Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TO DIE FOR: IS FASHION WEARING OUT THE WORLD?

11-03-2015, 3:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 108.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5073788883
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-03-2015 03:51:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72640, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92375, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20049, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98591, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43910, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72640, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92375, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20049, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98591, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43910

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

To Die For: Is Fashion Wearing Out the World?

TO DIE FOR: IS FASHION WEARING OUT THE WORLD?

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Lucy Siegle
Language: English
Publisher: Fourth Estate
Publication Date: 12 May 2011
Dimensions: 13.5 x 2.8 x 21.6 cm
Format: Paperback
Pages: 352
Condition: NEW
Product_ID: AAA7B64097

 

 

An expose on the fashion industry written by the Observer's 'Ethical Living' columnist, examining the inhumane and environmentally devastating story behind the clothes we so casually buy and wear. Coming at a time when the global financial crisis and contracting of consumer spending is ushering in a new epoch for the fashion industry, To Die For offers a very plausible vision of how green could really be the new black. Taking particular issue with our current mania for both big-name labels and cheap fashion, To Die For sets an agenda for the urgent changes that can and need to be made by both the industry and the consumer. Far from outlining a future of drab, ethical clothing, Lucy Siegle believes that it is indeed possible to be an 'ethical fashionista', simply by being aware of how and where (and by whom) clothing is manufactured. The global banking crisis has put the consumer at a crossroads: when money is tight should we embrace cheap fast fashion to prop up an already engorged wardrobe, or should we reject this as the ultimate false economy and advocate a return to real fashion, bolstered by the principles of individualism and style pedigree?In this impassioned book, Siegle analyses the global epidemic of unsustainable fashion, taking stock of our economic health and moral accountabilities to expose the pitfalls of fast fashion. Refocusing the debate squarely back on the importance of basic consumer rights, Siegle reveals the truth behind cut price, bulk fashion and the importance of your purchasing decisions, advocating the case for a new sustainable design era where we are assured of value for money: ethically, morally and in real terms.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 ESSENTIAL STUDY SKILLS Tom Burns, Sandra Sinfield

 OVERDRESSED: SHOCKINGLY HIGH COST OF CHEAP FASHION

 NAKED FASHION Safia Minney

 FASHION & SUSTAINABILITY: DESIGN FOR CHANGE

 THE FASHION HANDBOOK Tim Jackson, David Shaw

 MASTERING FASHION BUYING AND MERCHANDISING ...