Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOURISM MANAGEMENT: MANAGING FOR CHANGE Page

11-02-2015, 4:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 246.75 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985355446
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 1   
Koniec: 11-02-2015 04:11:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12306, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95993, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61760, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94020, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85148, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12306, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95993, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61760, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94020, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85148

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Tourism Management: An Introduction: Managing for Change

TOURISM MANAGEMENT: MANAGING FOR CHANGE Page

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Stephen Page
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 21 Feb 2009
Dimensions: 15.2 x 3.3 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 602
Condition: NEW
Product_ID: 1D56[zasłonięte]029

 

 

A synthesis of tourism, from its beginnings through to the major impacts it has on the global community, the environment and economy. It challenges the conventional thinking and generates reflection, thought and debate. It covers the fundamentals of tourism, introducing the key concepts including the development of tourism.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 STRATEGIC MANAGEMENT FOR TRAVEL AND TOURISM Evans

 TOURISM MANAGEMENT: AN INTRODUCTION Stephen Page

 TOURISM: PRINCIPLES AND PRACTICE Fletcher, Fyall