O Mnie
Aukcja prowadzona przez sklep wysyłkowy: Dygas Artur Firma Handlowo Usługowa "DYGI" NIP: 811[zasłonięte]138-78 REGON: 141[zasłonięte]103
KONTAKT
[zasłonięte]@poczta.onet.pl - obsługa aukcji drogą mailową, na które odpisuję codziennie od 16 do 22. gg:[zasłonięte]46926 pn-sob 16:00 do 20:00 PRACUJĘ od PN-do PT
REGULAMIN AUKCJI
1.WYSYŁKA
Wysyłam przesyłki tylko w sposób rejestrowany. Cena przesyłki jest wartością brutto zawierającą 22% VAT za usługę transportową (kurier oraz Poczta Polska). Zamawiając przesyłke Kurierską upewnij się, że podałeś aktualny nr telefonu dla kuriera.
2. PŁATNOŚCI
W tytule przelewu za wylicytowany przedmiot podaj swój login allegro oraz nr aukcji. To wystarczy do sprawnej obsługi zamówienia.
3. KONTAKT
Preferuję kontakt mailowy. Na wszystkie maile odpowiadam od godziny 16:00 do późnych godzin wieczornych. Kontakt telefoniczny codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 16:00 - 20:00 GG - codziennie do 16:00-20:00
4. ZMIANA ADRESU WYSYŁKI
Jeżeli chcesz zamówić dostawę wylicytowanego przedmiotu na adres inny niż domyślnie podany w Twoim profilu allegro wypełnij formularz opcji dostawy allegro.
5. FVAT
Domyślnym dowodem zakupu na moich aukcjach jest paragon fiskalny. Jeśli chcesz zamówić FVAT wypełnij formularz opcji dostawy allegro.
6. POBRANIE
PRZESYŁKI POBRANIOWE DOSTEPNE SĄ TYLKO DLA ALLEGROWICZÓW Z MINIMUM 10 POZYTYWNYMI KOMENTARZAMI !!!!.
WYPEŁNIJ formularz opcji dostawy allegro aby zamówić przesyłkę pobrabniową.
7. FINALIZACJA ZAKUPU
Po zakończonej aukcji oczekuję 7 dni na finalizację transakcji (przelew lub informację dotyczącą płatności) Po tym terminie wystawiam przedmiot do dalszej sprzedaży i wysyłam prośbę do allegro o zwrot prowizji (odpowiednia procedura)
8. REKLAMACJE
W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego przedmiotów zakupionych na moich aukcjach koszty dostarczenia przedmiotu reklamowanego do FHU DYGI spoczywają na kupującym. Odesłanie naprawionego lub nowego przedmiotu ponosi FHU DYGI. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zwrot sprawnego przedmiotu odbędzie się na koszt kupującego. W przypadku produktów objętych gwarancją door-to-door użytkownik sprzętu kontaktuje się bezpośrednio z wyspecjalizowanym serwisem producenta.
Reklamacja zaginionych przesyłek. Wszystkie przesyłki wysyłane są w sposób POLECONY. Każda przesyłka posiada swój indywidualny nr nadawczy. W związku z tym w przypadku zagubienia przesyłki podlega ona procedurze reklamacji na zasadach określonych przez Pocztę Polską.
9. SPRAWY OGÓLNE, ALE WAŻNE:)
kupujący biorąc udział w mojej aukcji akceptuje wszystkie jej postanowienia, w szczególności dotyczące kosztów: przedmiotu, przesyłki, czasu dostarczenia przedmiotu (określonego w treści aukcji) oraz zasad dotyczących reklamacji. 10. ZAKUPY WIELOPRZEDMIOTOWE jeżeli zakupisz na moich aukcjach więcej niż jeden przedmiot za przesyłke płacisz tylko raz. Wartość opłaty transportowej uzależniona jest od ilości i wielkości zakupionych przedmiotów. Wybierając opcją płacę z allegro możesz dokonać automatycznego zsumowania wartości przesyłki za więcej niż jeden przedmiot w ramach jednej aukcji. w przypadku zakupu więcej niż jednego przedmiotu w ramach różnych aukcji obowiązauje opłata transportowa wyższa wyszczególniona w jednej z tych aukcji.
PŁATNOŚĆ
MBANK: 55 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 505947 dane do przelewu Dygas Artur Firma Handlowo Usługowa DYGI 27-300 Lipsko, ul. Czerwiakowskiego 5/29 pamiętaj o tym, aby w tytule aukcji podać tylko swój login allegro oraz nr aukcji
PRZESYŁKA
wysyłam max 24h od daty zaksięgowania wpłaty (w dni robocze)
Zapraszam do bezpiecznych zakupów, które gwarantuję ja oraz Program Ochrony Kupujących Allegro Dlaczego warto robić zakupy on-line: 1. Konkurencyjna cena 2. Szybki czas realizacji zamówienia 3. Oszczędność czasu i wygoda - listonosz przynosi zakupy do domu:) a my nie tracimy czasu na zatłoczone sklepy:) 4. Bezpieczeństwo - dzięki POK. Zapraszam!!!
|