Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Total War: ROME II - Black Sea Colonies Culture Pa

24-06-2015, 17:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21.70 zł     
Użytkownik -ruslantamerlan-
numer aukcji: 5391267105
Miejscowość Internet
Wyświetleń: 16   
Koniec: 24-06-2015 17:03:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam. Przedmiotem aukcji jest dodatek  Total War: ROME II - Black Sea Colonies Culture Pack (DLC) !!!

Grę sprzedaje w postaci Giftu na platformę STEAM po zakupie proszę o podanie adresu e-mail,albo domyślnie wyślę na adres z allegro.

Wysyłka następuje na ogół zaraz po wpłacie PayU albo zaksięgowaniu pieniędzy na koncie w razie jakichkolwiek pytań proszę pisać.

 

 

Gra wymaga jednorazowej aktywacji z użyciem oprogramowania VPN

Aktywacja klucza odbywa się za pomocą VPN, pełną instrukcję aktywacji otrzymanego klucza otrzymają Państwo w mailu po dokonaniu zakupu.

O tym DLC

Total War: ROME II – Pakiet kultur „Czarnomorskie kolonie”

Pakiet kultur "Czarnomorskie kolonie" wprowadza do głównej kampanii ROME II trzy nowe, grywalne frakcje: Kimmerię, Pergamon i Kolchidę.

Ci pionierzy, będący niegdyś obywatelami państw greckich, osiedlili się z dala od domu, mieszając swe zwyczaje ze zwyczajami odległych społeczności i tworząc niepowtarzalną, własną kulturę. "Czarnomorskie kolonie" to nowy, bogaty koloryt w ROME II, uzyskany dzięki unikatowym premiom, jednostkom, budynkom i hybrydowym zestawom wojsk.

Premie kulturowe czarnomorskich kolonii:
Grecka wiedza: +5% do współczynnika badań
Z dala od domu: +2 do konwersji kulturalnej

Kimmeria

Tło historyczne:
Bospor od tysiącleci był obiektem najazdów z powodu obfitości bogactw naturalnych i strategicznego położenia. W VII i VI wieku p.n.e. awanturniczy Grecy z Miletu w Azji Mniejszej założyli kilka kolonii wzdłuż wybrzeża Morza Czarnego, aby wykorzystać tamtejsze surowce naturalne i handlować nimi z całą Grecją. Na początku V wieku p.n.e. ich rząd przekształcił się z klasycznej demokracji greckiej w autorytarne rządy jednej rodziny. Obecny władca, Satyrus, podbił okoliczne miasta greckie i ogłosił powstanie Królestwa Kimmerii oraz dynastii władców, która trwa po dziś dzień. Mimo sporej siły, Kimmerii zagrażają okoliczne plemiona nomadów, a także chciwy, pobliski Pont, którego potęga wojskowa może okazać się niszczycielska.

Premie frakcji:
Tyrani: +5% do korupcji
Żyzne bosporańskie ziemie: +25% do przychodów z budynków rolniczych
Wielokulturowość: -25% niezadowolenia od wszystkich obcych kultur we własnych granicach

Nowe jednostki:
Scytyjscy hoplici: Wyposażeni w grecką włócznię i tarczę, ci średni piechurzy są dobrymi obrońcami.

Kimmeryjscy ciężcy łucznicy: Jednostki wielozadaniowe - ci ciężko opancerzeni łucznicy zamieniają swoje łuki na włócznie, gdy tylko wróg podejdzie bliżej.

Kimmeryjska piechota z arystokracji: Piechurzy pochodzący z rodzin arystokratycznych są doskonale wyszkoleni w klasycznym stylu hoplitów.

Peltaści z pikami: Dokładni i zdeterminowani, ci harcownicy wyposażeni w oszczepy dysponują potężną siłą.

Zestaw wojsk:
Hybryda grecko-scytyjska

Unikatowe budynki:
Prytanejon
Marglowy budynek
Sanktuarium Demeter


Pergamon

Tło historyczne:
Choć do tej chwili Pergamon był niewielkim graczem na arenie międzynarodowej, w trakcie walk pomiędzy następcami Aleksandra Wielkiego zyskał na sile. Ambitny porucznik, imieniem Filetajros, przejął kontrolę nad miastem-fortecą i wprowadził Pergamon w nowy złoty wiek nauki i kultury. Wzniósł między innymi potężny akropol i świątynię patronki Pergamonu - Ateny. Choć Pergamon nie jest jeszcze prawdziwym królestwem, nadszedł jego czas, by rozszerzyć granice. Największymi zagrożeniami są Galatowie, przebiegły Pont oraz Kapadocja. Pergamon musi się wzmocnić, aby stawić czoła tym wyzwaniom i wypełnić swe przeznaczenie jako potężne państwo, nawiązujące do chwały Aleksandra.

