GRA LOGICZNA
CLUB 2% - KTO GDZIE MIESZKA ?
Wiek: 4+
Liczba graczy: 1
Graj i rozwijaj logiczne myślenie !
Wciągająca zabawa dla całej rodziny.
Inspiracją powstania gry Klub 2% było zastosowanie tej samej logiki rozumowania,
która jest podstawą Zagadki Einsteina.
Słynny fizyk miał powiedzieć, że jedynie 2% ludzi na całym świecie
jest w stanie ją rozwiązać.
Klub 2% stawia przed Tobą ekscytujące zagadki,
które zachęcają do logicznego myślenia krok po kroku.
Kto gdzie mieszka?
Wybierz karte z zadaniem z zestawu 84 kart o wzrastającej trudności
i wykorzystaj podpowiedzi, żeby ustalić, jak umieścić ludziki i zwierzęta w domkach.
Podpowiedzi sa pokazane w formie prostych symboli, opracowanych specjalnie po to,
aby w łatwy sposób rozwijać umiejętności matematycznego myslenia i rozwiązywania problemów,
przy czym nie wymagają umiejętności czytania.
Korzystanie z podpowiedzi zachęca do rozróżnienia pomiędzy istotnymi,
a drugorzędnymi informacjami.
Karta po karcie, pracując kreatywnie, stopniowo opanujesz procesy logicznej dedukcji,
jednocześnie bawiąc się.
Uważąsz że zagadka jest rozwiązana ?
Rozwiązanie znajdziesz na odwrocie karty:
czy wszyscy są na właściwych miejscach ?
Gra Klub 2% intryguje, angażuje, uczy i bawi całą rodzine.
W zestawie:
- 5 plastikowych domków
- 10 trójwymiarowych plastikowych pionków do gry ( 5 ludzików, 5 zwierząt )
- 84 karty z zadaniami, zawierające zagadki o wzrastającym stopniu trudności
- szczegółowe instrukcje
zabawka nowa - oryginalnie zapakowana
IDEALNA NA PREZENT
Wymiary opakowania:
26,5 cm x 26,5 cm x 5 cm
Zgodnie z Ustawą o Prawie
Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r. (Dz.U.94 Nr 24
poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz. 170)
wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie,
rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki,
tekstów opisów
w celach komercyjnych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi
naruszenie praw autorskich oraz podlega karze.