Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TONER CZARNY DO CLP-610/660 (CLP-K660B) 5500 ASAP

15-05-2014, 19:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 419 zł     
Użytkownik Marool_pl
numer aukcji: 4244775880
Miejscowość Rumienica
Zostało sztuk: 6    Wyświetleń: 1   
Koniec: 14-06-2014 19:11:35
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

TONER CZARNY DO CLP-610/660 (CLP-K660B) 5500 ASAP


Pamiętaj, kupujesz przedmiot opisany powyżej.
Nie gwarantujemy, że zdjęcia przedstawiają w 100% dany produkt,
gdyż otrzymujemy je bezpośrednio od producenta.



act: EXPSA1TSA0063
  • Ilość w opakowaniu zbiorczym - orientacyjnie: 4 szt.
  • Kod OEM: CLP-K660B
  • Kod Producenta: CLP-K660B
  • Kolor: black
  • Orientacyjna waga brutto: 1778 g
  • Orientacyjna waga brutto opak. zbior.: 7600 g
  • Pasuje do drukarek:: CLP-610ND, CLP-660N, CLP-660ND, CLX-6240FX, CLX-6210FX, CLX-6200FX, CLX-6200ND, CLX-6200ND
  • Gwarancja: Gwarancja fabryczna 12 miesiecy



Towar wysyłany jest firmą kurierską Siódemka S.A. lub za pośrednictwem
Poczty Polskiej,
który jest dostarczany w terminie 24 - 48 godzin od momentu zaksięgowania należności.
Jednak w przypadku konieczności przesunięcia między magazynowego
zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu dostawy do 5 dni.
Tym samym warto upewnić się o status realizacji zamówienia.


Gwarancja

Wszystkie oferowane produkty są objęte gwarancją producenta.
Długość gwarancji określona jest w opisie danego produktu.

Faktura VAT/Paragon
Osobom fizycznym wystawiamy paragon fiskalny, natomiast firmom fakturę VAT.
Dane niezbędne do wystawienia faktury prosimy dostarczyć drogą mailową lub za pośrednictwem formularza dostawy (FOD)
Zapraszamy do współpracy z Marool. Jeśli nie znalazłeś interesującego cię produktu, skontaktuj się z nami a my wystawimy dla Ciebie specjalną aukcję.

Regulamin
REGULAMIN NASZYCH AUKCJI

1. Do każdego zakupu otrzymujesz paragon, a na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
2. Komentarz do transakcji wystawiamy po otrzymaniu komentarza od kupującego.
3. Na wpłatę czekamy 10 dni, po upływie tego terminu zwracam się do Allegro o zwrot prowizji i wystawiamy stosowny komentarz.
4. Zakupione przedmioty wysyłamy w terminie podanym w aukcji. Warunkiem wysyłki jest zaksięgowanie wpłaty na koncie.
5. Po zalicytowaniu przedmiotu Poprosimy o e-mail z adresem do wysyłki jeśli adres jest inny niż podany w Allegro.
6. Wszystkie informacje dotyczące przedmiotu zawarte są w opisie aukcji, dlatego też proszę o przemyślane decyzje.
7. Reklamacje i zwroty

Jeśli towar będzie uszkodzony przysługują Państwu wszelkie prawa do wymiany towaru na nowy, wolny od wad lub zwrotu pieniędzy.

- W celu złożenia reklamacji, nabywca powinien skontaktować się mailowo lub telefonicznie ze sprzedawcą.
- Reklamowany towar, kupujący dostarcza do sprzedawcy na swój koszt.
Jeżeli reklamacja będzie zasadna, koszt dostawy zostanie zwrócony.
- Do paczki bardzo proszę o dołączenie oryginału dokumentu zakupu, w przypadku klientów indywidualnych PARAGON FISKALNY lub kopia faktury w przypadku firm.

