Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tom Clancy's H.A.W.X. 2 + 2 gry. Nowe 2 PC DVD.

03-03-2015, 21:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.99 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 9.99 zł     
Użytkownik Katkir
numer aukcji: 5050688268
Miejscowość Warszawa
Licytowało: 1    Wyświetleń: 38   
Koniec: 03-03-2015 20:43:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tom Clancy's H.A.W.X. 2 (PL) + Overlord II + Hospital Tycoon. Nowy komplet 2 PC DVD-ROM.

Tom Clancy's H.A.W.X. 2 (PL):

Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 to kontynuacja dobrze przyjętej (ponad dwa miliony sprzedanych egzemplarzy), zręcznościowej gry lotniczej, sygnowanej nazwiskiem znanego amerykańskiego autora powieści sensacyjnych. Zasiadamy za sterami nowoczesnych myśliwców i uczestniczymy w podniebnych bataliach. Za wykonanie tytułu odpowiedzialne jest rumuńskie studio Ubisoftu, posiadające siedzibę w Bukareszcie. Fabuła H.A.W.X. 2 obraca się wokół trzech głowic nuklearnych wykradzionych przez separatystów z arsenału Rosji oraz dokonanego przez nich puczu wiążącego się z przejęciem władzy przez ultranacjonalistów. Wcielamy się kolejno w trzech pilotów reprezentujących różne strony tego konfliktu. Najwięcej czasu spędzamy w skórze Amerykanina pilotując samoloty takie jak A-10, F-15, F-16, F-18 czy niewidocznego dla radarów F-22. Jako Rosjanin zasiadamy w kokpitach Su-27 czy MiG-29, a grając żołnierzem lotnictwa brytyjskiego sterujemy Harrierem i Eurofighterem. W trakcie kampanii mamy od początku dostęp tylko do niektórych samolotów i by mieć możliwość wykorzystania bardziej zaawansowanych maszyn, musimy je sobie kupić za specjalne tokeny, przyznawane za zdobyte w trakcie zabawy punkty doświadczenia.

Pod względem mechaniki Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 to czysto zręcznościowa gra lotnicza, która z symulacją ma niewiele wspólnego. Nacisk położono nie na realizm, a na dynamiczną i efektowną akcję. W porównaniu do części pierwszej twórcy wprowadzili wiele istotnych nowości, w tym nowe typy misji. Znalazły się wśród nich m.in. próba ucieczki nieuzbrojonym samolotem, konieczność lotu na określonym pułapie czy pozostawania w strefie ochrony radarowej przed pociskami z wyrzutni SAM. Są również zadania polegające na kontrolowaniu bezzałogowych samolotów oraz zdobywaniu w ten sposób informacji na temat sił wroga. Kolejne zmiany zaszły w stylu zabawy. W pierwowzorze duża część podniebnych potyczek toczyła się na bardzo duże odległości i wymagała jedynie wybrania celu i odpalenia rakiet. Tym razem od graczy wymagane jest uczestniczenie w walce kołowej i choć przeczy to realizmowi, jednocześnie sprawia, że jesteśmy bardziej zaangażowani w to, co dzieje się na ekranie. Zabawę umilają również etapy, w których bierzemy udział w bardzo trudnym manewrze tankowania w powietrzu. Ponadto każda misja rozpoczyna się od startu (realizowanego zarówno z naziemnych lotnisk, jak i lotniskowców – w kilku przypadkach pod ciężkim ostrzałem wroga), a kończy na lądowaniu. Zadania, które w części pierwszej zaliczaliśmy pozostając cały czas w powietrzu, stanowią zdecydowaną mniejszość.

