|
|
|
TomTom Aktualizacja - 90 dni od aktywacji kodu!
|
|
|
|
|
|
|
Zdrapka uprawnia do aktualizowania map w ciągu 90 dni od jej rejestracji, w praktyce oznacza to możliwość dwukrotnego, pełnego zaktualizowania map niezależnie od wersji urządzenia.
|
|
|
|
Otrzymasz powiadomienie w wiadomości e-mail, gdy nowa mapa będzie dostępna do pobrania |
|
|
|
Możesz być spokojny, ponieważ wiesz, że posiadasz najnowszą mapę |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZDRAPKA TA UMOŻLIWIA AKTUALIZOWANIE MAP WE WSZYSTKICH URZĄDZENIACH W CIĄGU 90 DNI OD JEJ REJESTRACJI NA STRONIE TOMTOMA ! W PRAKTYCE DAJE TO 2 PEŁNE AKTUALIZACJE MAP!
Po zakupie kod przesyłamy mailem, na życzenie możemy wysłać inną formą dostawy!
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawsze podróżuj z najbardziej aktualną mapą o najwyższej jakości
ZDRAPKA TA UMOŻLIWIA AKTUALIZOWANIE MAP WE WSZYSTKICH URZĄDZENIACH NA 90 DNI OD JEJ REJESTRACJI NA STRONIE TOMTOMA ! W PRAKTYCE DAJE TO 2 PEŁNE AKTUALIZACJE MAP!
Nowy sposób TomToma na aktualizacje i to w atrakcyjnej cenie!
Zdrapka zaktualizuje tylko mapy dostępne w urządzeniu - nie upoważnia do pobrania nowych map których wcześniej nie było w danym modelu nawigacji.
Drogi mogą zmieniać się nawet o 15% w ciągu roku. W celu zapewnienia najlepszej nawigacji należy aktualizować mapę w celu uwzględnienia tych zmian.
Dlatego firma TomTom stworzyła usługę aktualizacji map. Usługa aktualizacji map to najlepszy sposób na uzyskanie dokładnych i niezawodnych map dla urządzenia TomTom. Dzięki niej przez określony czas uzyskasz dostęp do wszystkich wydań mapy za doskonałą cenę.
Poza tym otrzymujesz najnowszą mapę tuż po rozpoczęciu korzystania z usługi.
|
|
Korzyści? Możesz jechać spokojnie, wiedząc, że Twoje urządzenie zawsze wyznaczy najszybszą i najdokładniejszą trasę.
Dzięki temu — bez względu na to, czy poruszasz się po drogach lokalnych czy wyjeżdżasz w podróż — możesz korzystać z najlepszego systemu nawigacji i czuć się wszędzie jak u siebie.
|
|
|
|
|
|
|
- Karta z kodem aktywacyjnym TomTom
- Paragon lub FV - podstawa gwarancji
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gwarantujemy, że wszystkie sprzedawane przez nas produkty pochodzą z polskiej dystrybucji. Oferowane przez nas nawigacje nie pochodzą z wyprzedaży ekspozycyjnych z zagranicznych marketów.
Mamy 14 lat doświadczenia w branży - jesteśmy jednym z pionierów tego rynku. Zapewniamy najwyższą jakość oferowanych towarów dzięki bezpośredniej współpracy z dystrybutorami i producentami.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Produkty zamówione w sklepie MMG wysyłamy standardowo do 24 godzin (dni robocze) od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania powiadomienia o wysyłce pobraniowej. W przypadku braku towaru w magazynie (wyjątkowe sytuacje losowe), Klient jest informowany o ewentualnym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia.
