SERDECZNIE WITAM
VANTRADE
Jesteśmy legalnie działającą firmą wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej.
Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są oryginalne, nowe i wysokiej jakości.
Towar jest prawidłowo przechowywany,
posiada długi termin ważności i pochodzi z legalnych źródeł dystrybucji.
Ceny wszystkich towarów znajdujących się w ofercie zawierają podatek VAT (są cenami brutto).
FORMY PŁATNOŚCI
Wpłata na konto:
Tytuł przelewu powinien zawierać nick użytkownika Allegro.
PHU "VANTRADE"
ul.Ozorkowska 79/81
95-100 Zgierz
Na wpłatę czekamy do 7 dni od daty zakupu.
Po tym czasie, jeżeli Kupujący nie powiadomi nas o opóźnieniu zapłaty
wysyłamy formularz zwrotu prowizji do Allegro.
Pobranie pocztowe:
O wyborze przesyłki za pobraniem proszę nas zawiadomić mailem bezpośrednio po wygranej aukcji.
WYSYŁKA
Paczki wysyłane są codziennie (oprócz sobót, niedziel i świąt) za pośrednictwem Poczty Polskiej.
W przypadku, gdy przesyłka ma zostać wysłana na inny adres niż podany w Allegro,
należy tę informację podać w mailu wraz z nowym adresem wysyłki bezpośrednio po dokonaniu zakupu.
O nadaniu przesyłki zawsze powiadamiamy mailem.
Terminy wysyłki:
PRZESYŁKA ZA POBRANIEM: 1-2 dni robocze, licząc od daty zakupu
WPŁATA NA KONTO lub PŁACĘ Z ALLEGRO: 1-2 dni robocze,
licząc od momentu zaksięgowania należności na naszym koncie.
W wyjątkowych sytuacjach (np. rozbieżności magazynowe, ubytki), czas dostawy może się wydłużyć.
Jeśli zdarzy się taka sytuacja, niezwłocznie zostaną Państwo powiadomieni o opóźnieniu
(e-mailowo bądź telefonicznie ).
Koszt wysyłki:
Koszt wysyłania 1 produktu podany jest w treści aukcji.
W przypadku zakupu kilku produktów płacisz dodając 1 zł za każdy następny produkt.
WARUNKI REKLAMACJI I ZWROTÓW
Gwarancja zwrotu:
Na podstawie Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie praw konsumentów,
Kupującemu przysługuje prawo do zwrotu towaru bez podawania przyczyny w ciągu 10 dni
od daty otrzymania przesyłki z zamówionym towarem. Warunkiem jest odesłanie na koszt Kupującego
nienaruszonych produktów.REKLAMACJI NIE PODLEGA TOWAR OTWARTY, ROZFOLIOWANY
LUB NOSZĄCY JAKIEKOLWIEK ŚLADY UŻYCIA.
Nie przyjmujemy i nie zwracamy należności
za paczki wysłane do nas firmą kurierską, za pobraniem pocztowym, wartościowych lub priorytetowych.
Reklamacje:
Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa w terminie do 7 dni roboczych od dnia
otrzymania powiadomienia o wysyłce, prosimy o kontakt. Podamy Państwu numer
potwierdzenia jej nadania, który ułatwi odszukanie przesyłki w Państwa urzędzie pocztowym.
Po upływie 14 dni roboczych od wysyłki towaru możemy rozpocząć pocztową procedurę reklamacyjną.
Wszelkie decyzje o zwrocie należności lub ponownej wysyłce towaru będą podejmowane
po ostatecznym zakończeniu procesu reklamacyjnego.
Nie odpowiadamy za czas pracy Poczty Polskiej.
KOMENTARZ
Komentarz wystawiamy zawsze jako drudzy, po otrzymaniu go od Państwa.
Mamy wtedy pewność, że przesyłka dotarła.
W razie jakichkolwiek uwag bardzo prosimy o wstrzymanie się z wystawieniem komentarza.
Komentarze negatywne i neutralne nikomu nie służą.
Dlatego jeśli doszłoby do jakiejś pomyłki z naszej strony, prosimy o kontakt mailowy,
a zaistniałą sytuację na pewno wyjaśnimy i dojdziemy do porozumienia.
KONTAKT
Jesteśmy do Państwa dyspozycji i w razie potrzeby zawsze służymy naszą pomocą.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy, ewentualnie telefoniczny.
[zasłonięte]@gmail.com
tel 533[zasłonięte]187
Bardzo dziękujemy za zapoznanie się z powyższymi informacjami
i życzymy zadowolenia z zakupów