Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TITAN FALL XBOX ONE W-wa

25-09-2014, 12:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 109.99 zł     
Użytkownik gamesworld-pl
numer aukcji: 4597531868
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 35   
Koniec: 25-09-2014 11:54:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 10.00 do 16.00
telefon
22 [zasłonięte] 69
email
[zasłonięte]@op.pl
gg 51[zasłonięte]278
godziny otwarcia
Pon - Pt 10 - 16
adres

ARKADIA

ul. Jana Pawła II 82
Warszawa
Poziom 0
tel. 533 [zasłonięte] 972

 

ZŁOTE TARASY
ul. Złota 59/210
Warszawa
Poziom 2
tel. 22 [zasłonięte] 07

 

Przedmioty wysyłamy do 24 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
  • Paczka - 20zł
  • Paczka pobraniowa - 25zł
  • Kurier Przedpłata - 18zł
  • Kurier Pobranie - 23zł

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

 

Titanfall to sieciowy FPS osadzony w oryginalnym uniwersum sci-fi. Za produkcję tytułu odpowiada amerykańskie Respawn Entertainment, założone w 2010 roku. Dwaj jego założyciele, Vince Zampella i Jason West, pracowali wcześniej na kierowniczych stanowiskach w studiu Infinity Ward, które współtworzyło serię Call of Duty.

W Titanfall ludzkość podzielona jest na dwie, zwalczające się frakcje. Pierwszą stanowi konsorcjum potężnych korporacji, pragnących położyć ręce na zasobach planet pozostających do tej pory poza zainteresowaniem władz Ziemi. Druga, to zbuntowani mieszkańcy wyzyskiwanych przez wielkie firmy światów. Podczas prac nad uniwersum gry, twórcy czerpali inspiracje z takich filmów jak Dystrykt 9 czy Łowca androidów.

Pomimo tego, że tytuł oferuje wyłącznie rozgrywkę w trybie multiplayer - w formie kampanii lub pojedynczych meczy opartych na różnych wariantach sieciowej rozgrywki (Attrition, Capture the Flag, Hardpoint Domination, Last Titan Standing czy Pilot Hunter) – zaprezentowany świat jest spójny i oparty o solidne, logiczne podstawy. Rozgrywki sieciowe toczą się na kilkunastu zróżnicowanych arenach, rozsianych po całej galaktyce. Do poszczególnych lokacji przypisano historie oraz uzasadnienie dla toczonych tam działań wojennych. W ten sposób twórcy połączyli tradycyjny tryb multiplayer, z definicji skupiony wyłącznie na starciach graczy, z rozwiązaniami fabularnymi znanymi z solowych produkcji.

Gracze wcielają się w Pilotów, czyli żołnierzy zdolnych kierować kilkumetrowymi mechami, zwanymi tu Tytanami. Te ostatnie są swego rodzaju nagrodą za skuteczność na polu bitwy, choć w ostateczności trafiają także i do mniej wprawionych graczy. Początkowo wszyscy zaczynają rozgrywkę na piechotę, ale w odróżnieniu od wielu innych FPS-ów, sporo czasu spędzają nad powierzchnią ziemi. Titanfall wyróżnia się ciekawym systemem poruszania się, który stawia na płynne i niezwykle szybkie przemierzanie map. Grywalne postaci wyposażone są w plecaki odrzutowe, pozwalające im skakać wyżej i dalej niż normalnie. Piechurzy potrafią przeskakiwać pomiędzy budynkami i biegać po ścianach, dzięki czemu są w stanie dostać się na drugi koniec mapy bez dotykania stopą ziemi.

W wieloosobowych bitwach bierze na raz udział maksymalnie 12 żywych graczy, podzielonych na dwie zwalczające się drużyny. Mimo to, na mapie pojawia się o wiele więcej postaci, część z nich to sterowani przez AI żołnierze i roboty (da się je hackować). Ponadto w Titanfall występują przedstawiciele lokalnej fauny – niektóre zwierzęta nie są agresywne, podczas gdy inne potrafią zapolować na grających.

Wzorując się na serii Call of Duty, twórcy wprowadzili system awansowania postaci poprzez zdobywanie doświadczenia oraz umożliwili kolekcjonowanie broni i gadżetów odblokowywanych za dokonania na polu bitwy. Prócz futurystycznych pukawek, uczestnicy rozgrywek mogą korzystać z dodatkowych atrybutów i wybranych zdolności taktycznych. W grze występuje kilka klas maszyn kroczących, różniących się od siebie wyposażeniem i umiejętnościami specjalnymi. Tytany posiadają o wiele potężniejsze od zwykłych żołnierzy uzbrojenie, areny są jednak skonstruowane w taki sposób, by zneutralizować różnice w mocy ognia pomiędzy piechurami a zabójczymi maszynami. Mechy da się zneutralizować tradycyjnymi metodami lub wskakując im na plecy i zadając druzgocący cios w ich czuły punkt.

Silnik Titanfall to mocno zmodyfikowana wersja Source Engine. Bez względu na to, co dzieje się na ekranie, zapewnia on stabilną wydajność oraz efekty, do których przyzwyczaiły nas współczesne produkcje z gatunku.