Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Total War:SHOGUN 2 - Rise of the Samurai Campaign

03-06-2014, 7:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 38.40 zł     
Użytkownik -ruslantamerlan-
numer aukcji: 4270366105
Miejscowość Ukraina
Wyświetleń: 16   
Koniec: 03-06-2014, 7:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam. Przedmiotem aukcji jest gra Total War:SHOGUN 2 - Rise of the Samurai Campaign(DLC) !!!

Grę sprzedaje w postaci Giftu na platformę STEAM po zakupie proszę o podanie adresu e-mail,albo domyślnie wyślę na adres z allegro.

Wysyłka następuje na ogół zaraz po wpłacie PayU albo zaksięgowaniu pieniędzy na koncie w razie jakichkolwiek pytań proszę pisać.


Narodziny Samurajów to zupełnie nowa, niezależna kampania do gry Total War: SHOGUN 2.

Akcja kampanii “Narodziny Samurajów” toczy się na 400 lat przed dramatyczną wojną domową przedstawioną w SHOGUN 2. Pakiet oparty jest o Wojnę Gempei toczącą się pomiędzy sześcioma legendarnymi klanami rodzin Taira, Minamoto i Fujiwara. Jej apogeum nastąpiło w czasie pierwszego Szogunatu, kiedy to narodziła się nowa klasa rządząca – Samurajowie.

Key Features

  • Rozegraj zupełnie nową i niezależną kampanię do gry SHOGUN 2, której akcja toczy się w XII-wiecznej Japonii.
    • Kampania Narodziny Samurajów przeznaczona jest zarówno dla jednej, jak i wielu osób – w trybach rywalizacji i współpracy.
  • 3 nowe rodziny, podzielone na 6 grywalnych klanów
    • Każdy klan posiada własny zestaw cech, co nadaje mu unikatowy styl rozgrywki.
  • 16 nowych jednostek lądowych – zbrojni, włócznicy, łucznicy i kawaleria. Wśród nich:
    • Piechota Samurajska – ci mistrzowie łuku i miecza są zabójczy zarówno w zwarciu, jak i z dystansu. Jednostki te nie są zbyt liczne, ale za to niezwykle efektywne. Chroni je typowy dla okresu Gempei pancerz, doskonały zarówno w starciach w zwarciu, jak i z dystansu.
    • Dzierżący miecze – ci wyposażeni w potężne, dwuręczne miecze, siejący postrach wojownicy potrafią wyciąć krwawą ścieżkę wśród wrogów, walcząc w zwarciu.
  • 4 nowe jednostki bohaterskie – mnisi wojownicy naginata, mnisi wojownicy tetsubo, konni samuraje oraz bohaterskie onna bushi.
    • Bohaterskie onna bushi – Kobiety-Samurajowie wyposażone w naginaty i łuki. To uniwersalne jednostki kawaleryjskie specjalizujące się w walkach w zwarciu. Nigdy nie powątpiewaj w odwagę niewiasty...
    • Mnisi wojownicy tetsubo – Uzbrojeni w nabijane żelaznymi ćwiekami pałki, mnisi ci są potężną siłą w walce w zwarciu, gdy przebijają się przez sz eregi wrogów.
  • 10 nowych jednostek morskich i 3 nowe zdolności specjalne marynarki (“Banzai!”, “Świszczące strzały” oraz “Rajd”)
  • 4 nowe rodzaje agentów, z których każdy posiada własne, unikatowe drzewo umiejętności:
    • Shirabyoshi korzysta ze sztuki uwodzenia, by przekonać cel do stanięcia po stronie jej rodziny i by odwrócić uwagę wrogich armii. Potrafi też zabawiać dostojników z przyjaznych miast, by przyspieszyć ich rozwój oraz umila czas generałom na polach bitew, co zwiększa ich lojalność wobec rodziny i przeciwdziała wysiłkom wrogich agentów, którzy próbują ich przekupić lub skusić do przejścia na stronę wroga.
    • Junsatsushi może zażądać przysięgi wierności od neutralnych i wrogich miast ufortyfikowanych, wraz z ich garnizonami. Zapewnia lojalność i posłuszeństwo własnych generałów, zwiększa przychody, zapobiegając korupcji i chroni ufortyfikowane miasta oraz armie przed podstępami wroga. Potrafi też przekupywać wrogich agentów.
    • Monomi spełnia rolę zabójcy, szpiega, sabo tażysty i zwiadowcy. Potrafi zakładać siatki szpiegowskie w ufortyfikowanych miastach, co zwiększa szanse odkrycia wrogich agentów i armii, które mogą ukrywać się w prowincji.
    • Sou za pomocą swojej natchnionej retoryki potrafi zainspirować własną armię lub okiełznać wrogo nastawiony lud. Może też zdemoralizować siły wroga, zmniejszyć szanse na przekupstwo, indoktrynować wrogich agentów i wzniecać powstania ludowe na terenach wroga.
  • Nowy scenariusz historyczny – Bitwa nad Ane (1570)