Klient – Konsument Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
z 2 marca 2000 (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 ze zmianami), ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia składając stosowne oświadczenie na piśmie. Korzystając z w/w uprawnienia Kupujący będący Konsumentem w rozumieniu Ustawy, zobowiązany jest powiadomić Sprzedającego w formie pisemnej z zachowaniem terminu 10 dni od daty otrzymania produktu. Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje w przypadku naruszenia
jego jakości oraz uszkodzenia. Zwracany towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym. Wraz z towarem proszę przesłać oryginał dowodu zakupu
(paragon lub fakturę VAT). Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.
Zwrot należy uzgodnić e-mailem [zasłonięte]@marool.pl lub telefonicznie 512[zasłonięte]271. W razie skutecznego odstąpienia od umowy zwrot uiszczonych przez Kupującego pieniędzy tytułem ceny nastąpi niezwłocznie, z tym, że nie później niż w terminie 14 dni.

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka prywatności dotyczy wszystkich Produktów oferowanych przez serwis allegro na koncie Marool_pl i jest skierowana do Klientów Marool
robiących zakupy przez serwis aukcyjny allegro.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących niniejszej Polityki prywatności prosimy kontaktować się ze obsługą Klienta pod adresem:
Marool ul. Przy Kaszowniku 35/86, 18-100 Toruń lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: [zasłonięte]@marool.pl

Dane zbierane podczas rejestracji

1. Klient rejestrując się w serwisie allegro podaje swoje dane dobrowolnie.
2. Klient rejestrując się w serwisie allegro podaje imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer identyfikacji podatkowej (NIP), adres e-mail, telefon kontaktowy

Wykorzystywanie danych przez sprzedawcę Marool

1. Dane zbierane podczas transakcji zakupu są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienie tj. podczas wypisywania dokumentów sprzedaży,
wysyłki i płatności za złożone zamówienie.
2. Dane Klienta udostępniane są innym podmiotom, takim jak firmy kurierskie, operatorom płatności, ubezpieczyciele, w celu realizacji zamówienia.
3. Dane Klienta są udostępniane Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych oraz organom ścigania i organom wymiaru sprawiedliwości
na mocy przepisów prawa.

Zmiana danych

1. Klientowi przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, zaniechania przetwarzania, usunięcia danych osobowych, jeżeli są one niekompletne,
nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
Pozostałe prawa i obowiązki Klienta w zakresie danych osobowych określa ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zmianami).
2. Zmianie nie podlegają dane użyte do transakcji zakupu, gdyż są one częścią dokumentu księgowego, oraz dane zbierane automatycznie.

Poczta Polska (tylko jako przedpłata) do 1kg - 12,00 zł
Poczta Polska pobranie - POBRAŃ POCZTOWYCH NIE REALIZUJEMY

Przesyłka kurierska SIÓDEMKA SA (przedpłata na konto) - 18,00 zł
Przesyłka kurierska SIÓDEMKA SA pobraniowa - 20,00 zł

Wysyłka kurierska BEZPOŚREDNIA Z MAGAZYNU CENTRALNEGO
po uprzednim kontakcie ze sprzedającym - 22,00 zł

Marool Marek Licznerski

Rumienica 24

14-260 Lubawa

Millenium Bank:
78 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020002 [zasłonięte] 582138
Jeżeli dokonujecie Państwo zwykły przelew prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty drogą e-mail na [zasłonięte]@marool.pl
co przyspieszy wysyłkę skracając proces księgowania.



512-[zasłonięte]-271

[zasłonięte]@marool.pl
Marool Marek Licznerski

ul. Przy Kaszowniku 35/86

18-100 Toruń


PON - PTK 08:00 17:00

SOBOTA 09:00 14:00


49[zasłonięte]795


Jeżeli zależy Tobie na natychmiastowej realizacji zamówienia,
Upewnij się o jego możliwość wysłania bezpośrednio z magazynu centralnego.

Tym samym warto upewnić się o status realizacji zamówienia.