Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOWARDS BUILDING AN ELEARNING ENVIRONMENT IN POLAN

06-07-2014, 11:51
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 22 zł     
Użytkownik bazar-wiedzy
numer aukcji: 4309395593
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 06-07-2014 11:53:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Polecamy książki dla fachowców w najtańszych cenach na Allegro

Pamiętaj zawsze możesz do nas zadzwonić
533 [zasłonięte] 038
/ w dni powszednie od 10 do 17 / lub napisać
[zasłonięte]@ksiegarnia-fachowa.pl

 

 

 


TOWARDS BUILDING AN ELEARNING ENVIRONMENT IN POLAND


MAŁGORZATA RUNIEWICZ-WARDYN 

 

WAIP , 220 STRON, B5

 

E-learning to stosunkowo nowe zjawisko w Polsce, choć cieszące się coraz większym zainteresowaniem, zwłaszcza wśród uczelni wyższych oraz przedsiębiorstw.

Towards Building an e-Learning Environment in Poland jest pierwszą publikacją zawierającą tak bogaty materiał statystyczny oraz analizę środowiska e-learningu w Polsce. Autorka dokonuje szczegółowej analizy głównych czynników mających znaczący wpływ na budowanie środowiska e-learningu w Polsce, tj. społecznych, prawnych, gospodarczych, politycznych, technologicznych oraz kulturowych.

Niniejsza książka składa się z pięciu rozdziałów poświęconych kolejno:
- aspektom teoretycznym e-learningu jako środka nauczania;
- rozwojowi społeczeństwa informacyjnego w Polsce oraz sytuacji makroekonomicznej kraju;
- roli i miejscu e-learningu w systemie oświaty w Polsce;
- kwestiom prawnym oraz infrastrukturze informacyjno-komunikacyjnej;
- ocenie głównych czynników wpływających na rozwój e-learningu w Polsce.

Książkę kończy rozdział poświęcony kierunkom dalszych prac B+R w dziedzinie e-learningu oraz implikacji dla polityki państwa.

Książka w języku angielskim.


Table of Contents

PREFACE

LIST OF ABBREVIATIONS

LIST OF FIGURES AND TABLES INTRODUCTION

CHAPTER I. ELEARNING AS AN INSTRUCTIONAL AND LEARNING CONTENT
1. Trends and Drivers of the Learning System
2. The Main Drivers of eLearning Development
3. The eLearning Functional Model
4. Summary

CHAPTER II. SELECTED MACROECONOMIC DRIVERS BEHIND ELEARNING IN POLAND
1. General Macroeconomic Indicators
2. Major Education Indicators
3. General ICT Usage Indicators
4. Summary

CHAPTER III. THE PLACE OF ELEARNING IN THE CURRENT POLISH EDUCATION SYSTEM
1. Description of the Education and Training System
2. The Participation in Lifelong Learning and Training Activities
3. ICf Skills and Attitudes Towards ICT Usage
4. Summary

CHAPTER IV. OVERVIEW OF ELEARNING RELATED INSTITUTIONS AND INFRASTRUCTURE IN POLAND
1. The Institutional Structures and Resources of eLearning
2. Strategies, Policies, Action Plans and Projects
3. Legal Framework Supporting eLearning
4. Dedicated ICT Infrastructures and Applications
5. eLearning Services
6. Summary

CHAPTER V. ASSESSMENT OF THE STATE AND DEVELOPMENT OF ELEARNING
1. Main Current Achievements and Shortcomings
2. Factors Behind the Existing Developments
3. Incentives and Barriers in Future eLearning in Poland
4. Summary

CHAPTER VI. ANALYSIS OF POLICY OPTIONS AND MAJOR R&D CHALLENGES FOR ELEARNING
1. The Most Important Policy Options Relative to eLearning
2. Suggested Policy Measures
3. Major R&D Challenges for eLearning
4. Summary

REFERENCES

ANNEX I. Statistical Data

ANNEX II. Legal Texts and Other Documents.

ANNEX III. Extracts from Action Plans and Policies.