Witam Państwa na mojej aukcji
Prowadzę stacjonarnie sklep motocyklowy "BiMoto" w miejscowości Trzebinia, woj. Małopolskie. Staram się, aby wszystkie rzeczy wystawione na 'allegro' znajdowały się fizycznie na stanie magazynowym sklepu, przez co oczywiście nie ma problemu z przyjechaniem, oglądnięciem i przymierzeniem interesujących Państwa rzeczy w dogodnych warunkach, jakie oferuje Mój sklep. Istnieję na rynku od kilku lat i wciąż zbieram mnóstwo pozytywnych opinii na temat Swojego prowadzenia firmy. Zapraszam Państwa do przekonania się o tym osobiście poprzez zakup internetowy, bądź fizycznie poprzez odwiedzenie mojego sklepu.
Adres znajdziecie Państwo na boku strony.
Oczywiście na sprzedawane towary otrzymujecie Państwo gwarancję producenta.
Mam Państwu do zaoferowania klocki hamulcowe renomowanej Duńskiej marki SBS, typ 675RQ (Carbon).
Aukcja dotyczy 1-kompletu klocków na 1-tarczę hamulcową.
Klocki pasują na tylni zacisk hamulcowy do:
BMW S1000RR oraz ->
APRILIA
Pegaso Strada[zasłonięte]650 05 R
Pegaso 650 Trial 06-08 R
Pegaso[zasłonięte]650 07 R
Pegaso 650 Factory 06-08 R
Dorsoduro Factory[zasłonięte]750 10 R
Shiver 750 GT 09-10 R
Shiver[zasłonięte]750 07 R
Shiver 750 (RAE00) 10-11 R
Shiver 750 GT ABS 10-11 R
Dorsoduro[zasłonięte]750 08 R
Dorsoduro 1200 11 R
Dorsoduro 1200 ATC/ABS 11 R
BETA
Jonathan[zasłonięte]125 00 R
Euro[zasłonięte]350 00 R
BMW
C1[zasłonięte]125 99 R
C1[zasłonięte]200 01 R
F 650 (E169/0161) Standard 09/93-96 R
F 650 (E169/0162) (Funduro/High Screen
/19” front wheel) 97-00 R
F 650 CS Scarver (K14/[zasłonięte]/0184 - Belt Drive/
17” cast wheels) 00-03 R
F 650 CS Scarver (K14/[zasłonięte]/0187 - Belt Drive/
17” cast wheels) 04-07 R
F 650 ST (E169/0163/168) Strada
(18” front wheel/low screen) 97-00 R
F 650 GS (R13/[zasłonięte]/0182)
(19” front wheel) 99-03 R
F 650 GS Dakar (R13/[zasłonięte]/0183)
(21” front wheel) 99-03 R
F 650 GS (R13/[zasłonięte]/0185) Single cylinder 04-07 R
F 650 GS Dakar (R13/[zasłonięte]/0186)
(21” front wheel) 04-07 R
F 650 GS (K72/[zasłonięte]/0228)
(798cc Twin Cylinder/cast wheels) 07-11 R
F 650 GS (30 Years GS)
(Twin Cylinder 798cc/cast wheel) 11 R
G 650 Xchallenge 07-09 R
G 650 Xmoto 07-09 R
G 650 Xcountry 07-09 R
G 650 GS (R131) (Single cylinder/chain drive) 09-11 R
F 800 GS 08-11 R
F 800 GS (30 Years GS) 11 R
F 800 R 09-11 R
F 800 R Chris Pfeiffer Edition 09-11 R
F 800 S (Half Fairing) 06-10 R
F 800 ST (Full Fairing) 06-11 R
F 800 ST Touring 10-11 R
S 1000 RR 10-11 R
BORILE
B 500 CR 02-04 R
B 500 MT 02 R
CCM
CR 40 S Cafe Racer (Full fairing) 07-09 R
CR 40 Cafe Racer (Handlebar fairing) 07-08 R
SR 40 Street Scrambler 07-09 R
DUCATI
Paul Smart 1000 Limited 06-07 R
Paul Smart 1000 LE (992cc) 06 R
1000 Sport (992cc) 06-07 R
Classic Sport Biposto (992cc) 07 R
GT 1000 (992cc) 07-10 R
GT 1000 Touring (992cc) 09 R
Sport 1000 S (992cc) 07 R
Sport 1000 S 07-09 R
Sport Classic 1000 (992cc)
(Monoposto - Japan/Biposto - Europe) 06-08 R
HONDA
CB 500 V/W/SW/X/SX/Y/SY/2/S2 97-03 R
NX 500 V/W/X Dominator 97-99 R
FX 650 X/Y “Vigor” 99-03 R
SLR 650 V/W 97-98 R
NX 650 V/W/X Dominator 97-99 R
H P POWER
Pantera 600 11 R
KTM
Duke 125 (4T) 11 R
Duke-E 640 (Single pin pad fixing
/zero offset disc) 98 R
Duke II 640 (2 pin pad fixing/zero offset disc) 99-07 R
690 Duke 08-11 R
690 Duke R 10-11 R
690 Rally Factory Replica 07-09 R
690 SM 07-09 R
690 SMR 07-11 R
690 SMC 07-11 R
690 SM-LE (Limited Edition) 10-11 R
990 Superduke 05-11 R
990 Superduke R 07-11 R
SYM
Max Sym 400i 11 R
YAMAHA
WR 125 X 09-11 R
WR 125 R 09-11 R
WR 250 XX/XY (Supermoto) (32D2/4) 08-10 R
WR 250 RX/RY (32D1/3) 08-10 R
