ZEGAREK SPORTOWY
model EXPEDITION CHRONO ALARM TIMER
firmy TIMEX
T49661
PROMOCJA z 179zł na 161zł
Od gór do mórz, Timex Expedition nie zna granic. Prezentowany zegarek to harmonijne połączenie funkcji i wytrzymałości niezbędnej podczas każdej wprawy, również w miejskiej dżungli. Dobierając kluczowe elementy z bestsellerów z poprzednich lat, Timex stworzył serię wytrzymałych zegarków wykonanych z lekkich materiałów połączonych z łatwymi w użyciu funkcjami.
Opis:
-
100 godziny chronograf i timer
-
licznik 99 okrążeń
-
alarm
-
2 strefy czasowe
-
lekka i wytrzymała koperta ze tworzyw sztucznych
-
pasek z zapięciem lub typu Fast-Wrap®
-
podświetlenie tarczy Indiglo®
-
wodoszczelność w klasie 100 M
-
gwarancja 3 lata - door-to-door
-
polska dystrybucja
-
kolor: czarny z białymi i szarymi elementami
UWAGA!
W przypadku zakupu zegarka Timex u zagranicznego dystrybutora użytkownik nie ma prawa do bezpłatnego serwisu na terenie Polski.
Technologie:
INDIGLO
To moduł elektroluminescencyjny, który służy do podświetlenia całej powierzchni ekranu zegarka umożliwiając korzystanie z zegarka w nocy i w warunkach słabej widoczności. Podświetlenie ekranu włącza się po wciśnięciu przycisku INDIGLO.
WODOSZCZELNOŚĆ 50 - 100M
Zegarek nie jest przystosowany do nurkowania, można w nim jedynie pływać. Podczas kontaktu z wodą nie wolno wciskać żadnych przycisków, a koronka musi być wciśnięta.
GWARANCJA DOOR-TO-DOOR
Gwarancja door-to-door – to inaczej gwarancja "od drzwi do drzwi". Jest to rodzaj luksusowej i niezwykle przyjaznej dla Klienta gwarancji, polegającej na całkowicie darmowej obsłudze transportu wadliwego sprzętu od drzwi Klienta do serwisu i z powrotem. Zgłoszenie gwarancyjne przyjmowane jest na podstawie dowodu zakupu produktu - paragonu lub faktury. Reklamowany sprzęt jest odbierany od Klienta przez kuriera, następnie naprawiany w autoryzowanym serwisie producenta i wreszcie - dostarczany z powrotem w to samo miejsce.
Gwarancja door-to door jest:
-
komfortowa – Klient wysyła i odbiera sprzęt bez wychodzenia z domu. Kurier zabiera go wprost od drzwi klienta, zawodzi do serwisu i przywozi Klientowi naprawiony;
-
szybka – transport odbywa się kurierem, dzięki czemu mamy pewność, że czas przesyłki będzie skrócony do minimum;
-
darmowa – Klient nie ponosi żadnych kosztów.
Jak dokonać zgłoszenia gwarancyjnego?
-
skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta i dokładnie opisać usterkę;
-
poczekać na kontakt ze strony naszych konsultantów lub serwisu producenta;
-
naprawiony lub wymieniony na nowy sprzęt zostaje odesłany do klienta w terminie do 14 dni.
POLSKA GWARANCJA = POLSKA DYSTRYBUCJA
Zamierzając robić zakupy, zwłaszcza w sklepach internetowych, warto zastanowić się, czy produkty pochodzą z polskiej dystrybucji. Dlaczego? Ze względu na ogromną konkurencję, coraz więcej towarów jest sprowadzanych z zagranicy, pomimo tego, że w Polsce istnieją oficjalni dystrybutorzy. Proceder taki jest całkowicie legalny i nie podlega żadnym sankcjom prawnym, jednak może okazać się niebezpieczny dla klientów, ponieważ taki towar nie jest objęty polską gwarancją i nie ma prawa do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej w polskim serwisie.
Z tego względu powstał certyfikat Polska Gwarancja = Polska Dystrybucja, który ma zapewniać bezpieczeństwo zakupów i pewność okresu gwarancyjnego.
Kupując produkty oznaczone znakiem Polska Gwarancja = Polska Dystrybucja klient otrzymuje 100% pewności, że w razie wad ukrytych, awarii czy uszkodzenia towaru nie z winy klienta, towar będzie objęty w pełni darmową naprawą gwarancyjną wykonaną na terenie Polski.
Gwarancja:
-
Towar objęty gwarancją producenta 36 mc.
-
Gwarancja door-to-door
ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE ZEGARKI TIMEXZOBACZ NASZE ZEGARKI DZIECIĘCE TIMEX