Koszty wysyłki * Paczka priorytetowa - 0 zł * Paczka pobraniowa - 0 zł * Kurier - prosimy o kontakt
Formy Płatności * Płatności Allegro * Wplata na konto bankowe * Płatność przy odbiorze Nr. rachunku do wpłat indywidualnych otrzymają Państwo w e-mailu po zakończeniu transakcji
Regulamin * Po dokonaniu zakupu proszę przesłać dane adresowe, na które ma być wysłany zakupiony przedmiot * W przypadku zmiany adresu do wysyłki należy również zamieścić ta informacje * Proszę pamiętać o wyborze formy płatności i sposobu wysyłki
Kontakt: usa_[zasłonięte]@o2.pl
Marka Tommy Hilfiger:
Czy „współczesna moda” to określenie ze świata sztuki, czy biznesu? Ile jest w niej miejsca na nieskrępowaną twórczą swobodę, a ile praw wolnego rynku? Tommy Hilfiger jest przykładem, że można połączyć jedno z drugim. Urodził się 24 marca 1951 roku w irlandzkiej rodzinie, osiadłej w miejscowości Elmira w stanie Nowy Jork. Jako nastolatek całe dnie spędzał słuchając muzyki rockowej i analizując styl gwiazd pop. Jego idolem był Mick Jagger. Poza tym Tommy nie wyróżniał się ani szczególnymi zdolnościami, ani talentem, czy wybitną osobowością. Miał jednak pewien ujmujący urok, sposób bycia, który odziedziczył po ojcu Richardzie „Hippo” Hilfigerze. Sam Tommy wspominając młodzieńcze lata określa siebie jako „dyslektycznego chudzielca, który udawał pajaca, by odwrócić uwagę kolegów od swych katastrofalnych ocen”. Liczy się wizja Tommy szybko zrozumiał, że marząc o sukcesie musi ufać nie tyle swym zdolnościom, co zapałowi do pracy. Kontynuując naukę w Elmira Free Academy, jednocześnie zajął się handlem. Wkrótce wpadł na pomysł, by kupować w Nowym Jorku klasyczne dżinsy, przerabiać je na bardziej oryginalne modele i odsprzedawać w niewielkich sklepikach w rodzinnym mieście. Biznes tak się rozwinął, że Tommy otworzył własny sklep "The People's Place". By przyciągnąć do niego rówieśników, Hilfiger organizował tam konkursy, zawody, występy DJ’ów. Problem polegał jednak na tym, że choć młodzież spędzała całe godziny w tym popularnych miejscu, kupowała niewiele. Mimo to „The People’s Place” przetrwało siedem lat i zostało zamknięte dopiero, gdy lokalne władze postanowiły wybudować na tym terenie stadion hokejowy. Przez ten czas Tommy dorobił się już jednak dziesięciu podobnych sklepów w miejscowościach otaczających Nowy Jork. Po zakończeniu biznesu w Elmirze wraz ze świeżo poślubioną żoną Susie, dyrektor kreatywną „The People’s Place”, przeprowadził się do stolicy stanu. Jego projekty były wtedy na tyle znane, że współpracę zaproponowali mu m.in. Calvin Klein i Perry Ellis. Tommy wierzył jednak, że sam osiągnie sukces.
W 1984 roku założył Tommy Hilfiger Corporation. Konsekwentnie przedstawiał kolejne kolekcje dżinsów i odzieży sportowej. W 1992 r. firma stała się spółką akcyjną. W połowie lat 90-tych Hilfiger poszerzył ofertę o stroje dla kobiet, okulary, biżuterię, zapachy i artykuły do dekoracji wnętrz. W 1995 r. otrzymał tytuł Projektanta Roku w kategorii Moda Męska, przyznawany przez amerykańską Radę Projektantów Mody. W 2004 r. zatrudniał już blisko 5,5 tys. pracowników i osiągał roczne wpływy rzędu 2 miliardów dolarów! Dziś Tommy to prawdziwy potentat świata mody, a niebiesko-biało-czerwone prostokątne logo jest znane na całym świecie. Niebieskie dżinsy uczyniły zaś z niego króla „miejskiej mody”. O Hilfigerze mówi się również, że jest Ralphem Laurenem nowego pokolenia, ale on sam twierdzi, że jego projekty uwzględniają po prostu styl życia przeciętnego Amerykanina i tworzone są na jego kieszeń. Alan Millstein, wydawca magazynu The Fashion Network Report tak podsumował strategię Tomma: "To mix świetnego marketingu, technik sprzedaży i medialnego szumu."
|
|
Przedmiotem sprzedaży jest nowy i w 100% oryginalny pasek męski firmy:
TOMMY HILFIGER
Opis:
- pasek wykonany jest ze skóry (bonded leather) - dwa kolory: czarny lub brązowy / pasek można odwracać gdyż jest dwustronny - odwracalna klamra / szybka zmiana koloru - piękna klamra z wygrawerowanym logo Tommy Hilfiger oraz logo marki - klamra wykonana jest ze szlachetnej stali nierdzewnej w podstarzałym stylu - elegancki i gustowny zarówno na codzień do jeansów jak też do garnituru - pasek z metkami Tommy Hilfiger - rozmiar: 36 - długość bez klamry: 104 cm - długość bez klamry do pierwszej dziurki: 84 cm
Pasek został zakupiony w oryginalnym sklepie
Wszystkie sprzedawane przedmioty znajdują się już w Polsce i są dostępne od ręki. Wszystkie przedmioty pochodzą z USA gdzie zostały zakupione w sklepach firmowych na wyprzedażach lub bezpośrednio od producentów.
Życzymy udanych zakupów
|
Logo i znaki graficzne Firm na stronach naszej firmy zostały użyte jedynie w celach identyfikacji marki produktów jakie oferujemy do sprzedaży.
|
|
|