Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOMB RAIDER:UNDERWORLD SILENT HUNTER 4,CD ACTION

24-06-2012, 23:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7.99 zł      Najwyzsza cena licytacji: 7.99 zł     
Użytkownik superkali1973
numer aukcji: 2412275556
Miejscowość Kraków
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 52   
Koniec: 24-06-2012 21:01:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM

MAM DO SPRZEDANIA GRĘ

TOMB RAIDER: UNDERWORLD (PL)

SILENT HUNTER 4 WOLEVES OF THE PACYFIC ZŁOTA EDYCJA (PL)

THE TINY BANG STORY (PL)

TOMB RAIDER: UNDERWORLD (PL)

Tomb Raider: Underworld to ósma odsłona sławnego cyklu gier o pani archeolog. Za jego najnowszą część odpowiedzialne jest studio Crystal Dynamics, które już wcześniej miało do czynienia z Larą Croft przy odcinkach Anniversary oraz Legend. Wydawcą niezmiennie pozostaje Eidos Interactive. Fabuła gry nawiązuje głównie do poszukiwań artefaktów związanych z mitycznym nordyckim bogiem Thorem. Lara Croft ląduje min. w południowym Meksyku, gdzie celem jej zainteresowań jest świat Podziemi – Xibalba. Zwiedza także starożytne ruiny tajlandzkiej świątyni, nurkuje w Morzu Śródziemnym i Morzu Arktycznym. We wszystkich tych miejscach odwiedzimy lokacje związane z mitologicznymi krainami zmarłych - Xibalbą, Valhallą czy Niflheimem. Underworld stanowi bezpośrednią kontynuację Legendy, A Lara nie ustępuje w poszukiwaniach mitycznego Avalonu, w którym ma nadzieję odnaleźć matkę.Rozgrywka to połączenie skakania, biegania, przesuwania dźwigni, rozwiązywania zagadek oraz walczenia. Do dyspozycji dostajemy też bardzo pomocny przy eksploracji hak przywiązany do liny oraz nowe triki. Między innymi możemy wspinać się po kolumnach, docierając do trudnodostępnych, wysoko położonych miejsc. Ponadto wygimnastykowana bohaterka potrafi wdrapywać się na te ściany, które posiadają jakiekolwiek wyżłobienia. Co więcej Lara, jednocześnie trzymając się jedną ręką krawędzi lub przylegając do kolumny, potrafi strzelać do ruchomych celów. Łącznie seksowna pani archeolog wykonuje blisko tysiąc różnorodnie animowanych ruchów. Lara posiada też motor do poruszania się pomiędzy odległymi od siebie lokacjami. Dla przykładu ustawiwszy elementy układanki w określonej kombinacji sprawimy, że w oddali otworzą się sekretne drzwi. Starając się dobiec na miejsce, Lara z pewnością nie zdąży. W takich chwilach warto wskoczyć na pojazd, dzięki któremu pokonujemy dystans o wiele szybciej. Gra oferuje częściowo nieliniową rozgrywkę. W momencie gdy natkniemy się w dżungli na kłusownika czyhającego na zwierzynę, możemy wybrać jedną z dwóch opcji. Pierwszą jest wycofanie się i przyczajenie niedaleko, aby zaobserwować przebieg ich walki. Po pojedynku możemy wyskoczyć z ukrycia i dobić przeciwnika. Drugim wyjściem jest otwarty atak na obydwu wrogów. Oponenci, którzy nas zauważą, tak samo jak my kierują się instynktem przetrwania. Mogą zastawiać na nas pułapki, zachodzić od tyłu itd. Na szczęście Lara nie jest bezbronna. Podczas walki jej podstawowym arsenałem są pięści oraz kopniaki. Nieocenione okazują się również pistolety i granaty. Co więcej, możemy używać otoczenia jako broni, na przykład łapiąc wbitą w ziemię tyczkę i rzucając nią w przeciwników. Ważną nowością jest też system równoczesnego strzelania do dwóch różnych celów. Używając broni palnej, bohaterka nie musi już skupiać się na jednym celu, co czyni rozgrywkę bardziej dynamiczną. Naszymi przeciwnikami w głównej mierze będą dzikie zwierzęta. Walki z ludźmi zaliczają się natomiast do rzadkości. Grafika uległa znacznej poprawie w stosunku do poprzednich części, ma też bardziej mroczny i ponury klimat. Głównym atutem gry jest interaktywne otoczenie. Dla przykładu pani archeolog pozostawia w błotnistych nawierzchniach ślady stóp, a gdy klęka, na jej kolanach pojawią się grudki brudu. Dopiero gdy lunie deszcz, woda zmywa zabrudzenia. Co więcej, Underworld kończy z trendem znikających ciał poległych przeciwników, a każdy zniszczony przez nas element środowiska pozostaje taki na zawsze. To ważne, ponieważ zaprojektowane poziomy są duże. Dlatego też, gdy zabłądzimy, możemy wrócić się po śladach martwych ciał, połamanych drzew czy przewróconych kolumn. Ważnym detalem jest również starannie odwzorowana gra świateł oraz system pogodowy, który bezpośrednio wpływa na śliskość gzymsów i innych powierzchni. Natomiast dzięki wykorzystaniu techniki motion capture i umiejętnościom olimpijskiej gimnastyczki, uzyskano jeszcze bardziej realistyczny model postaci Lary Croft. Zrezygnowano również z flagowego ubioru głównej bohaterki. W tej odsłonie serii, Lara przeważnie nosi czarną bluzkę, czarne szorty a włosy ma związane w warkocz. Jednak podczas gry występuje też w innych strojach. Nieustraszona pani archeolog ponownie przemawia głosem Keeley Hawes.