W przypadku zamówienia wysyłanego za pomocą Poczty , do przesyłki doliczana jest kwota za przesyłkę w zależności od gabarytów – zwykle 10 zł przy przedpłacie i 15-18 zł przy pobraniu. Przy składaniu zamówienia prosimy o wypełnienie formularza dostawy z określeniem adresu dostawy oraz dokumentu sprzedaży: paragon czy faktura. Wypełnienie formularza gwarantuje realizację zamówienia w pierwszej kolejności. Wszelkie zmiany adresu bądź formy dostawy należy zgłaszać mailowo z maila podanego w danych allegro (telefoniczne zmiany i na gg nie dają gwarancji uniknięcia błędów komunikacyjnych).
W tytule przelewu proszę podać nick allegro oraz numer aukcji. Przy zakupie kilku przedmiotów za koszty wysyłki płacisz tylko raz.
|
Poczta (przelew) - 10.00 zł Poczta (pobranie) - 17.00 zł |
|
Przesyłki wysyłane firmą Kurierską (zalecana forma wysyłki) dostarczane są standardowy w ciągu 1 dnia od daty nadania. Koszt takiej wysyłki w zależności od aukcji waha się między 15-19 zł przy przedpłacie a 25-29 zł za pobraniem. |
|
|
Kurier (przelew) - 15.00 zł Kurier (pobranie) - 25.00 zł |
|
Koszt przesyłki towaru za granicę jest ustalany przy zamówieniu – różny koszt w zależności od kraju - czas dostawy to zwykle ok. 7 dni.
Dostawa towaru
W chwili odbioru przesyłki Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia w obecności kuriera jej zawartości i ogólnego stanu zakupionego towaru. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń (np. powstałych podczas transportu) lub zastrzeżeń co do zawartości przesyłki, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody. W protokole należy wpisać datę i godzinę doręczenia oraz opisać dostrzeżone uszkodzenia lub braki towaru. Protokół musi zawierać szczegółowy opis uszkodzeń towaru, a także naruszeń opakowania lub taśmy firmowej. Podpisany protokół należy przesłać do sprzedawcy.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie towary objęte są gwarancją producenta i większość zgłoszeń serwisowych można realizować bezpośrednio w serwisie producenta, tylko na podstawie karty gwarancyjnej i dowodu zakupu - nigdy nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów!
Produkty są oryginalne i dostępne od ręki! - są rzeczywistym towarem w magazynie, wszystkie są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora - nie sprzedajemy produktów po testach ani z wystaw.
Wszystkie naprawy gwarancyjne są całkowicie bezpłatne
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz po zakupie dokonać płatności przez PAYU, lub dokonać wpłaty bezpośrednio na nasze konto:
53 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 303498 MMG ul. Rudna 14 41-200 Sosnowiec W tytule prosimy wpisać numer aukcji oraz nick.
Do każdego zamówienia dołączamy fakturę VAT (imienną lub na firmę).
Dla przelewów zagranicznych:
PL 53 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 303498 MMG ul: Rudna 14, 41-200 Sosnowiec W tytule prosimy wpisać numer aukcji oraz nick BRE Bank S.A. Retail Banking, al. Mickiewicza 10, 90-050 Łódź kod BIC/SWIFT BRE Banku: BREXPLPWMUL
|
|
|
|
|
|
|
|
Chętnie odpowiemy na wszystkie twoje pytania i pomożemy zrealizować zamówienie, jesteśmy do twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
Infolinia 32 [zasłonięte] 99 [zasłonięte]@mmg.com.pl GSM 508-[zasłonięte]-626 GSM 508-[zasłonięte]-039 Rudna 14 Sosnowiec
Kontakt dla klientów hurtowych [zasłonięte]@mmg.com.pl
Popularne produkty elektroniki użytkowej do programów lojalnościowych [zasłonięte]@mmg.com.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ul. Rudna 14 41-200 Sosnowiec e-mail: [zasłonięte]@mmg.com.pl
Dział Handlowy tel: 032/[zasłonięte]299-22 fax: 032/[zasłonięte]290-57
gg:[zasłonięte]56956 Nr Rachunku: 53 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 303498 BRE BANK S.A. - mBank
|
|
|
|
|
|
|
|
|