Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOO HUMAN X360 24H UŻYWANA @ CHECKPOINT ŁÓDŹ

17-03-2015, 16:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik _Siemasz_
numer aukcji: 5156099818
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 5   
Koniec: 17-03-2015, 14:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Angielska
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych
Wykorzystuje kontroler ruchu: Nie
Wersja: pudełkowa

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Checkpoint

KOMENTARZE | ZADAJ PYTANIE | O NAS


784-[zasłonięte]-046

662-[zasłonięte]-001

[zasłonięte]@checkpoint.lodz.pl

Godziny otwarcia:

Pn-Pt: 10:00-19:00
Sobota: 10:00-15:00

Piotrkowska 79
90-423 Łódź

[zasłonięte]23570 
TOO HUMAN (X360) - UŻYWANA

PLATFORMA: X360

STAN: gra używana / dobry

WYDANIE: premierowe / angielskie

WERSJA JĘZYKOWA: angielska

DOSTĘPNOŚĆ: od ręki

GWARANCJA: rozruchowa

UWAGI: brak

WYSYŁKA:



PŁATNOŚĆ:


69 1950 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0010611 [zasłonięte] 975402


OPIS GRY:


Too Humanto dynamiczna gra akcji z elementami cRPG, osadzona w odległej przyszłości. Pomysł na stworzenie tytułu, w umysłach programistów z Silicon Knights narodził się na początku XXI wieku, kiedy to gra szykowana była na konsolę PlayStation 2 oraz GameCube. Niestety projekt poszedł w odstawkę, aż do roku 2006, kiedy możliwości platformy Xbox 360 ziściły marzenia developerów o wydaniu tej pozycji.

Pod postacią nordyckiego boga imieniem Baldur, gracz zostaje rzucony w sam środek wojny, od której może zależeć przyszłość naszej rasy. Futurystycznemu światu zagrażają bowiem hordy mechanicznych najeźdźców, pragnących całkowitej anihilacji ludzkości i tym samym zajęcia jej miejsca. Główny bohater nie tylko pomaga ludziom w walce z tym zagrożeniem, ale również stara się odnaleźć innego nordyckiego boga, który przed laty dopuścił się morderstwa żony Baldura. Pierwsza część trylogii przedstawia głównie dramatyczną obronę przed automatycznym agresorem.

W cyberpunkowej rzeczywistości Baldur spotyka oczywiście zastępy przeciwników, które jawią się jako małe, proste roboty, lub też potężne i wymagające sporej cierpliwości tzw. mechy. Jednym ze środków ich anihilacji jest kontakt bezpośredni, kiedy to nasz bohater zostaje zmuszony do skorzystania z broni białej - energetycznych mieczy, halabard, toporów, czy młotów. Naturalnie konfrontacje na odległość wToo Humanrównież są wszechobecne, a wówczas na rozgrzanie czeka cała gama palnego arsenału. Ponadto ciało i dusza Baldura z czasem ulegają udoskonaleniu. To gracz decyduje tutaj, czy kierowana przez niego postać rozwijać się będzie poprzez fizyczny trening, czy może za pośrednictwem specjalnych implantów.

Too Humankorzysta ze zmodyfikowanego silnika Unreal Engine 3. Założeniem twórców gry było zapewnienie użytkownikowi wyrazistego przedstawienia wykreowanego świata oraz swoistej atmosfery programu. W tym celu zaangażowano nawet konsultantów rodem z Hong Kongu, którzy czuwali nad prawidłowością przeniesienia do warunków wirtualnych zaimplementowanych elementów sztuk walki. Pełną garścią czerpano także ze znanych produkcji filmowych, jak np.The Matrixczy teżThe Chronicles of Riddick(Kroniki Riddicka).


GALERIA:







ZAPRASZAMY DO NAS