(opis ze stronygry-online.pl)

Cechy produktu
Grafika
128 MB SM 3.0
Miejsce na dysku
6,6 GB
Procesor
3 GHZ
RAM
1 GB
System
WINDOWS XP/VISTA/7

SILENT HUNTER 4 WOLEVES OF THE PACYFIC ZŁOTA EDYCJA (PL)

studia Ubisoft to kolejna część serii symulatorów morskich, zbierającej bardzo wysokie oceny, zarówno wśród graczy jak i krytyków. Tym razem wilki morskie, wielbiciele podwodnych polowań na opancerzoną zwierzynę, przenoszą się na Pacyfik.

Gracz wciela się w rolę oficera marynarki wojennej Stanów Zjednoczonych i jako dowódca okrętu podwodnego stara się przechylić szalę zwycięstwa w wojnie na stronę swojego kraju. Rozgrywka polega na wykonywaniu szeregu misji ustalanych przez dowództwo. Walki toczą się na Oceanie Spokojnym, a przeciwnikiem jest flota Japonii. Czwarta część cyklu zachowuje wszystkie zalety poprzednich tytułów, wprowadzając jednocześnie kilka nowości. Dwie najważniejsze dotyczą zwiększenia dynamiki kampanii, a także zmiany sposobu współpracy z własnymi oficerami i załogą.

Kilka zabiegów ze strony twórców powoduje, że rozgrywając kampanię, mocniej odczuwamy, że jesteśmy uczestnikami zmagań na większą skalę. Częściej możemy zaobserwować ruchy innych flot, nie tylko manewry i zmagania jednostek amerykańskich i japońskich, ale także konwoje oraz okręty aliantów i państw neutralnych, wykonujących sobie tylko znane zadania. Jednakże, z racji tego, że rozgrywka toczy się dosłownie na całym obszarze Pacyfiku, w każdej chwili możemy znaleźć się na otwartym oceanie, gdzie przez wiele godzin nie dostrzeżemy znaku życia. Gdy otrzymamy raport o zbliżającym się celu misji, wówczas następuje to, co podwodniacy kochają najbardziej - tropienie i podchody do okrętu-trofeum. Co więcej, w dowolnym momencie możemy złamać rozkazy dowództwa i udać się na samowolne poszukiwanie statków wroga. Należy jednak być z tym bardzo ostrożnym, jeśli złamiemy rozkazy i wrócimy z takiej wyprawy bez sukcesów, może się to dla nas skończyć mocno nieprzyjemnie. Autorzy gry zadbali również o zwiększenie różnorodności zadań, dzięki czemu niemal każdy patrol ma unikalny charakter i trzyma w napięciu.

