ale powietrze w samochodzie czyściutkie i nie wdycha się kurzu z przed 10 lat;

- płyn chłodzący wymieniony na nowy;

- wymontowanie i oczyszczenie mechanizmu regulacji siły hamowania. Układ hamulcowy jest szczelny, żadnego "pocenia" się przewodów. Przy okazji wymontowany został zbiornik paliwa, a następnie oczyszczony i pomalowany;

- płyn hamulcowy DOT3 wymieniony na nowy;

- po zdemontowaniu tapicerki z drzwi, przeczyszczono i przesmarowano prowadnice i mechanizmy podnoszenia wszystkich szyb (tylna również), - wszystkie drzwi włącznie z tylnymi oraz podłogę oklejono matami bolla, a następnie pianką polietylenową gr- 2cm!;

- z tyłu podłoga i boki samochodu wyklejono matami bolla i pianką polietylenową 0.5 cm

- wymieniono amortyzatory tylne na nowe japońskie "tokico"

- wymieniono wentylator chłodnicy klimatyzacji - obudowa starego była jak na moje oko za bardzo skorodowana, pomimo, że wentylator był sprawny;

- wymieniony filtr paliwa;

- wymieniona przednia szyba ze względu na pęknięcie powstałe po uderzeniu, pozostałe szyby są oryginalne;

- wymienione sondy lambda na oryginalne denso - po zdiagnozowaniu błędu "Check";

- przeguby, krzyżaki nasmarowane zgodnie z zaleceniem producenta smarem litowo molibdenowym;

- reflektory przednie po zdemontowaniu zostały od wewnątrz wyczyszczone. Nie ma śladów wypaleń odbłyśników.

 

 Silnik jest trwałą jednostką o poj. 3.0 V6 EFI zalany jest olejem syntetycznym mobil 5W30.Kolejna wymiana oleju wiosna 2015r.

 

W razie dodatkowych pytań proszę dzwonić 500[zasłonięte]133.

Pozdrawiam