Gra oferuje zarówno zabawę solo, jak i rozgrywkę multiplayer. Co więcej, samą kampanię możemy przejść sami lub kooperacyjnie, z maksymalnie trzema kolegami. Gra automatycznie dostosowuje poziom trudności tak, by obecność żywych towarzyszy boju nie czyniła misji zbyt łatwymi. Spore usprawnienia zaszły też w rywalizacji wieloosobowej. W pierwszej części pojedynki powietrzne z ludzkim przeciwnikiem były efektowne, ale jednocześnie szybko potrafiły się znudzić. Tym razem udostępniono tryby drużynowe, które wymuszają współpracę między graczami. Dodatkową atrakcją są tereny usiane działkami przeciwlotniczymi oraz budynkami. Zbombardowanie tych celów zapewnia punkty doświadczenia, które wydajemy potem na odblokowanie lepszych maszyn.

Nie obeszło się również bez ulepszeń silnika graficznego. Mapy rozmiarami dochodzą teraz do 130 kilometrów kwadratowych, a poziom detali uległ znacznemu zwiększeniu. Akcje możemy obserwować zarówno zza samolotu (opcja dla miłośników czysto zręcznościowych klimatów), jak i z samego kokpitu. Ten drugi widok znacząco wzbogaca atmosferę zabawy i bez wątpienia przypadnie do gustu każdemu, kto chciałby zakosztować odrobiny realizmu.

Uwaga, po zainstalowaniu gra automatycznie dokona update'u zarówno siebie, jak i klienta systemu Uplay. Do gry wymagane jest założenie i/lub zalogowanie się na konto Uplay, do którego przypisana zostaje gra. Indywidualny kod nadrukowany jest na DVD.

Wymagania sprzętowe: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista/7 + dodatkowo: Stałe połączenie z internetem.

Overlord II:

Overlord 2 to powrót do koncepcji zaprezentowanej w części pierwszej (nie licząc tytułów pobocznych) wydanej w 2007 roku przez firmę Codemasters Software. Ponownie więc mamy do czynienia z grą akcji TPP, w której wcielamy się w postać złego Lorda Ciemności, aby przejąć władzę nad fikcyjnym światem utrzymanym w konwencji fantasy. Producentem gry jest firma Triumph Studios zajmująca się tą serią i odpowiedzialna także chociażby za strategię Age of Wonders.

Akcja gry jest dość zbliżona do pierwowzoru. Wcielamy się w nowego antybohatera, który rozpoczyna swoją mroczną drogę kariery – naszym celem jest oczywiście stanie się potężnym i przerażającym władcą, przed którym wszyscy czuliby respekt. Na drodze do wszechwładzy naszemu złemu podopiecznemu stoi tylko jedna mała rzecz – wielkie imperium, wzorowane na Imperium Rzymskim, którego przywódcy także pragną przejąć kontrolę nad światem oraz dodatkowo dążą do wyplenienia całkowicie wszelakich objawów magii. Musimy więc podbijać poszczególne królestwa i zlikwidować opór tej ludzkiej konkurencji.

Oczywiście kluczem do zwycięstwa są nasi podwładni (miniony), gdyż gra opiera się na ciekawej strukturze – poruszamy się naszym bohaterem bezpośrednio, lecz możemy także przywoływać podwładnych, nad którymi mamy praktycznie całkowitą władzę. Autorzy dopracowali ten element, dzięki czemu hordy naszych sługusów są mądrzejsze (chociaż nigdy wielką inteligencją nie grzeszyły) oraz bardziej zabójcze – tym razem uczestniczyć mogą w walkach zakrojonych na znacznie większą skalę, tworząc nawet coś na kształt rozmaitych formacji wojskowych (niczym rzymscy legioniści). W tej części nasi podwładni mogą również rujnować i niszczyć różne elementy otoczenia, obsługiwać wojenne machiny i żeglować, czy w końcu dosiadać różnych zwierząt (np. wilków), stając się niejako oddziałem mrocznej kawalerii.

Tytuł oferuje nowe lokacje w jakich możemy siać postrach. Wśród nich między innymi lodowe krainy Nordberg (pełne krwiożerczych foczek), kryjówka magicznych istot chowających się przed żołnierzami Imperium, czy same miasta i tereny opanowane przez wroga. Każde z tych miejsc oferuje sporo akcji i czasem pomniejszych mini gier logicznych, które przy pomocy podwładnych musimy rozwiązać.

