QUARTZ INEO MC3 5W40 5L
TYLKO TERAZ 5L W CENIE 4L W SUPER PROMOCJI : 139 zł
JESTEŚMY OFICJALNYM DYSTRYBUTOREM PRODUKTÓW TOTAL W POLSCE
Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych:
ACEA 2008 C3
API SM/CF
MERCEDES-BENZ 229.31 i 229.51
BMW LL-04
VOLKSWAGEN VW 502.00 / 505.00 / 505.01 (pompowtryskiwacze)
PORSCHE A40
FORD WSSM2C 917 A (spełnia wymagania techniczne)
FIAT 9.55535-S2 (spełnia wymagania techniczne)
Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji,również tych, w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiającychspełnienie wymagań normy emisji spalin EURO IV i V
Specjalnie opracowany do silników z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w
silnikach benzynowych i Diesla grup MERCEDES-BENZ, BMW, VW, Porsche i innych.
Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych
użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym typu Low SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej
TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW, VW, Porsche i innych. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
Osiągnie w niektórych przypadkach maksymalnych dopuszczalnych przebiegów pomiędzy wymianamisięgających od 20 000 km do nawet 40 000 km.
Dzięki zastosowaniu technologii low SAP zapewnia całkowitą kompatybilność z filtrami cząstek (DPF) i
katalizatorami utleniającymi.
Doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniająca: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowaniei ochronę przed zużyciem współpracujących jego części.
Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy.
Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, w połączeniu z doskonałymi właściwościami
myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika.
Bardzo wysoka odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości podczas wydłużonych przebiegów.
Szczególnie niska lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku.
Całkowita neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.