XT 660 X Supermoto 04-11 R
XT 660 R 04-11 R
MT-03 (660cc) 06-11 R
Pod tym linkiem znajdziecie Państwo krótki film prezentujący klocki klasy 'Racing' (DC i RS) -> http://youtu.be/wvpW9RC9w8I
OPIS:
Klocki hamulcowe RQ [ROAD RACING - CARBON TECH] Klocki hamulcowe SBS RQ Carbon Tech to tylne klocki wykonane ze spieków węglowych przeznaczone dla zawodników, którzy intensywnie korzystają z tylnego hamulca w trakcie wyścigu np. dla stabilizacji toru jazy. Dostępne do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.
SBS (Scandinavian Brake Systems) jest duńską firmą istniejącą od 1964 r, produkującą elementy hamulcowe do motocykli. Już w 1977 r była pierwszą firmą na świecie wykonującą bezazbestowe klocki hamulcowe. Ponad 40 lat temu firma postawiła na stały rozwój materiałów ciernych i procesów wytwarzan ia i dzięki temu produkty SBS znajdują się dziś na najwyższym światowym poziomie, który doceniają zawodnicy klasy superbike, Moto GP oraz wyścigów długodystansowych. Ponadto klocki hamulcowe SBS montowane są fabrycznie w niektórych modelach motocykli Yamaha. W ofercie SBS znajdują się klocki ceramiczne, ze spieków oraz z karbonu. Klocki hamulcowe używane przez czołowych zawodników, między innymi takich jak: Andrzej Pawelec, James Toseland, Troy Corser, Shinja Nakano, Chris Vermeulen. Występują w kilku wersjach: do codziennej jazdy szosowej, w teren oraz ekstremalnej rywalizacji na torze. Charakteryzują się wysokim współczynnikiem tarcia oraz precyzyjnym "czuciem hamulca".
Proces produkcji klocków hamulcowych SBS opiera się na 3 podstawowych technologiach:
NRS (Nucap Retention System) - system przytrzymania okładziny. System NRS jest stosowany by zapewnić mocniejsze połączenie płytki klocka z materiałem ciernym. Z NRS materiał cierny i płytka stają się jedną integralną częścią, której rozerwanie jest niemożliwe na przykład w przypadku wstrząsu lub wysokiej temperatury. System przytrzymania polega na zastosowaniu specjalnych haków odpowiednio ukierunkowanych na powierzchni płytki, które są wtopione w materiał cierny. Haki wykonane są specjalną metodą opatentowaną przez SBS. UCT (Unifited Composite Technology) - technologia jednolitej mieszniny.Unikalna technologia do uzyskiwania jednorodnej mieszaniny proszku ciernego, z którego wytwarzane są okładziny cierne. Jednorodność materiału zapewnia stałe właściwości wszystkich klocków tego samego rodzaju oraz równomierne zużywanie.
DEST (Dynamic Energy Surface Treatment) - energetyczna obróbka powierzchni Obróbka powierzchni ma na celu wyeliminowanie gazowania materiału ciernego. Gazowanie powstające w wysokiej temperaturze może utworzyć film pomiędzy tarczą a materiałem ciernym zmniejszając siłę hamującą. Technologia DEST stosowana jest w klockach hamulcowych STREET EXCEL do dynamicznej jazdy po drogach publicznych oraz na torze wyścigowym. Podczas obróbki DEST klocki hamulcowe poddawane są działaniu wysokiej temperatury, która powoduje całkowite odgazowanie materiału ciernego.
Rodzaje klocków SBS: STREET Klocki hamulcowe SBS STREET zostały wykonane z mieszaniny ceramicznej, zaprojektowane do użytku ulicznego, pozbawione azbestu i ołowiu. Zapewniają dużą wytrzymałość i doskonałe właściwości zarówno w mokrych jak i suchych warunkach, doceniane przez codziennych użytkowników i turystów motocyklowych. Produkowane w technologii UCT, która zapewnia jednorodną strukturę i równomierne zużywanie się. Klocki dostępne są w dwóch rodzajach: HF (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich, oraz LF (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.
