Księgarnia obcojęzyczna
TRADEBOOKS telefon (71)
[zasłonięte]717-52
e-mail:
allegro@tradebooks.pl gg:
[zasłonięte]68793
Godziny otwarcia: Pon. - Pt. w godz. 11 - 17
Płatność: Wpłata na konto bankowe, płacę z Allego
Do każdej transakcji wystawiamy paragon lub fakturę Vat (na pełną kwotę) - powiadomienie o wysłaniu książki przez email
Wysyłka: list polecony, paczka pocztowa lub kurier DHL
Czas wysyłki: do 24 godzin od zaksięgowania przelewu
Satysfakcja z zakupów: Zobacz nasze komentarze!
Dołącz do grona zadowolonych Klientów.
Sprzedajemy tylko nowe książki :)
Zakupy na kwotę powyżej 230 zł - wysyłka gratis
Cena:
53.99 zł Przed kupnem książki lub zadaniem pytania przeczytaj regulamin aukcji na stronie o mnie!
Koszt wysyłki kilku książek na stronie o mnie
Top Class Competitors: How Nations, Firms and Individuals Succeed in the New World of Competitiveness - Stephane Garelli
Three decades ago competitiveness was unheard-of; today it has taken the world by storm. But what is it? And will it last? In Top Class Competitors Stephane Garelli - professor at IMD business school where he is also head of the World Competitiveness Centre, professor at the University of Lausanne, and former managing director of the World Economic Forum - defines competitiveness as the ability of a nation, company or individual to manage a set of disparate competencies to achieve prosperity. For instance, along with traditional policies a nation must tackle education and security to sustain economic development. Companies must manage soft issues such as brands to beat the competition. And individuals must reinvent themselves to survive. These fields of research did not exist until recently - now, competitiveness makes the link.Top Class Competitors is a journey through the brave new world of competitiveness. What are its historical origins? How does it impact the management of a nation? How do companies thrive on it in an international environment? What is the impact on work structures and value systems? Above all, is there a competitiveness mindset? Exploring how competitiveness works, Stephane Garelli shows why competitiveness is the most powerful tool available to unleash new levels of prosperity for nations, profit for companies and success for people.
Autor: Stephane Garelli
Wydawnictwo: Wiley
Rok wydania: 2006
Stron: 288
ISBN: 0[zasłonięte]470-029-7
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]00256
Format: 16/24cm
Oprawa: twarda
Język: angielski
Stan: nowa, nie używana
w magazynie Wrocław ul. Hubska 6 teren Dolkom - obok klubu Madness
Odbiory w godz. 11 - 17 od poniedziałku do piątku
Za książki można zapłacić zarówno przelewem jak i przy odbiorze gotówką.
Prosimy potwierdzać odbiór osobisty wypełniająć FOD lub poprzez email.