Promocja!!
NOWY ZESTAW HID XENON DIGITAL "ULTIMATE CANBUS PRO"
z cyfrowymi przetwornicami
z Żarnikami
H1, H7, H3, H4/2, H11, H8, HB3, HB4
Barwy żarówek to
4300K
5000K
6000K
8000K
Zasilanie 12V i 24V!!!
Również do ciężarówek
nie zakłóca Radia CB
nadaje się do wszystkich samochodów z CANBUS
w przetwornicach jest wbudowany filtr przeciwzakłóceniowy
Nie pokazuje spalonej Żarówki !!!
W niektórych przypadkach mogą zakłócenia ze radiem CB PRESIDENT wystąpić, istnieje możliwość wypróbowania zestawu na 10 dni, jeśli Państwo nie będą zadowoleni można towar zwrócić.
HALOGEN VS. XENON +30% do 40% więcej Światła
Zestaw był już wbudowany do samochodów:
- BMW X3
- SEAT LEON ROK 2006
- AUDI A4 ROK 2005
- Vectra C
- AUDI A6 Rok 2008
- VW PASSAT ROK 2007
- BMW E90
Zestaw zawiera:
- 2 żarniki - palniki Xenon
- 2 przetwornice (aluminiowe !!!)
- zestaw montażowy
- kompletne okablowanie
- instrukcja montażu
- pudełko
NASZE LAMPY HID spełniają normy CE, TÜV E10R-022827 oraz normy DIN40050, SAE J575 oraz DIN40046
Zalety stosowania Xenonów to przede wszystkim:
-
Poprawa bezpieczeństwa- siła i zasięg światła – bardziej jasne i intensywniejsze światło poprawia widoczność na drodze. Jasności żarników HID jest około 3 razy większa niż jasność standardowych halogenów.
-
Łatwość instalacji – mocujesz tylko przetwornice i dodajesz żarniki. Nie naruszasz oryginalnej instalacji elektrycznej pojazdu, nie przecinasz nic w fabrycznym okablowaniu.
-
duża oszczędność energii – żarówki pobierają tylko 35W (zwykła halogenowa – 55W) czyli oszczędność ok 40 %. Dzięki temu zmniejsza się również zużycie paliwa
-
wydajna eksploatacja – żarówki xenonowe działają ok. 3000h, natomiast żarówka halogenowa ok. 200h
-
atrakcyjny wygląd Twojego samochodu
Informacje techniczne
-
Odporność na wodę – norma DIN 40050.
-
Odporność na zapylenie – norma DIN J575
-
Odporność na wstrząsy – norma DIN 40046
-
Temp. pracy – od ok. -40 C do +105 C
-
Właściwie napięcie – od 9V do 32V
-
I norm 3.2 A
-
I in max. 5.0 A
-
Luminancja – ok. 3200LM
-
Czas pracy – 10 dłużej niż żarówki standard
System Xenon HID to obecnie szczytowe osiągnięcie technologiczne w kierunku nowoczesnego oświetlenia samochodowego. Początkowo stosowany był w samolotach, następnie wypróbowano je w samochodach klasy wyższej oraz średniej.
Zasada działania światła Xenon polega na tym, iż palnik wyładowczy (szklana bańka lampy zaopatrzona w dwie elektrody oraz wypełniona gazem szlachetnym – ksenonem) po wytworzeniu napięcia przez przetwornice uzyskuje określoną temperaturę światła. Stopień temperatury odpowiada za barwę światła, i tak 6000K – to barwa biała (najbardziej popularna)
H7