Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOURISM: PRINCIPLES AND PRACTICE Fletcher, Fyall

11-02-2015, 2:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 339.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985272731
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-02-2015 02:06:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96303, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99664, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66125, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30407, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37582, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96303, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99664, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66125, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30407, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37582

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Tourism: Principles and Practice

TOURISM: PRINCIPLES AND PRACTICE Fletcher, Fyall

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: John Fletcher, Alan Fyall, David Gilbert, Stephen Wanhill
Language: English
Publisher: Pearson
Publication Date: 27 Jun 2013
Dimensions: 26.4 x 19.6 x 2.8 cm
Format: Paperback
Pages: 672
Condition: NEW
Product_ID: AB7C75D276

 

 


In a changing and turbulent environment for tourism, the fifth edition of Tourism: Principles and Practice offers the fundamental and underlying principles with which to approach the study of tourism, contributing a complete framework that effectively integrates theory and practice. The text has been updated to take into account developments such as business tourism, sports and events management and mobile technology and social tourism.  
 
Thanks to its engaging writing style and accessible structure, this has become the ultimate one-stop text for any student studying Tourism. Its broad appeal and popularity increases with each new edition, making it excellent value for any student who wants to understand and explore the principles of the subject.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 EVENTS MANAGEMENT Glenn Bowdin, Johnny Allen

 FOUNDATIONS OF MARKETING John Fahy, David Jobber

 TOURISM MANAGEMENT: AN INTRODUCTION Stephen Page

 RESEARCH METHODS FOR LEISURE AND TOURISM A.J. Veal

 THE BUSINESS OF TOURISM Holloway, Humphreys

 ESSENTIALS OF TOURISM Chris Cooper