Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TORY KOLEJOWE / TOR BEZSTYKOWY

13-05-2015, 11:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 zł     
Użytkownik sesquintam
numer aukcji: 5321931479
Miejscowość Zamość
Wyświetleń: 2   
Koniec: 13-05-2015 10:56:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor:  

Tytuł:  TORY KOLEJOWE / TOR BEZSTYKOWY

Wydawnictwo: WKŁ

Miejsce wydania: Warszawa

Nakład: 2250egz.

Format: 245x175

Oprawa: miękka

Stron: 236

nieaktualne pieczątki

 

Na podstawie analizy doświadczeń budowy i eksploatacji toru bezstykowego w ZSRR i za granicą omówiono najbardziej racjonalne warianty konstrukcji, nowoczesne metody napraw i bieżącego utrzymania toru.
Proponowane są metody obliczania trwałości i stateczności toru bezstykowego, przytaczane dane obliczeniowe dla wszystkich typów lokomotyw, wyniki licznych badań doświadczalnych nad określeniem krytycznych sił termicznych ściskających toki szynowe, przy których jest naruszana stateczność toru i następuje jego wyboczenie.
Odbiorcy: kadra inżynieryjno-techniczna, zajmująca się budową i utrzymaniem toru kolejowego.

 

    Wstęp       
1.    Konstrukcja toru       
1.1.    Siły działające na toki szynowe oraz ich stan kształceń / 15    naprężeń i
1.2.    Toki szynowe / 23   
1.3.    Przytwierdzenie toków szynowych do podkładów / 33   
1.4.    Podparcie szyn / 37   
1.5.    Podsypka / 40   
1.6.    Łuki o małych promieniach / 44   
1.7.    Konstrukcja nawierzchni / 49   
2.    Siły podłużne i odkształcenia toków szynowych   
2.1.    Odkształcenia termiczne / 55   
2.2.    Temperatura szyn i toków szynowych / 58   
2.3.    Siły podłużne w tokach szynowych / 66   
2.4.    Opory jednostkowe / 73   
2.5.    Parametry sztywności / 81   
3.    Stateczność toru       
3.1.    Wprowadzenie / 91   
3.2.    Obliczanie stateczności toru / 93   
3.3.    Badania eksperymentalne / 96    / 102
3.4.    Stateczność toru w czasie wykonywania napraw   

4.    Obliczanie i projektowanie toru DezstyKowego .
4.1.    Podstawowe parametry /    112
4.2.    Zawartość projektu / 119
4.3.    Obliczanie szyn długich /    123
5.    Układanie toru...................................
5.1.    Wprowadzenie / 135
5.2.    Wykonywanie długich szyn / 136
5 3    Transport długich szyn / 142
5 4 Układanie i wymiana toków szynowych / 147 5 5 Układanie toru na nowych liniach i drugich torach / 149
6.    Eksploatacja toru. Zmiana jego parametrów
w procesie eksploatacji.........................
6.1.    Bieżące utrzymanie / 156
6.2.    Zmiana właściwości szyn / 162
6.3.    Określanie i usuwanie wad w szynach / 167
7.    Naprawa toru.....................................
7.1.    Wprowadzenie. Okresowość napraw / 179
7.2.    Naprawy bieżące ciągłe i średnie / 186
7.3.    Naprawa główna / 197
8.    Tory na mostach, w tunelach, w metrze
i na stacjach...................................
8.1.    Tory na mostach / 207
8.2.    Tory w tunelach / 214
8.3.    Tory w metrze / 217
8.4.    Tory stacyjne / 219

Podstawowe wskaźniki techniczno-ekonomiczne oceny efektywności / 222
Zwiększanie bezpieczeństwa ruchu pociągów / 224

Nakłady na układanie i naprawę toru / 225
Nakłady robocizny, materiałów. Koszt bieżącego utrzymania / 20/

Opory ruchu pociągów i nakłady na ich pokonanie / 229

Zakres racjonalnego stosowania toru bezstykowego / 233