Jeśli chodzi o współpracę z własną załogą to programiści Ubisoftu postanowili trochę ułatwić życie graczom. W nowej części oficerowie i marynarze są o wiele bardziej samodzielni, dzięki czemu nie trzeba sprawdzać ich poczynań na każdym kroku. Członkowie załogi mogą się rozwijać, zdobywają doświadczenie i zwiększają tym samym swoje umiejętności.

Seria Silent Hunter odznacza się wysoką dbałością o szczegóły, nie inaczej jest i tym razem. Twórcy gry oddają nam do dyspozycji cztery klasy okrętów podwodnych, używanych przez marynarkę wojenną USA w tamtym okresie: P-class, Tambor, Salmon i Gato (każda z nich w kilku wersjach, różniących się detalami technicznymi). Jeśli chodzi o okręty nawodne to spotykamy ich aż pięćdziesiąt rodzajów. Dbałość o szczegóły rozciąga się nawet na takie elementy jak stopień niezawodności zapalników torped. Otóż amerykańskie siły podwodne, aż do połowy wojny, borykały się z problemem bardzo częstych niewypałów. Dopiero w drugiej fazie zmagań wyprodukowano bardziej niezawodne torpedy. Z takimi samymi przeszkodami zmagają się gracze – nie zawsze poprawnie wykonany manewr i trafienie w cel oznacza sukces. Czasem przez wadliwy pocisk całe podchody trzeba zaczynać od nowa.

Autorzy zadbali o to, by przyjemność z gry mieli zarówno weterani serii jak i początkujący podwodniacy. Mamy więc możliwość określenia własnego poziomu trudności poprzez zmiany takich elementów, jak złożoność procesu namierzenia wrogiego okrętu i wystrzelenia torpedy (od prostego zerknięcia w peryskop i naciśnięcia guzika odpalającego pocisk, aż po skomplikowany proces wyliczeń), lub wyszukiwania celu na otwartym oceanie (samodzielnie lub z podpowiedziami ze strony dowództwa).

Wielbiciele rozgrywki wieloosobowej również nie zostali zapomniani. Bawić się można w maksymalnie cztery (Internet) lub osiem (sieć lokalna) osób. Walczymy w trybie współpracy lub też przeciwko innym użytkownikom. Ciekawostką jest fakt, że nie wszyscy gracze muszą wcielać się w dowódców okrętów podwodnych. Część uczestników może stanąć za sterami nawodnych niszczycieli czy pancerników, wspierając z powierzchni działania podwodniaków. Niestety ani w trybie dla jednego gracza ani w rozgrywce wieloosobowej nie ma możliwości pokierowania okrętami japońskimi.

Silent Hunter IV: Wolves of the Pacific korzysta ze zmodyfikowanej wersji silnika stosowanego w poprzednich częściach – GDS. Twórcom udało się jednak udoskonalić efekty graficzne, a także zwiększyć płynność rozgrywki i szybkość ładowania się kolejnych misji.



Cechy produktu
Grafika
128 MB SM 3.0
Miejsce na dysku
6, GB
Procesor
4,3 GHZ
RAM
2 GB
System
WINDOWS XP/VISTA/7


Geforce 6600 lub lepsza

STAN PŁYTY IDEALNY

NR TEL. 508[zasłonięte]474