Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Total War: SHOGUN 2 - Sengoku Jidai Unit Pack

28-04-2014, 20:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8.40 zł     
Użytkownik -ruslantamerlan-
numer aukcji: 4166180593
Miejscowość Internet
Wyświetleń: 18   
Koniec: 28-04-2014, 19:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam Przedmiotem aukcji jest dodatek Total War: SHOGUN 2 - Sengoku Jidai Unit Pack  (DLC) !!!

Grę sprzedaje w postaci Giftu na platformę STEAM po zakupie proszę o podanie adresu e-mail,albo domyślnie wyślę na adres z allegro.

Wysyłka następuje na ogół zaraz po wpłacie PayU albo zaksięgowaniu pieniędzy na koncie w razie jakichkolwiek pytań proszę pisać.

Wymaga podstawowej gry Total War: SHOGUN 2 w wersji Steam do działania.

Informacje o grze

Całkiem nowy pakiet do pobrania, obejmujący 11 nowych jednostek do gry Total War: SHOGUN 2 do użytku w grze jedno- i wieloosobowej. Po zakupieniu pakietu, 10 uniwersalnych jednostek zostanie odblokowanych w kampaniach dla jednego i wielu graczy, po spełnieniu niżej opisanych warunków. Jednostki te będą również dostępne w trybie podboju awatarów i trybach bitewnych dla jednego gracza, o ile tylko grać będzie właściwym klanem.

1) Kuloodporni samuraje Date
Trzeba być prawdziwym samurajem, by szarżować prosto na ogień muszkietów - i zwyciężyć!
  • Kuloodporny pancerz sprawia, że bardzo dobrze znoszą ostrzał z rusznic.
  • Cięższe zbroje spowalniają ruch.
  • Bardzo mocny pancerz i bardzo dobra obrona wręcz
  • Bardzo dobrzy w starciu z jazdą
  • Przeciętni w ataku wręcz
Wymagane w trybie kampanii:
  • Dojo włóczników z Yari
  • Zbrojownia
2) Niespożyci mnisi – klany Uesugi lub Ikko Ikki (Klan Ikko Ikki wymaga posiadania zestawu klanu Ikko Ikki, dostępnego przez Steam)
Wiara wzmacnia ciało i czyni z tych ludzi wyśmienitych wojowników.
  • Szybcy i odporni na zmęczenie
  • Dobrzy w walce z piechotą i jazdą
  • Bardzo dobra obrona wręcz
  • Wrażliwi na piechotę z katanami i strzelców
Wymagane w trybie kampanii: (klan Ikko Ikki)
  • Wiara Ikko
  • Świątynia Jodo Shinshu
  • Plac musztry
Wymagane w trybie kampanii: (klan Uesugi)
  • Buddyzm
  • Świątynia buddyjska
  • Rusznikarnia
3) Moździerz ręczny – klan Hojo
Moździerze ręczne mogą przerzucać pociski ponad szeregiem wojsk osłony, a nawet ponad wysokimi murami.
  • Stroma trajektoria ostrzału umożliwia atakowanie wroga ukrytego za murami
  • Długi czas przeładowania i słaba celność, bardzo słabi w walce wręcz
  • Niskie morale
  • Wrażliwi na atak konnicy
Wymagane w trybie kampanii:
  • Rusznikarnia
  • Zbrojownia
4) Ciężki strzelec – klan Shimazu
W przypadku niektórych celów użycie muszkietu jest oznaką lekceważenia. Lepiej użyć cięższej broni.
  • Ogromne muszkiety silnie rażą jednostki i budynki
  • Mała liczebność sprawia, że są słabi w walce wręcz
  • Bardzo wrażliwi na konnicę
Wymagane w trybie kampanii:
  • Rusznikarnia
  • Zbrojownia
5) Najeźdźca Wako – klan Mori
Piractwo przygotowuje do walki nieuczciwej i opartej na oszustwie. Mądry dowódca wykorzysta te umiejętności.
  • Mogą być rozstawieni poza strefa rozstawienia
  • Może poruszać się w niewidoczni i ukrywać niemal wszędzie
  • Dobry atak wręcz i morale
  • Słaba obrona wręcz i pancerz
  • Wrażliwi na konnicę i strzelców
Wymagane w trybie kampanii:
  • Dojo szermierzy
  • Port wojskowy
6) Strzelec konny – klan Tokugawa
Konni samuraje uzbrojeni w rusznice. Potrafią oddać śmiercionośną salwę i galopem oderwać się od wroga.
  • Ich ostrzał zadaje bardzo duże obrażenia
  • Dobra celność, ale długie przeładowanie
  • Przeciętni w walce wręcz
  • Wrażliwi na atak zmasowanej piechoty strzeleckiej
Wymagane w trybie kampanii:
  • Stajnie
  • Rusznikarnia
7) Rozbójnik – klan Hattori (klan Hattori dostępny tylko w Edycji Limitowanej Total War: SHOGUN 2)
Zbójectwo uczy wielu rzeczy przydatnych podczas wojny, na przykład atakowania z niespodziewanej strony.
  • Mogą ostrzeliwać się z ukrycia
  • Potrafią ukryć się prawie wszędzie
  • Mogą maszerować w ukryciu
  • Słabi w walce wręcz
  • Wrażliwi na konnicę
Wymagane w trybie kampanii:
  • Dojo łuczników
  • Syndykat przestępczy
8) Ashigaru z długim Yari – klan Oda
Ci ludzie są uzbrojeni w wyjątkowo długie włócznie - praktycznie piki - przez co są niezwykle groźni dla jazdy.
  • Wydłużone włócznie sprawiają, że są znakomici w walce z jazdą
  • Dobra jednostka obronna
  • Narażony na ataki strzelców i piechoty z mieczami
  • Morale wyższe niż u zwykłych ashigaru
Wymagane w trybie kampanii:
  • Dojo włóczników
  • Obóz
9) Kawaleria strzelecka – klan Takeda
Ta konnica jest niczym miecz w dłoni generała, gotowy do rozcięcia linii wroga.
  • Dobrzy w walce przeciwko jeździe
  • Dobrzy w walce z piechocie
  • Duża szybkość
  • Słabi przeciwko włóczniom i naginatom
  • Wrażliwi na rusznice
Wymagane w trybie kampanii:
  • Dojo kawalerii
  • Plac musztry
10) Samuraj z Daikyu – klan Chosokabe
Gdy łucznik stanowi jedność ze swym łukiem, wszystko jest możliwe.
  • Bardzo daleki zasięg
  • Bardzo duża celność i większe obrażenia
  • Powolne przeładowanie
  • Wrażliwi na atak konnicy
  • Słaby atak wręcz
Wymagane w trybie kampanii:
  • Dojo łuczników
  • Domek myśliwski