PROSIMY O KONTAKT W CELU POTWIERDZENIA DOSTĘPNOŚCI!!!! KOSZT WYSYŁKI JEST UZALEŻNIONY OD MIEJSCA DOSTARCZENIA.
OFEROWANY SILNIK JEST NOWY,
WYPRODUKOWANY W JAPONII.
MA NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA NIEDOSTĘPNE WE WCZEŚNIEJSZYCH WERSJACH -
MIĘDZY INNYMI: DŁUŻSZY RUMPEL, WIĘKSZY UCHWYT TRANSPORTOWY, LEWAREK BIEGÓW Z PRZODU A NIE Z BOKU JAK WE WCZEŚNIEJSZYCH MODELACH, ŚRUBA W KOLORZE SILNIKA, NAJNOWOCZEŚNIEJSZY WYGLĄD NA RYNKU SILNIKÓW ZABURTOWYCH I NIEZAWODNOŚĆ STANOWIĄ DOSKONAŁĄ PROPOZYCJĘ DLA AMATORÓW JAK I ZAAWANSOWANYCH WODNIAKÓW A KONKURENCJĘ ZOSTAWIA DALEKO W TYLE.
WSZYSTKIE MODELE OBJĘTE SĄ 36 MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ PRODUCENTA. PROSIMY O POTWIERDZENIE DOSTĘPNOŚCI I CENY PRZED ZAKUPEM.
--------------------
Zalety silników czterosuwowych:
Lekkiei kompaktowe
Zaprojektowane w oparciu o sprawdzoną technologię
Anoda protektorowa chroni silnik przed elektrolizą
Mocno obniżony poziom wibracji dla zapewnienia płynniejszej i stabilniejszej pracy przy wszystkich prędkościach.
Ultra niska emisja spalin, US EPA i CARB
Wysoka jakość i prosta obsługa:
Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch
Powiększone koło rozrusznika ułatwia uruchomienie silnika
Podstawy użytkowania i niezawodność:
Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę silnika
Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej doskonałą wytrzymałość
Wysokiej jakości stop aluminium, zapewniający najwyższej jakości ochronę przed korozją
Cynkowa powłoka na wewnętrznych przejściach wody zapewnia lepszą ochrony przed korozją
Plastikowy 12litrowy zbiornik paliwa zawiera przewód paliwowy - Aluminiowa śruba
Sygnalizacja i ochrona:
Ostrzeżenie o niskim stanie oleju (wizualne i dźwiękowe)
Ostrzeżeni przed przegrzaniem (dźwiękowe)
Wyrywka bezpieczeństwa, na wypadek wypadnięcia pilota za burtę (istotne zabezpieczenie w standardzie wszystkich silników Tohatsu)
Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na biegu
Ogranicznik prędkości obrotowej
Model / MFS6 |
Typ silnika |
4-suwowy/1cylindrowy |
Moc silnika |
6KM (4.4kw) |
Max. Obroty |
5000 - 6000 rpm |
Zużycie paliwa W.O.T. |
2l/h (0.53gal/h) |
Średnica x Skok |
59 x 45 mm (2.32 x 1.77 in.) |
Pojemność skokowa |
123 cm³ (7.50 cu in) |
Smarowanie silnika |
Trochoid pump |
Rozruch |
Ręczny |
Świeca zapłonowa |
NGK DCPR6E |
Regulacja zapłonu |
BTDC0゜- BTDC25゜ |
Alternator |
Opcjonalnie: 12V, 60W, 5A |
Typ oleju silnikowego |
NMMA Certified FC-W® |
Pojemność zbiornika oleju silnikowego |
0.45L (0.12gal) |
Pojemność zbiornika paliwa |
12l (3.17 gal) |
Sterowanie |
rumpel |
Przełożenie skrzyni biegów |
2.08 (13:27) |
Emisja gazów |
EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki) |
W PRZYPADKU PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT [zasłonięte]@ROCOYACHT.COM.PL LUB TEL: 501 [zasłonięte] 331
RAZEM Z SILNIKIEM OTRZYMUJECIE PAŃSTWO : LINIE PALIWOWĄ, 12 L ZBIORNIK PALIWA, ZESTAW KLUCZY, ZAPASOWĄ ŚWIECĘ, LINKĘ DO AWARYJNEGO URUCHOMIENIA SILNIKA, INSTRUKCJĘ PO POLSKU (GDZIE JEST OPISANE KROK PO KROKU W JAKI SPOSÓB EKSPLOATOWAĆ SILNIK ORAZ JAK SOBIE PORADZIĆ W SYTAUCJACH AWARYJNYCH), DODATKOWO INSTRUKCJE PO ANGIELSKU, GWARANCJĘ NA 36 MIESIĘCY, DODATKOWO 1 L OLEJU CASTROL 4T, OPAKOWANIE SPECJALISTYCZNEGO OLEJU PRZEKŁADNIOWEGO CASTROL (GEAR MARINE).