STREET EXCEL SBS STREET EXCEL to klocki hamulcowe wykonane za spieków, zaprojektowane do wszystkich współczesnych motocykli sportowych. Wykonane przy pomocy najwyższych technologii. Zostały zaprojektowane do użytku w sytuacjach, gdzie niezmiernie ważne jest płynne i szybkie zatrzymanie. Klocki STREET EXCEL zapewniają szybkie odprowadzanie ciepła i nie tracą swoich właściwości pod wpływem temperatury. Produkowane w technologii UCT, klocki STREET EXCEL zostały stworzone by spełniać kompromis pomiędzy maksymalnym współczynnikiem tarcia, a minimalnym zużyciem tarczy hamulcowej. Klocki dostępne są w dwóch rodzajach: HS (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich i LS (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.
OFF ROAD
klocki hamulcowe SI Klocki hamulcowe SI wykonane ze spieków do wszystkich motocykli off – road. Zaprojektowane by spełnić wysokie wymagania dotyczące hamowania w trudnych warunkach takich jak wilgoć i błoto. Nie niszczą tarcz hamulcowych. Klocki SBS SI mają większą trwałość od fabrycznych i w całym zakresie swojej pracy utrzymują stałe właściwości.
RACING
Klocki hamulcowe RSI (RACING OFF ROAD)
Specjalne klocki do rywalizacji sportowej w Motocrossie. Wykonane ze spieków metali, o specjalnej recepturze zapewniają ponadprzeciętną, jednolitą i wolną od efektu fadingu siłę hamowania niezależnie od warunków terenowych i pogodowych. Ich parametry i zachowanie sprawdzane i polecane sa przez czołowe teamy MX1. Klocki są przeznaczone wyłacznie do jazdy wyczynowej, dostępne dla zacisków przednich i tylnych.
Klocki hamulcowe RS (ROAD RACING - SINTER) Klocki hamulcowe RS - wykonane ze spieków - do przednich hamulców sportowych motocykli. Preferowane przez teamy sportowe oraz motocyklistów jeżdżących amatorsko po torze wyścigowym. Klocki RS dostępne są do większości modeli supersportowych motocykli. Właściwości: - nie wymagają wstępnego rozgrzewania - wysoki współczynnik tarcia i stabilne „czucie” hamulców - stałe właściwości hamulców w pełnym zakresie temperatur
Klocki hamulcowe DC (ROAD RACING - DUAL CARBON) Klocki SBS DC Dual Carbon są wykonane z mieszaniny proszku węglowego i metalicznego. Posiadają dużą wytrzymałość na wysoką temperaturę i w takiej najlepiej działają. Wymagane jest stałe utrzymywanie wysokiej temperatury i dlatego dopuszczone są tylko na tor. Klocki z proszku węglowego posiadają takie właściwości, że podczas hamowania przy styku klocka ze stalową tarczą powstają wiązania pomiędzy atomami tarczy i klocka, zwiększające siłę hamowania. Klocki hamulcowe SBS DC Dual Carbon są używane w wyścigach motocyklowych przez zwycięskich zawodników klas Superstock, Supersport, Superbike oraz w wyścigach długodystansowych. Rekomendowane przez międzynarodowe władze sportów motocyklowych. Dostępne do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach. Właściwości: - wyeliminowany efekt fadingu dzięki obróbce DEST - wysoki współczynnik tarcia i progresywna charakterystyka hamowania - wysoka stabilność termiczna - stałe właściwości hamulców - niskie zużycie klocków - nie niszczą tarcz hamulcowych
Klocki hamulcowe RQ [ROAD RACING - CARBON TECH] Klocki hamulcowe SBS RQ Carbon Tech to tylne klocki wykonane ze spieków węglowych przeznaczone dla zawodników, którzy intensywnie korzystają z tylnego hamulca w trakcie wyścigu np. dla stabilizacji toru jazy. Dostępne do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.
Klocki hamulcowe DS [RACING ENDURANCE - Dual Sinter] Klocki stworzone do wyścigów długodystansowych. Dostępne do wybranych modeli motocykli. Właściwości: bardzo wysoki współczynnik tarcia, stała charakterystyka hamulców w pełnym zakresie temperatur efektywne działanie już na początku procesu hamowania nie wymagają rozgrzewania wyeliminowany efekt fadingu ekstremalnie niskie zużycie okładziny ciernej przeznaczone do użytku tylko na torze wyścigowym
|