Dane firmy: Księgarnia internetowa BookMaster_pl al.Solidarności 117 lok. 406 00-140 Warszawa Odbiór osobisty: Każdą zakupioną książkę możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki. Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji. |
BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze, bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach. Wszystkie prezentowane książki są nowe. Przed zakupem zapoznaj się ze stroną " o mnie". Zapraszamy do licytacji. Przedmiotem licytacji jest: Tożsamość i komunikacja Dariusz Wadowski, Tożsamość osób | | Dane o książce: ISBN:[zasłonięte]978-8302-151-4liczba stron: 256okładka: miękkawydawnictwo: KULwymiary: 176 x 250 mmRok wydania: 2011Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA | Tożsamość i komunikacja opis książki: Zapraszamy - 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
- 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
- 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
- 4. Sprawdź nasze komentarze
LEON DYCZEWSKI, JUSTYNA SZULICH-KAŁUŻA Wstęp I. Komunikacyjny wymiar tożsamości SYLWIA JASKUŁA Informacyjna przestrzeń tożsamości MONIKA PODKOWIŃSKA Tożsamość jednostki a proces komunikowania MAJA MEGIER Współczesna tożsamość narodowa jako wytwór działań politycznych i komunikacyjnych ANNA SUGIER-SZEREGA Komunikacja globalna a rozwój "kultury uczestnictwa" LIDIA DAKOWICZ Wartości w procesie komunikowania się nauczyciela z uczniem MARIA MICZYŃSKA-KOWALSKA Konsumpcja formą komunikowania tożsamości i przynależności społecznej jednostki MAŁGORZATA GAŁĘZIOWSKA Działania komunikacyjne odbiorcy oferty instytucji kulturalnej w Olsztynie KAZIMIERZ WOLNY-ZMORZYNSKI O sensie i funkcjach fotografii dziennikarskiej II. Kreacje tożsamości w przekazach medialnych i w twórczości artystycznej AGATA DEMBEK, AGATA NOWOTNY Tożsamość z poradnika? Kształtowanie obrazu współczesnej kobiety przez dyskurs terapeutyczny w wybranych programach TVN Style AGNIESZKA ŁUKASIK-TURECKA Rola tygodników opiniotwórczych w kształtowaniu tożsamości politycznej w Polsce w latach 1[zasłonięte]990-20 JUSTYNA SZULICH-KAŁUŻA Ku zmianie tożsamości polskiej rodziny w publikacjach "Gazety Wyborczej" i "Polityki": 2[zasłonięte]004-20 MAJA DRZAZGA-LECH Kształtowanie tożsamości narodowej poprzez muzykę - na przykładzie oper "Halka" i "Straszny Dwór" MAŁGORZATA SŁAWEK-CZOCHRA Czy istnieje tożsamość grafficiarza? III. Wokół nowych, kontrowersyjnych tożsamości JACEK DĄBAŁA Ezopowa tożsamość dziennikarstwa ANETA DUDA Społeczności marki w kształtowaniu tożsamości konsumentów KARINA STASIUK-KRAJEWSKA W poszukiwaniu tożsamości profesjonalnej. Przypadek public relations MAŁGORZATA BIEŃKOWSKA-PTASZNIK Wpływ Internetu na afirmację tożsamości płci u osób transseksualnych ANNA CHUDZIK "Emamy są STRASZNIE miłe". Wpływ autorefleksji na poczucie tożsamości społeczności internetowej na przykładzie forum e-mama AGATA MACIONŻEK Wszystko na pokaz. Tożsamość w kulturze celebrytów IV. Tożsamość religijna w mediach MAREK PYTKO Elementy tożsamościowe mediów katolickich w nauczaniu Jana Pawła II SERGIJ TROJAN Internet i tożsamość religijna (na przykładzie Ukrnetu) Noty o autorach |