Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tożsamość organizacyjna przedsiębiorstwa

18-05-2014, 7:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik Sanarksiegarnia
numer aukcji: 4164087029
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-05-2014 07:07:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel: 510 [zasłonięte] 753








Stron: 148
Format: 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania: 2008
Oprawa: miękka, klejona



Tożsamość organizacyjna przedsiębiorstwa Jak stworzyć konkurencyjną firmę?

Anna Zarębska

Niniejsze opracowanie jest wynikiem kilkuletnich prac nad problematyką tożsamości we współczesnych organizacjach. Czytelnik znajdzie tu odpowiedź na szereg pytań:
- Co to jest tożsamość i dlaczego jest ona tak ważna we współczesnym przedsiębiorstwie? - Jak powstaje tożsamość organizacji i co na nią wpływa?
- Czy przedsiębiorstwo zawsze posiada swoją tożsamość?
- Jak zarządzać tożsamością przedsiębiorstwa?
- Jak zaprojektować i wdrożyć zmiany w systemie tożsamości?
- Jak wykorzystać tożsamość firmy do przezwyciężenia sytuacji kryzysowej w przedsiębiorstwie?


Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1. Tożsamość organizacyjna – istota zagadnienia

1.1. Istota tożsamości organizacyjnej
1.2. Proces formowania tożsamości
1.3. Obszary tożsamości organizacyjnej
   1.3.1. Symbolika
   1.3.2. Zachowania, wartości i kultura organizacyjna
   1.3.3. Komunikacja
1.4. Zarządzanie tożsamością organizacyjną
1.5. Efekty zarządzania tożsamością organizacyjną
   1.5.1. Ilościowe efekty zarządzania tożsamością organizacyjną
   1.5.2. Jakościowe efekty zarządzania tożsamością organizacyjną

Rozdział 2. Budowanie spójnej tożsamości organizacyjnej w praktyce

2.1. Audyt tożsamości organizacyjnej
   2.1.1. Audyt tożsamości rzeczywistej
   2.1.2. Audyt tożsamości pożądanej
2.2. Planowanie i projektowanie spójnego systemu tożsamości organizacyjnej
   2.2.1. Wizja
   2.2.2. Misja
   2.2.3. System wartości i zachowania
   2.2.4. Wizerunek
   2.2.5. Komunikacja
2.3. Wdrożenie systemu tożsamości organizacyjnej jako przykład zarządzania zmianą
2.4. Zarządzanie systemem tożsamości organizacyjnej w praktyce
2.5. Tożsamość organizacyjna a sytuacje kryzysowe

Zakończenie

Bibliografia

Załączniki

Załącznik 1. Algorytm zarządzania tożsamością organizacyjną
Załącznik 2. Tożsamość organizacyjna – najczęściej zadawane pytania
Załącznik 3. Kwestionariusz diagnostyczny tożsamości organizacyjnej
Załącznik 4. Kwestionariusz diagnostyczny kultury organizacyjnej
Załącznik 5. Przykładowe wartości i ich opis
Załącznik 6. Przykładowe narzędzia diagnozowania wizerunku organizacji





© PanelReklamowy