Całość została zaprezentowana w niezwykle atrakcyjnej oprawie graficznej i muzycznej. Wszystko utrzymane jest w dość lekkiej i humorystycznej stylistyce – co objawia się szczególnie w zachowaniu naszych poddanych, którzy są niezwykle zabawni i często nieporadni.

Uwaga, zmiany ustawień oprawy graficznej i sterowania dokonacie, odpalając Config.exe znajdujący się w głównym katalogu gry (domyślnie C:\Program Files(x86)\Codemasters\OverlordII).

Wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 7900 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP/Vista.

Hospital Tycoon:

Hospital Tycoon to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest prowadzenie szpitala. Nie tylko zarządzamy i staramy się utrzymać ośrodek na powierzchni, ale i mamy bezpośredni kontakt z personelem, lekarzami i pacjentami. Twórcami programu są ludzie z firmy Deep Red Games. Posiadają oni znaczne doświadczenie w tworzeniu ekonomicznych tycoonów – na ich koncie widnieją m.in. takie tytuły, jak Beach Life, Monopoly Tycoon czy Tycoon City: New York.

Występujące w grze postacie nie są wyłącznie szarymi i bezkształtnymi robotami, wypełniającymi określone, powierzone im zadania. Co prawda każdy pracownik jest określony standardowym dla gier ekonomicznych zestawem parametrów (umiejętności, doświadczenie, zadowolenie), ale ponadto posiada własną osobowość. Całość utrzymana została w komediowej atmosferze, do której wydatnie przyczynia się kolorowa, trójwymiarowa oprawa graficzna. Według autorów, rozgrywka w Hospital Tycoon przypomina skrzyżowanie klasycznej opery mydlanej z zabawnym sit-comem.

Nasza praca w szpitalu ma jasno sprecyzowany cel – otoczyć każdego przyjętego pacjenta dostateczną opieką oraz zapewnić mu warunki, w których sprawnie wróci do zdrowia. Jednakże i w tym aspekcie odnajdujemy humorystyczne elementy. Do naszego ośrodka często trafiają bowiem ludzie z wyjątkowo niecodziennymi dolegliwościami – m.in. szalona małpa czy smoczy oddech (trudno nie dostrzec tutaj podobieństw do popularnego Theme Hospital). Oczywiście, tego typu komplikacje zdrowotne leczymy korzystając z niemniej oryginalnych technik.

Żeby jednak móc poradzić sobie z potrzebami naszych podopiecznych, musimy zadbać o wyposażenie kierowanej przez nas placówki w nowoczesną, niezbędną w skutecznym leczeniu aparaturę medyczną, a następnie zatrudnić wykwalifikowany personel, który będzie w stanie całą tą maszynerię obsłużyć. Wszystko to oczywiście kosztuje, a gdy jeszcze dodamy do tego konieczność zachowania całego kompleksu szpitalnego w kompletnej sterylności i czystości (celem uniknięcia masowych epidemii), szybko możemy dojść do wniosku, że zarządzanie tego typu przybytkiem z pewnością nie należy do rzeczy banalnych. Zresztą, nawet jeśli uda nam się jakoś to wszystko poukładać, zawsze musimy wziąć poprawkę na koegzystencję bardzo różnorodnej mozaiki charakterów zatrudnionego przez nas personelu – nierzadko kończącej się potężnym iskrzeniem. Co jakiś czas możemy się również spodziewać wpływu różnego rodzaju „czynników losowych”.

Autorzy przygotowali dwa główne moduły rozgrywki: wolny (Sandbox) oraz fabularny (Story Mode). Pierwszy oddaje do naszej dyspozycji okrągłą sumkę i pozwala bawić się wedle naszej pomysłowości, nie narzucając żadnego odgórnego celu. Drugi składa się z serii mniej lub bardziej złożonych misji, w których mamy możliwość przetestować nasze umiejętności decyzyjne poprzez wypełnianie powierzonych nam zadań.

Wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 6600 lub lepsza), 1.5 GB HDD, Windows XP/Vista.