Premie frakcji:
Wielcy budowniczowie: -25% wszystkich kosztów budynków
Słabość wojskowa: +10% do kosztu werbunku jednostek nie-najemniczych
Rozwój miasta: +4 do rozwoju we wszystkich prowincjach

Nowe jednostki:
Agema z włóczniami: Elita piechoty pergamońskiej - ci elitarni obrońcy utrzymają szyk w obliczu wszelkich przeciwności.

Pergamońska kawaleria z arystokracji: Zaprawieni w bojach i dumni, wyposażeni w lance pergamońscy szlachcice potrafią przeprowadzić niszczycielską szarżę.

Peltaści z pikami: Elitarni, wyposażeni w oszczepy harcownicy są szkoleni wedle najwyższych standardów.

Zestaw wojsk:
Hybryda grecko-helleńsko-galacka

Unikatowe budynki:
Wielki Ołtarz Pergamonu
Biblioteka Pergamonu
Źródło Eskulapa
Łaźnie Eskulapa
Sanktuarium Eskulapa

Unikatowa technologia:
Pergamin

Kolchida

Tło historyczne:
Daleko na wschód od Morza Czarnego, na samym skraju greckiego świata, leży Kolchida. To legendarne miejsce było według mitów ostatnim przystankiem w trakcie wyprawy Jazona po złote runo. Około VI wieku p.n.e., przybyli tam greccy kupcy z Miletu i stworzyli kwitnącą gospodarkę handlową na miejscu byłej perskiej satrapii. Obecny władca może poszczycić się potężnym, greckim państwem handlowym, na które silnie oddziałują Scytowie. Miejscowa arystokracja czerpie z najlepszych wzorów obu kultur. Wojownicy walczą w stylu greckim, ale wciąż pamiętają o swym dzikim, nomadzkim pochodzeniu. W związku z powyższym, Kolchidzie udało się podbić większość okolicznych ziem, przyłączyć wiele plemion scytyjskich oraz byłych terytoriów perskich. Imperium się rozrasta.

Premie frakcji:
Na przecięciu szlaków handlowych: +15% do przychodów z handlu
Złote dziedzictwo: Znaczna kara dyplomatyczna wobec frakcji greckich
Asymilacja: +4 do zadowolenia z obecności innych kultur

Nowe jednostki:
Kolchidzcy arystokraci: Ciężko opancerzeni i wyszkoleni do przeprowadzania potężnych szarż, kolchidzcy arystokraci dysponują sporą siłą.

Zestaw wojsk:
Hybryda grecko-wschodnia

Unikatowe budynki:
Świątynia złotego runa
Ośrodek handlowy

Wymagania systemowe

  • Minimum:
    • OS: XP/ Vista / Windows 7 / Windows 8
    • Processor: 2 GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor
    • Memory: 2 GB RAM
    • Graphics: 512 MB DirectX 9.0c compatible card (shader model 3, vertex texture fetch support).
    • DirectX: Version 9.0c
    • Hard Drive: 35 GB available space
    • Additional Notes: Screen Resolution - 1024x768

  • Recommended:
    • OS: Windows 7 / Windows 8
    • Processor: 2nd Generation Intel Core i5 processor (or greater)
    • Memory: 4 GB RAM
    • Graphics: 1024 MB DirectX 11 compatible graphics card.
    • DirectX: Version 11
    • Hard Drive: 35 GB available space
    • Additional Notes: Screen Resolution - 1920x1080

Ostrzeżenie! Nie ma potrzeby, aby pochopnych zakupów!
Dokonać zakupu tylko wtedy, gdy jesteś w 100% pewien!



Dodano 2[zasłonięte]015-04 19:55
Zanim kupisz, przeczytaj instrukcje do aktywacji:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aktywacja od rosyjskiego (ukraiński, białoruski i t.d.) Konta Steam (drugie konto, osobna).
Po aktywacji VPN w Rosyjskiej (ukraińskim, białoruskim i t.d.) Steamie Konto gry jest REGION FREE.
Proszę przeczytać VPN aktywacji Przewodnik dla dalszych informacji: http://ruslantamerlan.esy.es/Guide.htm (Uwaga na minutę 04:05.)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeśli nie rozumiesz - trzeba zadać pytanie sprzedawcy.

Jeśli nie są zaznajomieni z VPN - oznacza niniejszy produkt nie trzeba!
Nie ma potrzeby, aby dokonać zakupu!
Jeżeli po będziesz pritenzii - otrzymasz negatywny komentarz!