Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOURISM IMPACTS, PLANNING AND MANAGEMENT Mason

11-02-2015, 2:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 267.75 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985300515
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-02-2015 02:36:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32054, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79934, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06849, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95059, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31052, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32054, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79934, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06849, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95059, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31052

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Tourism Impacts, Planning and Management

TOURISM IMPACTS, PLANNING AND MANAGEMENT Mason

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Peter Mason
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 31 Mar 2008
Dimensions: 18.9 x 1.6 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 316
Condition: NEW
Product_ID: A75A6D4925

 

 

''Tourism Impacts, Planning and Management'' is a unique text, which links these three crucial areas of tourism - impacts, planning and management. Tourism impacts are multi-faceted and therefore are difficult to plan for and manage. ''Tourism Impacts, Planning and Management'' looks at all the key players involved - be they tourists, host communities or industry members - and considers a number of approaches and techniques for managing tourism successfully. Now in a second edition, this bestselling text has been fully revised with updated statistics and case studies, including the Bali bombings, Stonehenge and tour guiding, plus all-new material on the planning process in developed countries, community action planning in Canada, the role of zoos, pro-poor tourism in Southern Africa, government planning in Dubai, lodge development in Thailand and the use of IT in planning in Sri Lanka. ''Tourism Impacts, Planning and Management'' is invaluable for tourism undergraduates and is suitable as introductory material for postgraduate tourism management courses, as well as being a useful tool for those studying related courses.It features the growth, development and impacts of tourism; tourism planning and management including concepts, issues and key players; tools and techniques in tourism planning and management including education, regulation and information technology; and, the future of tourism planning and management including issues of sustainability and the future.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 EVENTS MANAGEMENT Glenn Bowdin, Johnny Allen

 TOURISM: CHANGE, IMPACTS AND OPPORTUNITIES Wall

 STRATEGIC SPORTS EVENT MANAGEMENT Guy Masterman

 TOURISM MANAGEMENT: AN INTRODUCTION Stephen Page

 THE BUSINESS OF TOURISM Holloway, Humphreys

 TOURISM: PRINCIPLES AND PRACTICE Fletcher, Fyall